-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонтно-будівельні роботи
Капітальний ремонт з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ДНЗ №10 ; ДНЗ №53 ; ДНЗ №65 ; ДНЗ №76 Капітальний ремонт з заміною зовнішніх та внутрішніх дверей ДНЗ №64 Капітальний ремонт з заміною вікон ЗНЗ №29 ; ЗНЗ №34 Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон та капітальний ремонт каналізації 2-х туалетів ДНЗ №24 ; ДНЗ №37
Завершена
1 462 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 310.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2016 08:44 - 25.04.2016 16:00
Скарга
Виконана замовником
незадовільна відповідь на скаргу
Номер:
0a2c94d675444fb08ed6e723716d3cab
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-19-000001-b.a7
Назва:
незадовільна відповідь на скаргу
Скарга:
11 травня 2016 року ТОВ "БУДСПЕЦ" подало скаргу по результатам здійснення аукціону.
12 травня 2016 року була отримана відповідь такого змісту : "Шановні ТОВ "БУДСПЕЦ" ми, як Замовники можемо виставляти ті умови, які дають нам змогу придбати на торгах ті послуги, які цим вимогам відповідають. Ви маніпулюєте ціною, так як не вказали марку профілю і фурнітури, а це вже шахрайство. Досвід роботи Вашої компанії визиває сумнів у вашому професіоналізмі."
Щодо зазначення марку профілю і фурнітури.
Ані в технічному завданні по об’єкту, ані в оголошенні Замовником не зазначено такої вимоги як зазначення учасником марки профіля і фурнітури, лише зазначаються їх технічні характеристики і вимоги до них.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Зазначення марки можна розцювати як лобіювання інтересів виробників і порушення антимонопольного законодавства.
Таким чином, звинувачення у шахрайстві є безпідставними. Прошу зазначити прізвище, ім’я, по батькові особи комітету з конкурсних торгів, яка вважає, що ТОВ “БУДСПЕЦ” вчинило шахрайські дії для подальшого звернення ТОВ “БУДСПЕЦ” до првоохоронних органі з пирводу безпідставного звинувачення.
Прошу зазначити прізвище, ім’я, по батькові особи комітету з конкурсних торгів, яка безпідставно, жлодни чином не аргументуючи сумнівається у професіоналізмі ТОВ “БУДСПЕЦ” і таким чином завдає шкоди діловій репутації ТОВ “БУДСПЕЦ”.
Замовник вперто не бажає виключити дискримінаційні умови, не зважаючи на відповідні рішення комісії з розгляду звернень, прийнятими за результатами розгляду скарг ФОП Барок О.В. та ТОВ “БУДСПЕЦ”.
Прошу скасувати результати торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
reviewers
- R_UA-2016-04-19-000001-b.a7.pdf 23.05.2016 20:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2016 17:19
Вирішення:
"Ані в технічному завданні по об'єкту,ані в оголошенні Замовником не зазначено такої вимоги як зазначення учасником марки профіля і фурнітури.лише зазначаються їх технічні характеристики і вимоги до них".
Шановні! Ви зобов'язані були вказати назву того профілю і марку фурнітури,яку Ви плануєте використати на об'єкті. А яким же чином Ви тоді робили розрахунки,і який профіль і марку фурнітури мали на увазі ?
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2016 20:08
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Незадовільна відповідь на скаргу
Номер:
654feff61fbc418faedfc4fa050c9479
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-19-000001-b.b6
Назва:
Незадовільна відповідь на скаргу
Вимога:
11 травня 2016 року ТОВ "БУДСПЕЦ" подало скаргу по результатам здійснення аукціону.
12 травня 2016 року була отримана відповідь такого змісту : "Шановні ТОВ "БУДСПЕЦ" ми, як Замовники можемо виставляти ті умови, які дають нам змогу придбати на торгах ті послуги, які цим вимогам відповідають. Ви маніпулюєте ціною, так як не вказали марку профілю і фурнітури, а це вже шахрайство. Досвід роботи Вашої компанії визиває сумнів у вашому професіоналізмі."
Щодо зазначення марку профілю і фурнітури.
Ані в технічному завданні по об’єкту, ані в оголошенні Замовником не зазначено такої вимоги як зазначення учасником марки профіля і фурнітури, лише зазначаються їх технічні характеристики і вимоги до них.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Зазначення марки можна розцювати як лобіювання інтересів виробників і порушення антимонопольного законодавства.
Таким чином, звинувачення у шахрайстві є безпідставними. Прошу зазначити прізвище, ім’я, по батькові особи комітету з конкурсних торгів, яка вважає, що ТОВ “БУДСПЕЦ” вчинило шахрайські дії для подальшого звернення ТОВ “БУДСПЕЦ” до првоохоронних органі з пирводу безпідставного звинувачення.
Прошу зазначити прізвище, ім’я, по батькові особи комітету з конкурсних торгів, яка безпідставно, жлодни чином не аргументуючи сумнівається у професіоналізмі ТОВ “БУДСПЕЦ” і таким чином завдає шкоди діловій репутації ТОВ “БУДСПЕЦ”.
Замовник вперто не бажає виключити дискримінаційні умови, не зважаючи на відповідні рішення комісії з розгляду звернень, прийнятими за результатами розгляду скарг ФОП Барок О.В. та ТОВ “БУДСПЕЦ”.
Прошу скасувати результати торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2016 17:17
Опис причини скасування:
Подано без додатків
Дата скасування:
12.05.2016 17:19
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні умови
Номер:
8c389086066141d19a7701cfa04bbe32
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-19-000001-b.b5
Назва:
Дискримінаційні умови
Скарга:
Вимога щодо наявності виробничих потужностей з повним циклом виробництва віконних конструкцій в м. Черніговіє дискримінаційною вимогою, звужує коло учасників і передбачає лобіювання інтересів "своїх фірм". А це вже корупційна складова і є порушенням Конституції України, ст. 3,5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників .
Комітетом конкурсних торгів не враховано рішення комісії з розгляду звернень, яким задоволено скаргу ТОВ "БУДСПЕЦ" щодо наявності в документації умов, що обмежують коло учасників закупівлі та призводить до порушення принципів здійснення закупівель.
Таким чином визнання переможцем "ВІКНОЛЮКС" не є економічно вигідним для міського бюджету, не призведе до економії бюджетних коштів. Держава та місце зайво витратять з бюджету 400000 тисяч гривень, хоча зекономлені кошти можна було б використати на інші потреби.
Проведений тендер не відповідає принципам здійснення закупівель.
Також в протоколі зазначається, що ТОВ “БУДСПЕЦ” не надало такі документи : технічна документація, яка б підтверджувала якість запропонованих матеріалів та робіт; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; специфікація на вікна. Надання таких документів не було передбачено в оголошенні про проведення закупівлі.
Прошу скасувати результати торгів.
Пов'язані документи:
reviewers
- _84_UA-2016-04-19-000001-b.b5.pdf 21.05.2016 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.05.2016 18:15
Вирішення:
Шановні ТОВ "БУДСПЕЦ" ми, як Замовники можемо виставляти ті умови, які дають нам змогу придбати на торгах ті послуги, які цим вимогам відповідають. Ви маніпулюєте ціною, так як не вказали марку профілю і фурнітури, а це вже шахрайство. Досвід роботи Вашої компанії визиває сумнів у вашому професіоналізмі.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2016 16:46
Задовільнена:
Ні
Скарга
Виконана замовником
Дискримінація учасників
Номер:
29850e9e400342b7833af898b77cf398
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-19-000001-b.b4
Назва:
Дискримінація учасників
Скарга:
Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога щодо наявності виробничих потужностей з повним циклом виробництва віконних конструкцій в м. Черніговіє дискримінаційною вимогою, звужує коло учасників і передбачає лобіювання інтересів "своїх фірм". А це вже корупційна складова і є порушенням Конституції України, ст. 3,5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників .
Комітетом конкурсних торгів не враховано рішення комісії з розгляду звернень, яким задоволено скаргу ТОВ "БУДСПЕЦ" щодо наявності в документації умов, що обмежують коло учасників закупівлі та призводить до порушення принципів здійснення закупівель.
Таким чином визнання переможцем "ВІКНОЛЮКС" не є економічно вигідним для міського бюджету, не призведе до економії бюджетних коштів. Держава та місце зайво витратять з бюджету 400000 тисяч гривень, хоча зекономлені кошти можна було б використати на інші потреби.
Проведений тендер не відповідає принципам здійснення закупівель.
Також в протоколі зазначається, що ТОВ “БУДСПЕЦ” не надало такі документи : технічна документація, яка б підтверджувала якість запропонованих матеріалів та робіт; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; специфікація на вікна. Надання таких документів не було передбачено в оголошенні про проведення закупівлі.
Прошу скасувати результати торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення комітету з конкурсних торгів 12.05.2016 13:08
- _83_UA-2016-04-19-000001-b.b4.pdf 21.05.2016 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.05.2016 18:13
Вирішення:
Шановні ТОВ "БУДСПЕЦ" ми, як Замовники можемо виставляти ті умови, які дають нам змогу придбати на торгах ті послуги, які цим вимогам відповідають. Ви маніпулюєте ціною, так як не вказали марку профілю і фурнітури, а це вже шахрайство. Досвід роботи Вашої компанії визиває сумнів у вашому професіоналізмі.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2016 16:41
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінація учасників
Номер:
8cf503da90ce49e58d9f8d32b277c3b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-19-000001-b.a3
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога щодо наявності виробничих потужностей з повним циклом виробництва віконних конструкцій в м. Черніговіє дискримінаційною вимогою, звужує коло учасників і передбачає лобіювання інтересів "своїх фірм". А це вже корупційна складова і є порушенням Конституції України, ст. 3,5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників .
Комітетом конкурсних торгів не враховано рішення комісії з розгляду звернень, яким задоволено скаргу ТОВ "БУДСПЕЦ" щодо наявності в документації умов, що обмежують коло учасників закупівлі та призводить до порушення принципів здійснення закупівель.
Таким чином визнання переможцем "ВІКНОЛЮКС" не є економічно вигідним для міського бюджету, не призведе до економії бюджетних коштів. Держава та місце зайво витратять з бюджету 400000 тисяч гривень, хоча зекономлені кошти можна було б використати на інші потреби.
Проведений тендер не відповідає принципам здійснення закупівель.
Прошу скасувати результати торгів.
У випадку незадоволення скарги ТОВ “БУДСПЕЦ” буде в подальшому звертатися за захистом своїх прав
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2016 12:50
Опис причини скасування:
Пізніше
Дата скасування:
11.05.2016 12:52
Вимога
Вирішена
Скарга що повторного опублікування оголошення
Номер:
4bb758e1a751436bb2bd23dc2e38dd65
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-19-000001-b.c2
Назва:
Скарга що повторного опублікування оголошення
Вимога:
18 квітня 2016 року в електронній системі публічних закупівель ProZorro Управлінням освіти Чернігівської міської ради (місцезнаходження якого: 14032, УКРАЇНА, Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141) (далі - Замовник) було розміщено оголошення про проведення закупівлі на «Капітальний ремонт з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ДНЗ №10; ДНЗ №53; ДНЗ №65; ДНЗ №76. Капітальний ремонт з заміною зовнішніх та внутрішніх дверей ДНЗ №64. Капітальний ремонт з заміною вікон ЗНЗ №29 ; ЗНЗ №34. Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон та капітальний ремонт каналізації 2-х туалетів ДНЗ №24; ДНЗ №37» (№ оголошення у ЦБД: UA-2016-04-18-000270-a) на загальну суму 1 462 000, 00 грн.
Завершення прийому пропозицій - 28.04.2016 року о 16:00 год.
Проте, вже 19 квітня 2016 року Вами було опубліковано аналогічне оголошення про проведення закупівлі на «Капітальний ремонт з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ДНЗ №10; ДНЗ №53; ДНЗ №65; ДНЗ №76. Капітальний ремонт з заміною зовнішніх та внутрішніх дверей ДНЗ №64. Капітальний ремонт з заміною вікон ЗНЗ №29 ; ЗНЗ №34. Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон та капітальний ремонт каналізації 2-х туалетів ДНЗ №24; ДНЗ №37» (№ оголошення у ЦБД: UA-2016-04-19-000001-b) на загальну суму 1462000, 00 грн.
Завершення прийому пропозицій - 29.04.2016 року о 16:00 год.
Технічне завдання щодо проведення робіт в вищезазначених навчальних закладах в обох оголошення абсолютно ідентичні (об’єми робіт однакові).
Просимо Вас визначитись яке саме з даних оголошень є оригінальним, а яке опубліковано повторно (помилково).
Повторно опубліковане оголошення про проведення закупівлі на «Капітальний ремонт з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ДНЗ №10; ДНЗ №53; ДНЗ №65; ДНЗ №76. Капітальний ремонт з заміною зовнішніх та внутрішніх дверей ДНЗ №64. Капітальний ремонт з заміною вікон ЗНЗ №29 ; ЗНЗ №34. Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон та капітальний ремонт каналізації 2-х туалетів ДНЗ №24; ДНЗ №37» просимо зняти з публікації, а процедуру ним оголошену - відмінити.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2016-04-18-000270-a.pdf 20.04.2016 16:21
- UA-2016-04-19-000001-b.pdf 20.04.2016 16:21
Дата подачі:
20.04.2016 16:21
Вирішення:
Дивіться уважно, Управлінням освіти опубліковано лише одне оголошення - UA-2016-04-19-000001-b - на закупівлю робіт - Капітальний ремонт з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ДНЗ №10 ; ДНЗ №53 ; ДНЗ №65 ; ДНЗ №76 Капітальний ремонт з заміною зовнішніх та внутрішніх дверей ДНЗ №64 Капітальний ремонт з заміною вікон ЗНЗ №29 ; ЗНЗ №34 Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон та капітальний ремонт каналізації 2-х туалетів ДНЗ №24 ; ДНЗ №37 на суму - 1462000,00 грн.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
2b7c1143ba6944958872735675ef69b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-19-000001-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учасників
Скарга:
Щодо дискримінаційних вимог учасників
Просимо Вас пояснити вимогу щодо наявності виробничих потужностей в повним циклом виробництва віконних конструкцій в м. Чернігові. Хочимо запитати - як впливає наявність виробничого цеху на виконання робіт?
Ми представники в м.Чернігові заводу виробника м/п конструкцій, що розташований в м.Кіровоград. Маємо бригаду монтажників для здійснення оперативного монтажу та сервісного обслуговування м/п конструкцій. Також мажємо кваліфікований персонал малярів-штукатурів, адже характер робіт передбачає улаштування зовнішніх та внутрішніх укосів.
Дана вимога має дискримінаційний характер за місцем знаходження, звужує коло учасників і передбачає лобіювання інтересів "своїх фірм". А це вже корупційна складова і є порушенням Конституції України, ст. 3,5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників .
Просимо дану вимогу переглянути і внести зміни до документації.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
reviewers
- R_UA-2016-04-19-000001-b.c1.pdf 03.05.2016 10:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2016 12:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.05.2016 10:53