• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для миття і чищення

Завершена

114 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 144.60 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 14:50 - 05.05.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 615ed8c34bf347b586f28f4e1801059c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-004638-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Перегляд рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Порядок проведення спрощених закупівель визначений статтею 14 Закону. Враховуючи норми Закону: переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Крім того відповідно до пункту 24 частини 1 статті 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Враховуючи протокол уповноваженої особи Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – ДП «ІЗМ МТП») від 19.05.2021 та текст Вашої вимоги про усунення порушення, ми наголошуємо на тому факті, що Ваша пропозиція не відповідає вимогам, визначеним замовником в Оголошенні. Отже уповноваженою особою було дотримано норми Закону, а саме частини 11 статті 14 Закону, уповноважена особа розглянула пропозицію Учасника та прийняла рішення щодо невідповідності пропозиції вимогам, зазначеним у Оголошенні та відхилила даного Учасника, про що свідчить публікація в електронній системі закупівель документа з відповідним аргументованим рішенням. Підставою відхилення є те, що пропозиція Учасника не відповідає умовам Оголошення. Повідомляємо Вам, що недотримання хоча б однієї з вимог замовника або не надання хоча б одного документа, який вимагався замовником призводить до відхилення учасника, відповідно до норм Закону. Згідно пункту 8 частини 3 статті 14 Закону, уповноваженою особою було встановлено період уточнень – до 05 травня 2021 18:00. Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Відповідно, в разі не розуміння будь-яких пунктів та вимог Оголошення щодо предмета закупівлі, Ви як учасник могли звернутися за роз’ясненнями до замовника. Оскільки Вами цього зроблено не було, ми приходимо до висновку, що всі вимоги замовника, зазначені в Оголошенні, Вам були зрозумілі. Як було відмічено в протоколі уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» від 19.05.2021, по причині відхилення № 1, - Вами було подано інформацію, в якій технічні характеристики запропонованого Учасником «еквіваленту» за позиціями 5, 7, 9, 10 не відповідають вимогам замовника встановленим у графі 3 «Детальний опис технічних характеристик Товару» Додатку 2 Оголошення в частині визначення ваги (об’єму). Щодо другої підстави, то слід відмітити, що на вимогу Оголошення Вами не було подано Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі із зазначенням одиниць виміру відповідно до умов Оголошенням, що також відображено нами в протоколі про відхилення з посиланням на відповідні норми закону. Варто також зазначати, що «еквівалент» (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (кн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (ек.) (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455.). Також частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміють українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з перероблення на митній території України. Наголошуємо, що у випадку встановлення замовником в Оголошення вимоги щодо постачання товару конкретного виробника (конкретної торговельної марки) або еквівалента та подання на участь у тендері пропозицій щодо постачання товару-еквівалента, обов’язком замовника є ретельна перевірка всіх технічних характеристик такого товару на відповідність технічним характеристикам зазначеного в Оголошенні товару конкретного виробника (конкретної торговельної марки). Товариство з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг» надало пропозицію щодо товару, який не відповідає встановленим в Оголошенні характеристикам, тому не може бути «еквівалентом». Отже, Учасником не виконана вимога замовника, зазначена у Додатку 2 до Оголошення, що не відповідає умовам Оголошення замовника і є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Принагідно інформуємо, що аналогічна правова позиція про невідповідність вимогам замовника у разі надання учасником «еквіваленту», який не відповідає встановленим замовником технічним характеристикам міститься у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13017-р/пк-пз від 16.09.2019 (пункт 1, оголошення UA-2019-07-30-002639-b), № 3869-р/пк-пз від 28.02.2020 (оголошення UA-2019-12-24-002333-b), № 10779-р/пк-пз від 01.06.2020 (пункт 2, оголошення UA-2020-04-17-002630-a). Окрім того, слід звернути увагу, що Ваше звернення аж ніяк не можна назвати оскарженням рішення замовника, щодо відхилення Вашої пропозиції. Оскільки в даному зверненні Ви не заперечуєте факту недотримання Вами вимог Оголошення, а лише підтверджуєте даний факт. Таким чином, Ваша вимога не містить ніяких обґрунтувань неправомірності рішення про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг». На підставі вищевикладеного, а також з огляду на те, що Замовник під час здійснення закупівлі з метою ефективного використання коштів повинен дотримуватися принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників, об’єктивної і неупередженої оцінки пропозицій, будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 10:34