• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво спортивних майданчиків із штучним покриттям у с. Наварія Пустомитівського району Львівської області

Завершена

3 917 668.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 588.34 UAH
Період оскарження: 30.05.2017 15:18 - 11.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі

Номер: 9cbe777ab53844bfafb634078f8fa619
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-30-000548-a.c2
Назва: Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-05-30-000548-a, що оголошена Пустомитівською міською радою Львівської області (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є Будівництво спортивних майданчиків із штучним покриттям у с. Наварія Пустомитівського району Львівської області (45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів (CPV). Участь у закупівлі взяли три учасники 1. Учасник ТОВ «Еліт Спорт Груп» 2. Учасник ТОВ «Європейський парк» 3. Учасник Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 Повторно виставляємо вимогу , щодо не правомірного розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 20.06.17 на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме: Замовником було не визнано переможцем Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон). Щодо зауваження Замовника про порушення умови, визначені п п 2.2 Розділу 1 Додатку1 не підтверджено кваліфікацій окремих працівників організації повідомляємо наступне: Товариством з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» було надано довідку відповідної форми, де було вказано наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Будо надано дипломи про освіту, що дають відомості про відповідний фах. Товариством з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» було надано наявність робітників основних будівельних професій для виконання замовлення. Відомості були надані у таблиці «в» згідно запропонованої форми. У вимогах тендерної документації проситься надати дипломи не всіх працівників, а тільки робітників основних будівельних професій, що ми і надали. При ознайомленні з документами учасника ТОВ «Еліт Спорт Груп», що розміщенні у відкритому публічному доступі нами було виявлено факт невідповідності пропозиції учасників вимогам Закону та Тендерної Документації. Замовник проводив оцінювання пропозицій ТОВ «Еліт Спорт Груп» не за критеріями, визначеними в тендерній документації. А саме, просимо звернути увагу на той факт, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еліт Спорт Груп» не відповідає умовам тендерної документації, чинного законодавства України та підлягає відхиленню відповідно до статі 30 Закону з наступних причин: 1.В тендерній документації Замовника Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п 3.2.6. Ціна тендерної пропозиції міститься відомості про те, як передбачено надати Учаснику, тендерну пропозицію якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом двох днів з дня завершення аукціону, подає через електронну систему закупівлі договірну ціну, локальні кошторис, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення робіт та проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Звертаємо ще раз на той факт, що кошторис та нову Договірну ціну ТОВ «Еліт Спорт Груп» завантажив о 19:09 від 20.06.17. А повідомлення про намір укладання договору Замовник оприлюднив на майданчику о 17:22 від 20.06.17, таким чином видно, що рішення тендерного комітету приймалося не по критеріям відповідності з тендерною документацією, а на користь ТОВ «Еліт Спорт Груп». Ваше роз’яснення, щодо дій на майданчику не є відповіддю на вимогу - чому Ви проводили оцінку не маючи відповідних документів від переможця. Такі дії є неправомірним, таким що порушують права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів. Документи , що догрузив ТОВ «Еліт Спорт Груп» не відповідають критеріям, які вимагав Замовник, а саме в довідці Графік виконання робіт вказана дата початку робіт 01.06.2017, що не можливо через те що оголошення закупівлі відбулося 05.06.2017. Розрахунок виконання робіт є не вірним і не надає замовнику чіткого визначення коли буде виконана робота. Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі. «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Пустомитівська міська рада Львівської області 1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі 2.) скасувати протокол Замовника від 20.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації. З.) Переглянути рішення та визнати переможцем учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України. 4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерна пропозиція, учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі відповідає умовам тендерної документації та нормам чинного законодавства у сфері закупівель. При проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю Будівництво спортивних майданчиків із штучним покриттям у с. Наварія Пустомитівського району Львівської області» (45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів (CPV) тендерний комітет діяв у відповідності до норм чинного законодавства. Вважаємо, що підстави для скасування прийнятих рішень відсутні.Тендерна пропозиція, учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі відповідає умовам тендерної документації та нормам чинного законодавства у сфері закупівель. Ваші зауваження, щодо роботи тендерного комітету, є необґрунтованими та голослівними, оскільки, при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю Будівництво спортивних майданчиків із штучним покриттям у с. Наварія Пустомитівського району Львівської області» (45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів (CPV) тендерний комітет діяв у відповідності до норм чинного законодавства. Вважаємо, що підстави для скасування прийнятих рішень відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі (на кваліфікацію переможця) І не правомірне відхилення Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ»

Номер: e6e07b19bbac4f1d8f2fba5412f38c83
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-30-000548-a.b1
Назва: Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі (на кваліфікацію переможця) І не правомірне відхилення Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ»
Вимога:
У протоколі розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 20.06.17 на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме: Замовником було не визнано переможцем Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон). Однак, рішення Замовника є неправомірним, через те, що Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» надало в складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Тендерної документації завірену копію укладеного договору з оренди автомобільної техніки, що документально підтверджує факт наявності договору (Додаток КК(Сантех сервіс) Договір від 15/05/01 від 15.05.17. Що свідчить про те, що комісією навіть не розглядалися документи. Щодо зауваження Замовника про порушення умови, визначені п п 2.2 Розділу 1 Додатку1 не підтверджено кваліфікацій окремих працівників організації повідомляємо наступне: Товариством з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» було надано довідку відповідної форми, де було вказано наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Будо надано дипломи про освіту, що дають відомості про відповідний фах. Товариством з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» було надано наявність робітників основних будівельних професій для виконання замовлення. Відомості були надані у таблиці «в» згідно запропонованої форми. До довідки було включено перелік працівників, яких учасник планує залучити до виконання робіт, їх кількість є достатньою для виконання робіт в повному обсязі. Щодо зауваження Замовника про порушення що, тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження п 2.3. ( Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органна статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду)). Повідомляємо наступне: в складі поданих документів Товариством з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» міститься офіційний лист від органна статистики від 09.06.17 № 09-06/187 про те, що даний учасник не звітує за даною формою та надано затверджену копію штатного розпису. Звертаю вашу увагу, що Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» єдина в складі своєї пропозиції надала сертифікати і висновки на матеріали, які планує використовувати. Проаналізувавши, ЯК Замовник провів кваліфікацію переможця можно побачити той факт, що він лабіює інтереси компанії ТОВ «Еліт Спорт Груп». У протоколі розгляду на відповідність учасника ТОВ «Еліт Спорт Груп» кваліфікаційнних критеріям від 20.06.17 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон). Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів. При ознайомленні з документами учасника ТОВ «Еліт Спорт Груп», що розміщенні у відкритому публічному доступі нами було виявлено факт невідповідності пропозиції учасників вимогам Закону та Тендерної Документації. Замовник проводив оцінювання пропозицій ТОВ «Еліт Спорт Груп» не за критеріями, визначеними в тендерній документації. А саме, просимо звернути увагу на той факт, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еліт Спорт Груп» не відповідає умовам тендерної документації, чинного законодавства України та підлягає відхиленню відповідно до статі 30 Закону з наступних причин: 1.В тендерній документації Замовника Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п 3.2.6. Ціна тендерної пропозиції міститься відомості про те, як передбачено надати Учаснику, тендерну пропозицію якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом двох днів з дня завершення аукціону, подає через електронну систему закупівлі договірну ціну, локальні кошторис, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення робіт та проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Чітко видно, що кошторис та нову Договірну ціну ТОВ «Еліт Спорт Груп» завантажив о 19:09 від 20.06.17. А повідомлення про намір укладання договору Замовник оприлюднив на майданчику о 17:22 від 20.06.17, таким чином видно, що рішення тендерного комітету приймалося не по критеріям відповідності з тендерною документацією, а на користь ТОВ «Еліт Спорт Груп». Такі дії є неправомірним, таким що порушують права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів. Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі. «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Пустомитівська міська рада Львівської області 1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі 2.) скасувати протокол Замовника від 20.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації. З.) Переглянути рішення та визнати переможцем учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України. 4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: При проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю Будівництво спортивних майданчиків із штучним покриттям у с. Наварія Пустомитівського району Львівської області» (45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів (CPV) тендерний комітет діяв в межах своїх повноважень та у відповідності до норм чинного законодавства, а підстави для скасування прийнятих рішень відсутні.
Статус вимоги: Відхилено