-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин); Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин); Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо))
Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Завершена
1 486 755.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 433.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 433.78 UAH
Період оскарження:
27.04.2021 11:56 - 09.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Безпідставне відхилення
Номер:
7e412228c6a547849cd335c7df0b8a70
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-003321-a.a2
Назва:
Безпідставне відхилення
Скарга:
«27» квітня 2021 року Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» (надалі - Замовник) було оголошено закупівлю: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 -Дизельне паливо)), що опубліковано на веб-порталі: prozorro.gov.ua (надалі- веб-портал), номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2021-04-27-003321-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Сан Ойл» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
14.05.2021 року в електронній системі prozorro відбувся аукціон по закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 -Дизельне паливо)) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-04-27-003321-a).
«23» червня 2021 року протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» з розгляду тендерних пропозицій було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТД «САН ОЙЛ».
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать головним принципам здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав:
Згідно п. 1.4 розділу ІІ «Інші вимоги Замовника» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» Замовником вимагалось:
діюча ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана ім’я Учасника, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, -дублікат або копія рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, виданої на ім’я Учасника, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
На підтвердження вищезазначеної вимоги Скаржником було долучено до тендерної пропозиції належним чином завірені копії діючих ліцензій на роздрібну торгівлю пальним, виданих на ім’я Скаржника, №20230314201900410, №20250314201900148, №20090314201900143, №20230314201900149, №20230314201900150, №20320314201900176, №20360314201900151, №20350314201900152, №20270314201900153, №20320314201900411, №20420314201900154, №25140314201900143, №04830314201900222, терміном дії до липня 2024 року.
Крім того, Замовник має можливість перевірити наявність діючих ліцензій на роздрібну торгівлю пальним, виданих на ім’я Скаржника, у відкритому (вільному у доступі) реєстрі, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним, за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html, згідно якого ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» має у наявності 124 діючі ліцензії на роздібну торгівлю пальним у різних областях України, а саме: Харківській, Дніпропетровській, Сумській, Одеській, Херсонській, Київській, Хмельницькій, Вінницькій, Закарпатській.
Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив, що документи, подані Скаржником, не підтверджують наявності у нього діючої ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, виданої на ім’я Учасника.
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» Замовником вимагалось:
5. Учасник (постачальник) зобов'язується забезпечити заправку автотранспорту Замовника через мережу АЗС по території України, крім населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС (в тому числі за договорами партнерських відносин) по території України та м. Києва.
Разом з тим, у документації відсутнє будь-яке чітке визначення, яку саме Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС, та не містить вичерпного переліку документів, якими необхідно підтвердити наявність розгалуженої мережі заправок.
У складі пропозиції Скаржника міститься, зокрема, довідка (вих. № 18 від 12.05.2021 року) з підтвердженням розгалуженої мережі АЗС.
Помилкове зазначення у довідці (вих. № 18 від 12.05.2021року) двох АЗС у Одеській області, що розташовані за адресою:
УКРАЇНА, ОДЕСЬКА ОБЛ., ОВIДIОПОЛЬСЬКИЙ РАЙОН, С. РОКСОЛАНИ, вул. Центральна (колишня вул. Леніна), буд. 1а;
67654, ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОН, ВЕЛИКОДАЛЬНИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА, 19,5 КМ., А/Д ОДЕСА-РЕНІ, АЗС, на які Скаржником було подано заяви про анулювання ліцензії, у зв’язку з тим, що на даний час зазначені АЗС проходять реконструкцію та найближчим часом зазначені АЗС відновлять свою роботу та на них буде повторно отримано ліцензії, ніяким чином не впливає на можливість забезпечити Замовника паливом у Одеській області, тим паче, що Скаржником у вищезазначеній довідці було надано достатню кількість АЗС у Одеській області (12 шт.) з діючими ліцензіями.
Таким чином, Скаржник не порушив умови документації в цій частині, підтвердив наявність у нього діючої ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, виданої на ім’я Учасника, тому його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, оскільки Скаржник зауважує, що він є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар, який передбачений предметом закупівлі. Скаржник повідомляє, що має достатній досвід щодо поставки передбачених документацією виду товару, а також має у власності та оренді АЗС, та використовує АЗС, які залучені партнерськими договорами. Скаржником може бути запропонована розгалужена мережа АЗС по всій території України, яка налічує понад 124 власних/орендованих АЗС, та має на них відповідні діючі ліцензії.
Відповідно до абзацу 2 підпукту 1 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Скаржник вважає, що відхилення його тендерної пропозиції з підстав того, що Скаржником не надано діючі ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним на двох АЗС у Одеській області (які й не вимагались Замовником у тендерній документації) є дискримінацією, що свідчить про те, що Замовник здійснює необ’єктивну і упереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів, як наслідок це призводить - до зловживань, корупційних дій та неефективного використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищезазначене, на думку Скаржника, Замовник порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника процедури закупівлі як найбільш економічно вигідної пропозиції, порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Конституцією України та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Здійснити перевірку, викладеної у скарзі інформації, за результатами якої прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 -Дизельне паливо)) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-04-27-003321-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Сан Ойл» (код ЄДРПОУ: 39197130), відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» з розгляду тендерних пропозиції від «23» червня 2021 року.
4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем відкритих торгів по закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132100-4 -Неетильований бензин); Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 -Дизельне паливо)) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-04-27-003321-a) учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Сан Ойл» (код ЄДРПОУ: 39197130)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Антимонопольного комітету_Обласная больница.pdf 25.06.2021 11:33
- рішення від 30.06.2021 № 14634 + лист Замовнику.pdf 01.07.2021 14:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 №15651.pdf 12.07.2021 14:22
- рішення від 09.07.2021 №15651.pdf 14.07.2021 18:08
- Пояснення по суті скарги UA-2021-04-27-003321-a.a2.doc 05.07.2021 16:52
- Пояснення по суті скарги UA-2021-04-27-003321-a.a2.pdf 05.07.2021 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 14:49
Дата розгляду скарги:
09.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2021 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2021 18:08
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2021 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.07.2021 року № 15651-р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "САН ОЙЛ" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин); Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин); Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-27-003321-a. виконано.
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення
Номер:
eb09d7317c534af08129dc190a6e0a54
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-003321-a.a1
Назва:
Незаконне відхилення
Вимога:
Вимагаємо відновити справедливість і законність
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Обласна Лікарня.pdf 24.06.2021 17:21
Дата подачі:
24.06.2021 17:21
Вирішення:
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» розглянула Вашу вимогу про усунення порушення в сфері публічних закупівель, яка надійшла через електронну систему закупівель 24.06.2021 року, у зв’язку з чим повідомляє наступне.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» з розгляду тендерних пропозицій від 23.06.2021 року тендерним комітетом було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону: 1.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:1)учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Якщо Учасник не згоден із рішенням Замовника, він має право звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету з відповідною скаргою, що стосується прийнятого рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Також суть вашої вимоги не містить вимог пункту 3 статті 31 закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), згідно якого у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі викладеного, вважаємо вимогу такою, яка не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено