-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту колісних пар тепловозів 2ТЕ116
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 16.06.2021; 10-00
Завершена
10 376 251.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 72 633.76 UAH
мін. крок: 0.7% або 72 633.76 UAH
Період оскарження:
27.04.2021 14:58 - 12.06.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
внесення змін до проекту договору
Номер:
ed0f3b18188a4596991800c618c9806a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-004710-c.b5
Назва:
внесення змін до проекту договору
Вимога:
1. У зв’язку із забороною ввезення комплектуючих деталей на ремонт колісних пар з Російської Федерації, відбувається значне навантаження на українських виробників, що призводить до збільшення термінів постачання необхідних деталей та обов’язкової умови щодо 100% попередньої оплати на виготовлення необхідних комплектуючих.
Тому, просимо врахувати вищезазначену ситуацію та внести зміни до проекту договору та викласти в наступній редакції:
1) Внести зміни в п.4.2 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«4.2. Замовник здійснює сплату вартості Послуг за кожну одиницю або партію Обладнання у такому порядку:
4.2.1 Попередня оплата (аванс) у розмірі 30% від вартості Послуг за кожну одиницю або партію Обладнання, що передається відповідно до Графіку подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до цього Договору), проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Замовника та Виконавця Акта приймання обладнання в ремонт (за формою згідно з Додатком 9 до цього Договору) та надання Виконавцем калькуляції за Актом дефектації (за формою згідно з Додатком 8 до цього Договору), але в будь-якому разі на підставі наданого Виконавцем рахунку. До моменту отримання від Виконавця належно оформленого рахунку обов’язок Замовника щодо здійснення попередньої оплати не наступає. У разі затримки у наданні рахунку Виконавцем строк здійснення попередньої оплати Замовником переноситься на відповідну кількість днів затримки.
4.2.2 Сплата решти вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцят) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), що оформляється протягом 3 (трьох) календарних днів, від дати надходження Обладнання в депо та виконання умов зазначених у пункті 4.3 цього Договору.»
2) Внести зміни в п.5.11 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«5.11 Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»
3) Внести зміни в Додаток 2 №Графік подачі в ремонт та видачі з ремонту Обладнання» проекту договору та викласти в наступній редакції:
«Строк здачі Обладнання з ремонту – протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»
4) Внести зміни в п.5.12 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«5.12 У разі виявлення в процесі експлуатації Обладнання недоліків та/або дефектів, що виникли з вини Виконавця, за складеним Замовником Актом рекламації, Виконавець здійснює за власний рахунок усунення таких недоліків та/або дефектів у строк не більше 20 (двадцяти) робочих днів з моменту складання Акта рекламації (за формою згідно з Додатком 6 до цього Договору).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2021 16:58
Опис причини скасування:
відсутність подальшої необхідності
Дата скасування:
21.05.2021 09:30
Вимога
Вирішена
Щодо статті 16 ЗУ
Номер:
df8b561d0f4444069c873a39306de84f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-004710-c.b4
Назва:
Щодо статті 16 ЗУ
Вимога:
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону. Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 07:49
Вирішення:
Замовник не заперечує проти задоволення вимоги потенційного учасника. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до проекту договору
Номер:
d6c2a7725bce49f3b22c5627f64b8b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-004710-c.c3
Назва:
Щодо внесення змін до проекту договору
Вимога:
Щодо внесення змін до проекту договору
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога по 2ТЕ116.docx 14.05.2021 13:08
Дата подачі:
14.05.2021 13:08
Вирішення:
Щодо п. 4.2. проєкту договору:
Замовник заперечує щодо здійснення попередньої оплати за договором, що буде укладений за даною процедурою закупівлі.
Здійснення попередньої оплати протирічить інтересам замовника та внутрішнім нормативним документам АТ «Укрзалізниця».
Щодо п. 5.4 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку складання акта дефектації. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 5.11 та Додатку 2 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 8.4 проєкту договору:
Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Щодо п. 8.9 проєкту договору:
Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Щодо п. 8.10 проєкту договору:
Виключення норм пункту 8.10 проєкту договору є неможливим. Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі
Номер:
08e84fc0d0de4a928cf6bd3c7d8571b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-004710-c.c2
Назва:
Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі
Вимога:
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але
відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 13:40
Вирішення:
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо виїзної перевірки учасника
Номер:
f996b39d49a34c239580615df6d5121e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-004710-c.a1
Назва:
Щодо виїзної перевірки учасника
Вимога:
Згідно Додатку 1, пункту 1.4. Учасник має надати Лист-згоду на надання доступу та на проведення замовником виїзної перевірки учасника в частині підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені тендерною документацією та статтею 16 Закону. Складається по формі Додатку № 12. та згідно Додатку 1, пункту 4. Учасник має надати документи про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Довідку, копії договору(ів), податкових накладних, видаткових накладних).
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі:
статті 12, частини 8 Закону про публічні закупівлі «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»;
статті 5, частини 1 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.»
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині усунення вимоги щодо виїзної перевірки учасника та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №10160-р/пк-з від 26.07.2019р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 13:40
Вирішення:
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Статус вимоги:
Відхилено