-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Завершена
479 215.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 792.15 UAH
мін. крок: 1% або 4 792.15 UAH
Період оскарження:
27.04.2021 11:43 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення
Номер:
cb7cf8df4fcb4e3b990093c2c5fb159d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002802-c.a3
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
ЗАМОВНИК :
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ (УЧАСНИК)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"
ЄДРПОУ: 40479581,
ВИМОГА
про порушення порядку проведення процедури спрощеної закупівлі в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ВЄСПА",
вчинене уповноваженою особою Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради за предметом закупівлі:
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
(ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-27-002802-c) за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
Вважаємо, що Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням» а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель вчинене Замовником торгів полягає у незаконному відхиленні Скаржника.
Нижче наводимо підстави та обґрунтування протиправності дій замовника.
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради (далі – Замовник) під час здійснення спрощеної закупівлі є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону.
Протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.05.2021 року №217 тендерну пропозицію ПП "ВЄСПА" було відхилено по причині:
1) Проектно-кошторисна документація, надана Учасником у складі своєї пропозиції містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт, тим самим відповідно до робочого проекту, пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам та відхиляється Замовником.
Але Замовником не зазначено жодного обґрунтування чи деталізації з вказанням, які саме роботи, обсяги чи склад не відповідає умовам оголошення. Таке формулювання невідповідності ставить під сумнів об’єктивність та неупередженість Замовника, адже не надає жодної можливості визначити, чи не є вказана причина дискваліфікації Скаржника надуманою та такою, що не може бути, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» причиною відхилення.
Ні підставі част.2 п. 14 ст.13 Закону вимагаємо надати конкретну аргументацію щодо невідповідності пропозиції ПП «ВЄСПА» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Або скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ВЄСПА» та визначити ПП «ВЄСПА» переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2021 17:13
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
2. В проектно-кошторисній документації, наданій Учасником у складі своєї пропозиції не враховано дотримання вимог нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12.
Згідно п.7 ст.14 в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Для проведення розрахунку кошторисної документації, Учасник мав право звернутися до Замовника в період уточнень з питанням щодо ознайомлення з робочим проектом
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.05.2021 10:25
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
b34de28bb645499ba8c7c442498cd582
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002802-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Уповноваженій особі
Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради
Борщаговській А.О
ВИМОГА
на протокольне рішення №216 від 18 травня 2021 року
уповноваженої особи Борщаговської А.О
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
(номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b)
щодо скасування рішення щодо дискваліфікації
Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС»
(КОД ЄДРПОУ 38309618)
Згідно зі статтею 5. пп.1-4. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245 № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312 № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45 № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400}{В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12 № 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30,ст.208 № 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100 № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123 № 808-IX від 17.07.2020 № 954-IX від 03.11.2020 № 1026-IX від 02.12.2020) передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У відповідності до вищевказаного, наше підприємство передбачає в Вашому протокольному рішенні №216 від 18.05.2021 року щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ – 38309618) наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ - 38309618) (далі – Учасник) не погоджується з підставами Замовника щодо відхилення пропозиції в протокольному рішенні № 216 від 18 травня 2021 року:
1. «1) В проектно-кошторисній документації, наданій Учасником у складі своєї пропозиції не враховано дотримання вимог нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12.
Тим самим, відповідно до робочого проекту, пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам та відхиляється Замовником.»
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель затвердженим протоколом № 212 від 27.04.2021 року уповноваженої особи Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) (далі – Оголошення) був наданий для розрахунку кошторису Дефектний акт, викладений в Додатку №5 до Оголошення, а не робочий проект. Також повідомляємо Замовнику, що розрахунок кошторисної документації робиться або по робочому проекту, або по дефектному акту, а ніяким чином по Завданню на проектування або Експертному звіту (примітка: Завдання на проектування – це документ, де розписують вимоги замовника, які він пред’являє до архітектурних рішень і характеристик об’єкта, а також до його параметрів, вартості і заходам по зведенню необхідні для розробляння робочого проекту. Експертний звіт - документально оформлений результат проведення експертизи проектної документації.).
Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав кошторисну (а не проектно-кошторисну) документацію у відповідності до викладеного Дефектного акту Замовника з урахуванням всіх вимог Замовника.
Тому відхилення пропозиції Учасника Замовником на підставі невідповідності до робочого проекту, який не був викладений Замовником в систему ПРОЗОРРО та неврахування вимог визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12., по яким не передбачено Законодавством України розрахунок кошторисної документації, є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.
2. «2) Згідно п.4.16 Оголошення про закупівлю, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалось надання інформаційної довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та копії документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником.
Подані документи містять довідку про працівників відповідної кваліфікації та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) Учасником на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку (Форма 4ДФ), що містить індентифікаційні коди працівників і не дає змогу встановити трудові відносини Учасника саме з цими працівниками».
Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав всі необхідні документи на вимогу Замовника згідно Додатку 3 та п. 4.16 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт.
Учасник вважає, що відхилення пропозиції не відповідає жодній з умов пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а тому Учасник передбачає наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника у його рішення про відхилення пропозиції Учасника. Учасник наголошує на тому, що згідно вимог Замовника торгів, Учасником було надано лист-підтвердження № 60/23 від 05.05.2021р. про те, що інформація, подана у складі тендерної пропозиції Учасника - є достовірною та Учасник несе повну відповідальність за подану цю інформацію. Також Учасником було подано довідку про працевлаштування № 60/12/2 від 06.05.2021р. із підтвердженням інформації про працевлаштування працівників у виді додавання електронного звіту Форма 4ДФ з підтвердженням його офіційної подачі Квитанції №№ 1,2, із включеною достовірною інформацією про офіційне працевлаштування працівників з вказанням їх ідентифікаційних даних, та підтвердження Учасником надання безперешкодної можливості Замовнику перевірити всю інформацію у вигляді розгляду оригіналів документів в офісі підприємства. Згідно пункту 5 Оголошення Замовника торгів "У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника." Якщо Замовник торгів не використав своє право на перевірку достовірності інформації, а саме - не перевірив інформацію Учасника про наявність працівників у Учасника торгів, не ідентифікував працівників по кодам, на що вони давали свою згоду (на підтвердження Учасник у складі своєї тендерної документації надає лист № 60/13 від 06.05.2021р.), у Замовника відсутнє право вважати надану інформацію такою, що є неповною або недостовірною, та у Замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію Учасника за такими критеріями.
Тому відхилення Замовником пропозиції Учасника за зазначеними аргументами Замовника є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.
Згідно з усім вищезазначеним, ВИМАГАЄМО ПЕРЕГЛЯНУТИ ТА ЗАДОВОЛЬНИТИ НАШУ ВИМОГУ ЩОДО СКАСУВАННЯ протокольного рішення без №216 від 18.05.2021 року уповноваженою особою Борщаговської А.О. Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради з питання скасування рішення щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) та визнати переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b).
У випадку відхилення або незадоволення нашої Вимоги залишаємо за собою право звертатися до інших державних структур згідно чинного законодавства України для вирішення цього питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 20.05.2021 14:20
Дата подачі:
20.05.2021 14:20
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
2. Згідно п.7 ст.14 період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Для проведення розрахунку кошторисної документації, Учасник мав право звернутися до Замовника в період уточнень з питанням щодо ознайомлення з робочим проектом в повному обсязі. Також у зв’язку з тим, що робочий проект містить великий обсяг документації, у Замовника не було технічної можливості викласти його в сканованому вигляді в повному обсязі в систему ПРОЗОРРО.
3. Згідно п.4.16 Оголошення про закупівлю, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалось надання інформаційної довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та копії документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником.
Подані Вами документи містять довідку про працівників відповідної
кваліфікації та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого
(сплаченого) Учасником на користь фізичних осіб і сум утриманого з них
податку (Форма 4ДФ), що містить тільки індентифікаційні коди
працівників. Тим самим ми не маємо змогу встановити трудові відносини
Учасника саме з цими працівниками.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.05.2021 16:03
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
ff14725513894fb7aa8d512c0134af7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-27-002802-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Уповноваженій особі
Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради
Борщаговській А.О
ВИМОГА
на протокольне рішення №216 від 18 травня 2021 року
уповноваженої особи Борщаговської А.О
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
(номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b)
щодо скасування рішення щодо дискваліфікації
Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС»
(КОД ЄДРПОУ 38309618)
Згідно зі статтею 5. пп.1-4. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245 № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312 № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45 № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400}{В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12 № 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30,ст.208 № 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100 № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123 № 808-IX від 17.07.2020 № 954-IX від 03.11.2020 № 1026-IX від 02.12.2020) передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У відповідності до вищевказаного, наше підприємство передбачає в Вашому протокольному рішенні №216 від 18.05.2021 року щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ – 38309618) наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ - 38309618) (далі – Учасник) не погоджується з підставами Замовника щодо відхилення пропозиції в протокольному рішенні № 216 від 18 травня 2021 року:
1. «1) В проектно-кошторисній документації, наданій Учасником у складі своєї пропозиції не враховано дотримання вимог нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12.
Тим самим, відповідно до робочого проекту, пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам та відхиляється Замовником.»
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель затвердженим протоколом № 212 від 27.04.2021 року уповноваженої особи Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) (далі – Оголошення) був наданий для розрахунку кошторису Дефектний акт, викладений в Додатку №5 до Оголошення, а не робочий проект. Також повідомляємо Замовнику, що розрахунок кошторисної документації робиться або по робочому проекту, або по дефектному акту, а ніяким чином по Завданню на проектування або Експертному звіту (примітка: Завдання на проектування – це документ, де розписують вимоги замовника, які він пред’являє до архітектурних рішень і характеристик об’єкта, а також до його параметрів, вартості і заходам по зведенню необхідні для розробляння робочого проекту. Експертний звіт - документально оформлений результат проведення експертизи проектної документації.).
Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав кошторисну (а не проектно-кошторисну) документацію у відповідності до викладеного Дефектного акту Замовника з урахуванням всіх вимог Замовника.
Тому відхилення пропозиції Учасника Замовником на підставі невідповідності до робочого проекту, який не був викладений Замовником в систему ПРОЗОРРО та неврахування вимог визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12., по яким не передбачено Законодавством України розрахунок кошторисної документації, є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.
2. «2) Згідно п.4.16 Оголошення про закупівлю, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалось надання інформаційної довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та копії документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником.
Подані документи містять довідку про працівників відповідної кваліфікації та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) Учасником на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку (Форма 4ДФ), що містить індентифікаційні коди працівників і не дає змогу встановити трудові відносини Учасника саме з цими працівниками».
Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав всі необхідні документи на вимогу Замовника згідно Додатку 3 та п. 4.16 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт.
Учасник вважає, що відхилення пропозиції не відповідає жодній з умов пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а тому Учасник передбачає наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника у його рішення про відхилення пропозиції Учасника. Учасник наголошує на тому, що згідно вимог Замовника торгів, Учасником було надано лист-підтвердження № 60/23 від 05.05.2021р. про те, що інформація, подана у складі тендерної пропозиції Учасника - є достовірною та Учасник несе повну відповідальність за подану цю інформацію. Також Учасником було подано довідку про працевлаштування № 60/12/2 від 06.05.2021р. із підтвердженням інформації про працевлаштування працівників у виді додавання електронного звіту Форма 4ДФ з підтвердженням його офіційної подачі Квитанції №№ 1,2, із включеною достовірною інформацією про офіційне працевлаштування працівників з вказанням їх ідентифікаційних даних, та підтвердження Учасником надання безперешкодної можливості Замовнику перевірити всю інформацію у вигляді розгляду оригіналів документів в офісі підприємства. Згідно пункту 5 Оголошення Замовника торгів "У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника." Якщо Замовник торгів не використав своє право на перевірку достовірності інформації, а саме - не перевірив інформацію Учасника про наявність працівників у Учасника торгів, не ідентифікував працівників по кодам, на що вони давали свою згоду (на підтвердження Учасник у складі своєї тендерної документації надає лист № 60/13 від 06.05.2021р.), у Замовника відсутнє право вважати надану інформацію такою, що є неповною або недостовірною, та у Замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію Учасника за такими критеріями.
Тому відхилення Замовником пропозиції Учасника за зазначеними аргументами Замовника є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.
Згідно з усім вищезазначеним, ВИМАГАЄМО ПЕРЕГЛЯНУТИ ТА ЗАДОВОЛЬНИТИ НАШУ ВИМОГУ ЩОДО СКАСУВАННЯ протокольного рішення без №216 від 18.05.2021 року уповноваженою особою Борщаговської А.О. Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради з питання скасування рішення щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) та визнати переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b).
У випадку відхилення або незадоволення нашої Вимоги залишаємо за собою право звертатися до інших державних структур згідно чинного законодавства України для вирішення цього питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 20.05.2021 08:58
Дата подачі:
20.05.2021 08:58
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
20.05.2021 09:57