-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ І-ІІІ ступенів № 182 Дніпровського району м. Києва
Без авансових платежів
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2017 11:24 - 22.06.2017 12:00
Вимога
Є відповідь
скарга на визнання переможця
Номер:
8f05bf4a3dfd423a93a31c6c2ee30fe9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-16-000394-a.a2
Назва:
скарга на визнання переможця
Вимога:
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,
Вих. № 216 від 06.07.2017 року
Управління освіти Дніпровської районної в
м. Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-А, 02105
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 29.05.2017 р., Закупівля: UA-2017-06-16-000394-а
Найменування предмету закупівлі: «Фарбування та скління» код 45440000-3 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ І-ІІІ ступенів № 182)
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року
ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує визначення переможця аукціону відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
У складі пропозиції тендерної документації ТОВ «Ольта-Трейд», якого Замовник визнав переможцем, відсутні документи, які вимагаються для надання учасником у складі цінової пропозиції та документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону, а саме:
1. Згідно п. 4.10 Розділу 4 Оголошення, учасник закупівлі подає Довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник надав довідку вих. № 600-10/17 від 26.06.17 в якій зазначає наявність штатних працівників у кількості 17 чол. Необхідно зауважити, що навчання з охорони праці пройшли не всі працівники (лише 8 чоловік), а саме жоден маляр-штукатур, які безпосередньо мали б виконувати роботи з оздоблення укосів не пройшов навчання з ОП та не має відповідних посвідчень. Працівники також не мають інших посвідчень чи дипломів, які б підтверджували відповідну кваліфікацію та досвід для виконання даного виду робіт, що є обов’язковою вимогою до тендерної документації (порушення п. 4.10. розділу 4 Оголошення (надати завірені належним чином копії посвідчень працівників, сертифікатів або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору та інші документи).
2. У складі довідки, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів зазначено період виконання робіт лише за 2016 рік, що не відповідає вимогам замовника (п. 4.11 Оголошення)
Згідно п. 4.11 Розділу 4 Оголошення, учасник закупівлі подає Довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів),що виконувались в період з 2015 року по грудень 2016 року). ТОВ «Ольта-Трейд» подало у складі тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначило 20 Договорів, але у супереч вимогам закупівлі, надало на підтвердження копію лише одного договору (ще один договір, копію якого надав учасник, не зазначений в довідці). Окрім того, учасник не підтвердив виконання робіт за цим Договором, так як не надав актів виконаних робіт за ним. Учасник надав Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, яка не є актом виконаних робіт та не може бути доказом виконаних робіт. П. 4.12 Оголошення вимагає від учасників подання «Копії договорів на виконання аналогічних робіт»
3. Відсутність в видах діяльності товариства (зазначається в Витягу з ЄДРЮОФО та ГО) виконання робіт з оздоблення фасадів та внутрішніх оздоблювальних робіт (КВЄД 43.31 – штукатурні роби, 43.34 – малярні роботи та скління.
Основним видом діяльності товариства є виробництво будівельних виробів, а КВЄД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, які зазначені в Витягу – не передбачає право виконання робіт, що є предметом закупівлі (малярні і штукатурні роботи). Отже, установчими документами товариства не передбачена діяльність з виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для їх виконання товариству необхідно спочатку подати зміни до видів діяльності до державного реєстратора.
4. П. 8 розділу 5 Оголошення передбачає подання Кошторисної документації пропечатаної та підписаної організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у складі :
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
Зведений кошторисний розрахунок поданий учасником не містить підпису і печатки інженера-кошторисника, що є грубим порушенням вимог до тендерної документації.
5. П. 8 розділу 5 Оголошення передбачає подання локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника ( з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
У складі тендерної пропозиції поданої учасником відсутні сертифікати якості на матеріали зазначені в кошторисні документації, а саме:
п. 8 підсумкової відомості ресурсів – шпаклівка сатенгіпс;
п. 9 листи гіпсокартонні вологостійкі;
п. 11 мастика гермобутил;
п. 13 фарба водоемульсійна біла;
п. 14 котики зовнішні пластикові;
п.п. 22,23 дошки підвіконні білі;
п. 25 клей перл фікс для ГКЛ;
п.26 піна монтажна;
п. 27 герметик силіконовий;
Окрім того, відсутні посилання на постачальника в підсумковій відомості ресурсів що є обов’язковою вимогою до тендерної документації згідно Оголошення (порушення п.8 розділ 5)
6. Учасник ТОВ «Ольта-Трейд», якого Замовник визнав переможцем не подав протягом доби оновленої кошторисної документації зі зменшеною ціною за результатами проведеного аукціону, що є грубим порушення законодавства про публічні закупівлі.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ТОВ «Ольта-Трейд» через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації та не подання документів, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону, в належному вигляді та з грубим порушенням обов’язкових вимог до складання кошторисної документації.
Вважаємо, що визнання переможцем аукціону ТОВ «Ольта-Трейд» відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року є неправомірним. Такі дії замовника спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ», яке надало найнижчу ціну за результатами аукціону та документація якого відповідає вимогам закупівель, вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозиції учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Призупинити процедуру закупівлі;
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115
З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2017 09:34
Вирішення:
За результатами проведеного аукціону, тендерним комітетом управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто запропоновані учасниками пропозиції та прийнято рішення щодо визначення переможця з урахуванням наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 року виключно з дотриманням принципів економного та раціонального використання бюджетних коштів.
Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Ольта-Трейд» відповідала кваліфікаційним вимогам Замовника. Оригінали документів та кошторисна документація завірена належним чином були надані до тендерного комітету управління освіти Дніпровського району у повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога усунути порушення та скасувати протокол про визнання перемо
Номер:
22ef911930184467a4c55717a953f25f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-16-000394-a.a3
Назва:
вимога усунути порушення та скасувати протокол про визнання перемо
Вимога:
жТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,
Вих. № 216 від 06.07.2017 року
Управління освіти Дніпровської районної в
м. Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-А, 02105
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 29.05.2017 р., Закупівля: UA-2017-06-16-000394-а
Найменування предмету закупівлі: «Фарбування та скління» код 45440000-3 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ І-ІІІ ступенів № 182)
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року
ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує визначення переможця аукціону відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
У складі пропозиції тендерної документації ТОВ «Ольта-Трейд», якого Замовник визнав переможцем, відсутні документи, які вимагаються для надання учасником у складі цінової пропозиції та документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону, а саме:
1. Згідно п. 4.10 Розділу 4 Оголошення, учасник закупівлі подає Довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник надав довідку вих. № 600-10/17 від 26.06.17 в якій зазначає наявність штатних працівників у кількості 17 чол. Необхідно зауважити, що навчання з охорони праці пройшли не всі працівники (лише 8 чоловік), а саме жоден маляр-штукатур, які безпосередньо мали б виконувати роботи з оздоблення укосів не пройшов навчання з ОП та не має відповідних посвідчень. Працівники також не мають інших посвідчень чи дипломів, які б підтверджували відповідну кваліфікацію та досвід для виконання даного виду робіт, що є обов’язковою вимогою до тендерної документації (порушення п. 4.10. розділу 4 Оголошення (надати завірені належним чином копії посвідчень працівників, сертифікатів або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору та інші документи).
2. У складі довідки, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів зазначено період виконання робіт лише за 2016 рік, що не відповідає вимогам замовника (п. 4.11 Оголошення)
Згідно п. 4.11 Розділу 4 Оголошення, учасник закупівлі подає Довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів),що виконувались в період з 2015 року по грудень 2016 року). ТОВ «Ольта-Трейд» подало у складі тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначило 20 Договорів, але у супереч вимогам закупівлі, надало на підтвердження копію лише одного договору (ще один договір, копію якого надав учасник, не зазначений в довідці). Окрім того, учасник не підтвердив виконання робіт за цим Договором, так як не надав актів виконаних робіт за ним. Учасник надав Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, яка не є актом виконаних робіт та не може бути доказом виконаних робіт. П. 4.12 Оголошення вимагає від учасників подання «Копії договорів на виконання аналогічних робіт»
3. Відсутність в видах діяльності товариства (зазначається в Витягу з ЄДРЮОФО та ГО) виконання робіт з оздоблення фасадів та внутрішніх оздоблювальних робіт (КВЄД 43.31 – штукатурні роби, 43.34 – малярні роботи та скління.
Основним видом діяльності товариства є виробництво будівельних виробів, а КВЄД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, які зазначені в Витягу – не передбачає право виконання робіт, що є предметом закупівлі (малярні і штукатурні роботи). Отже, установчими документами товариства не передбачена діяльність з виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для їх виконання товариству необхідно спочатку подати зміни до видів діяльності до державного реєстратора.
4. П. 8 розділу 5 Оголошення передбачає подання Кошторисної документації пропечатаної та підписаної організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у складі :
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
Зведений кошторисний розрахунок поданий учасником не містить підпису і печатки інженера-кошторисника, що є грубим порушенням вимог до тендерної документації.
5. П. 8 розділу 5 Оголошення передбачає подання локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника ( з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
У складі тендерної пропозиції поданої учасником відсутні сертифікати якості на матеріали зазначені в кошторисні документації, а саме:
п. 8 підсумкової відомості ресурсів – шпаклівка сатенгіпс;
п. 9 листи гіпсокартонні вологостійкі;
п. 11 мастика гермобутил;
п. 13 фарба водоемульсійна біла;
п. 14 котики зовнішні пластикові;
п.п. 22,23 дошки підвіконні білі;
п. 25 клей перл фікс для ГКЛ;
п.26 піна монтажна;
п. 27 герметик силіконовий;
Окрім того, відсутні посилання на постачальника в підсумковій відомості ресурсів що є обов’язковою вимогою до тендерної документації згідно Оголошення (порушення п.8 розділ 5)
6. Учасник ТОВ «Ольта-Трейд», якого Замовник визнав переможцем не подав протягом доби оновленої кошторисної документації зі зменшеною ціною за результатами проведеного аукціону, що є грубим порушення законодавства про публічні закупівлі.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ТОВ «Ольта-Трейд» через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації та не подання документів, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону, в належному вигляді та з грубим порушенням обов’язкових вимог до складання кошторисної документації.
Вважаємо, що визнання переможцем аукціону ТОВ «Ольта-Трейд» відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року є неправомірним. Такі дії замовника спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ», яке надало найнижчу ціну за результатами аукціону та документація якого відповідає вимогам закупівель, вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозиції учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Призупинити процедуру закупівлі;
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання переможця аукціону № б/н від 03.07.2017 року з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115
З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 06.07.2017 09:37
Дата подачі:
06.07.2017 09:37
Вирішення:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ» (надалы – скаржник) від 06.07.2017 № UA-2017-06-16-000394-a.a2 (надалі – скарга) щодо результатів допорогової закупівлі: Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ І-ІІІ ступенів № 182 Дніпровського району м. Києва, повідомляє наступне.
На зауваження ТОВ «Баукунст Київ» з приводу того, що у складі пропозиції тендерної документації ТОВ «Ольта-Трейд», якого Замовник визнав переможцем, відсутні документи, які вимагаються для надання учасником у складі цінової пропозиції, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону повідомляємо, що ТОВ «Ольта-Трейд» надало усі документи, що стосуються ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», які вимагалися Замовником відповідно до розділу 5 Оголошення.
ТОВ «Ольта-Трейд» надало довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог п. 4.10 розділу 4 Оголошення. А також, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ТОВ «Ольта-Трейд» надало посвідчення на осіб, які мають БЕЗПОСЕРЕДНЄ відношення до виконання даного договору, чим повністю виконало вимогу вимог п.4.10 п. 4 Оголошення.
Щодо наявності у малярів-штукатурів посвідченнь з охорони праці інформуємо, що згідно з Положенням про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 29.01.1998 № 9; Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15, та з урахуванням вимог ДСТУ Б А.3.2-7:2009 «Система стандартів безпеки праці. Роботи фарбувальні. Вимоги безпеки»; розділу 6.20 Правил охорони праці при будівництві та ремонті об’єктів житлово-комунального господарства, затверджених Мінжитлокомун - госпом УРСР у 1990 році; СП 991-72 «Санитарные правила при окрасочных работах с применением ручных распылителей»; розділу 2 Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Розділ 2. Робітники. Будівництво метрополітенів, тунелів та підземних споруд спеціального призначення. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 21.02.2000 № 32; пункту 133 розділу II Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62, ПРИ ПРИЙНЯТІ НА РОБОТУ робітники професії (муляр, маляр, штукатур, муляр – штукатур) ознайомлюються та проходять інструктаж з охорони праці, про що підписують ІНСТРУКЦІЮ З ОХОРОНИ ПРАЦІ
ДЛЯ МАЛЯРА (ШТУКАТУРА). Вимоги надати копії документів що підтверджують проходження навчання з охорони праці не передбачалося Оголошенням.
Отже, в даному пункті оскарження не виявлено ознак порушення ТОВ «Ольта-Трейд».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
f9779018d6c5455097d197dc8142bd09
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-16-000394-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,
Вих. № 213 від 03.07.2017 року
Управління освіти Дніпровської районної в
м. Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-А, 02105
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 29.05.2017 р., Закупівля: UA-2017-06-16-000394-а
Найменування предмету закупівлі: «Фарбування та скління» код 45440000-3 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ І-ІІІ ступенів № 182)
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № б/н від 03.07.2017 року
ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує відхилення пропозиції Кандидата процедури закупівлі відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № б/н від 03.07.2017 року (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
Відповідно до п. 8. «Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата» вищезазначеного Протоколу, Замовник зазначає, що розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, було вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Баукунст Київ», як таку, що не відповідає технічним і кваліфікаційним вимогам, а саме:
1. У складі довідки, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів зазначено період виконання робіт за 2017 рік, що не відповідає вимогам замовника (п. 4.11 Оголошення)
Згідно п. 4.11 Розділу 4 Оголошення, учасник закупівлі подає Довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів),що виконувались в період з 2015 року по грудень 2016 року). ТОВ «Баукунст Київ» подало у складі тендерної документації Інформаційну довідку, що містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів вих. № 196 від 26.06.2017 р.
За загальними ознаками, надана Довідка відповідає формі , що наведена у п. 4.11. Оголошення (число кількості граф, обсяг інформаційного наповнення, його зміст).
Вважаємо, що «Інформаційна довідка, що містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів» вих. № 196 від 26.06.2017 р. надана ТОВ «Баукунст Київ» відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради, 2016, № 9, ст. 89) із змінами, внесеними згідно із Законами № 2019-VIII від 13.04.2017.
Відповідно до п. 4.11 розділу 4 Оголошення, Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів, що виконувались в період з 2015 по 2016 роки.
Окрім того, відповідно до п. 4.12. Оголошення, Замовник вимагає надати копії договорів на виконання аналогічних робіт, не зазначаючи за який саме період повинні бути ці договори.
Вважаємо, що вимога Замовника відповідно до п. 4.11 Оголошення, є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та неправомірно унеможливлює участь ТОВ «Баукунст Київ» у даній процедурі закупівлі. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі. А отже, відхилення пропозиції учасника тендеру на підставі відсутності аналогічних договорів саме за певний період було неправомірним. Слід зауважити, що натомість вимоги п. 4.12. Оголошення про проведення закупівлі викладені Замовником коректно, у відповідності до вимог чинного законодавства про закупівлі, не містять дискримінаційних обмежень щодо періоду укладання аналогічних договорів та суперечать вимогам п. 4.11. Оголошення.
Відповідно до вищенаведеного, можна дійти висновку, що виконання робіт з капітального ремонту (заміна вікон) в 2017 році є достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів, які і були надані ТОВ «Баукунст Київ» в складі тендерної пропозиції.
2. Відсутня довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) (п. 4.8 Оголошення)
Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку повідомляємо наступне. ТОВ «Баукунст Київ» отримало 27.06.2017 року довідку у АТ «Райффайзен Банк Аваль» про відкриття рахунку та відсутність заборгованості по кредитах за вих. № Д1-В38/62/311 та додало від скановану копію довідки у складі тендерної пропозиції (а саме, файл Довідка банку_0001.pdf). За невідомих нам причин, даний файл не містить інформації, що зазначена у Довідці, а виглядає як чистий лист паперу з чорними рисками по лівому краю. Вважаємо, дану помилку технічною та додаємо на підтвердження копію Довідки банку одержану 27.06.2017 р. за вих. № Д1-В38/62/311.
п. 2, ч. 3, ст. 22 Тендерна документація, Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради, 2016, № 9, ст. 89) із змінами, внесеними згідно із Законами № 2019-VIII від 13.04.2017, визначає, що «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.» Окрім того, в п.3,ч. 3, ст. 22 зазначається, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
З огляду на вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію учасника публічних закупівель ТОВ «Баукунст Київ» через невідповідність вимогам з формальних причин. Вважаємо, що такі дії замовника є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозиції учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Призупинити процедуру закупівлі;
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № б/н від 03.07.2017 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115
З повагою,
Директор Форостюк Л.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі 03.07.2017 22:11
- довідка банка від 27.06.2017 року 03.07.2017 22:11
- Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі 05.07.2017 18:02
- довідка банка від 27.06.2017 року 05.07.2017 18:02
Дата подачі:
03.07.2017 22:11
Вирішення:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ» від 03.07.2017 № UA-2017-06-16-000394-a.a1 (надалі – скарга) щодо результатів допорогової закупівлі: Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ І-ІІІ ступенів № 182 Дніпровського району м. Києва, повідомляє наступне.
В пункті 4 ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронної закупівлі (http://e-tender.biz/) Tender ID: UA-2017-06-16-000394-a (надалі Оголошення) визначений вичерпний перелік документів, які необхідно подати учасникам торгів в складі своєї пропозиції, для того щоб Замовник прийняв таку пропозицію до розгляду.
Порядком визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії та встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, а також встановлювати інші додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям (наприклад, встановлювати вимоги щодо наявності досвіду саме у 2015 –2016 роках), які запевнять Замовника у достатній кваліфікації учасника.
Разом з тим, хочемо зауважити, що Замовником не вказано лише 2015 або 2016 рік, що якраз могло б слугувати ознакою дискримінаційного характеру. ТОВ «Баукунст Київ» було грубо проігноровано вимогу пп. 4.11 п. 4 Оголошення надання інформації про досвід виконання саме за період 2015 - 2016 року. Слід зазначити, що ТОВ «Баукунст Київ» створено 01.07.2015, тому мало всі можливості здійснювати господарську діяльність за аналогічними договорами у 2015-2016 роках та набути необхідний досвід.
Замовник не забороняє надавати інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції про що зазначено у п. 23 оголошення.
На момент оцінки документів у складі пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» відсутня довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків). Із твердження ТОВ «Баукунст Київ» відсутність довідки пояснюється формальними та технічними причинами.
Твердження скаржника ґрунтується передусім на тому, що п. 2, ч. 3, ст. 22 Тендерна документація, Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради, 2016, № 9, ст. 89) із змінами, внесеними згідно із Законами № 2019-VIII від 13.04.2017 визначає, що «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.» Окрім того, в п.3,ч. 3, ст. 22 зазначається, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.».
Щодо даного посилання хочемо зауважити ще раз, що допорогові закупівлі здійснюються відповідно до Порядку затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Окрім всього вищезазначеного, хочемо зазначити наступне:
• відповідно до вимоги п. 4.12. оголошення ТОВ «Баукунст Київ» надано договори на виконання аналогічних робіт, у наданні яких встановлено наступні порушення, а саме:
- договір № 2 від 09.03.2017 р. наданий без додатків до нього (зведеного кошторисного розрахунку, календарного графіку виконання робіт, договірної ціни), які, як зазначено у п. 19.2. договору є невід'ємними частинами договору. Замовником не вказано вимогу надати аналогічні договори без додатків;
- інші аналогічні договори № 30 та № 31 від 11.05.2017 року відскановані та надані не в повному обсязі (без закінчення договору та його додатків).
Отже, можна дійти висновку, що вимога п. 4.12. оголошення учасником не виконана, так як за вимогою замовника учасник повинен надати копії договорів (слід вважати не менше двох) відсканованих та у повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні