• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення робочого проєкту по об'єкту «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» (ДК 021:2015 код 71245000-7 Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження)

категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Завершена

79 669 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 398 349.30 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 11:29 - 23.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, а також порушення Замовником принципів здійснення закупівель та неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ»

Номер: 6a95f5a1da734dfb9ffc8aaeada92e4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002682-a.b7
Назва: СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, а також порушення Замовником принципів здійснення закупівель та неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ»
Скарга:
АТ КІЕП не погоджується з рішенням Замовника, щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» в частині відповідності кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», а саме: невідповідність обладнання та матеріально-технічної бази, а також підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимогам Замовника, що встановлені тендерною документацією.
Дата розгляду скарги: 24.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2021 12:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.06.2021 21:36
Автор: АТ КІЕП, Анастасія Філатова 380442398222 TENDER@KIEP.KIEV.UA http://www.kiep.kiev.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги до Учасника

Номер: dd209d7e242d4a35b1ee28d75dc9db30
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002682-a.b6
Назва: Вимоги до Учасника
Вимога:
Згідно визначеного тендерною документацією стану об’єкту проектування «Демонтаж нестабільних конструкцій об’єкту «Укриття» : проведення обстеження , проектних робіт та подальше виконання будівельно – монтажних робі згідно проектних рішень, виконуються на об’єкті 4-ї категорії технічного стану «Аварійний» згідно ДСТУ – Н Б.В.1.2 -18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель та споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», в зоні високого іонізуючого випромінювання. Тобто потенційний Учасник повинен продемонструвати досвід виконання проектів з проведенням обстеження на об’єктах 4-ї категорії технічного стану «Аварійний», з наявністю іонізуючого випромінювання . Зважаючи на це вважаємо за безумовно необхідне врахувати ці вимоги до потенційних Учасників. А саме, віднести до аналогічних договорів виконання робіт з обстеження та проектної документації на будівництво або реконструкцію на об’єктах 4-ї категорії технічного стану «Аварійний» за класом наслідків СС3 або V категорії складності в умовах дії джерел іонізуючого випромінювання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає, що внесення запропонованих вами умов до пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації порушує принцип здійснення публічних закупівель, визначений пунктом 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Редакція пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації залишається без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду

Передбачення можливості збільшення ціни договору в дозволених законодавством про публічні закупівлі межах

Номер: 6f8f2aa4a83a45d7a49ec96b4c22d43a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002682-a.c5
Назва: Передбачення можливості збільшення ціни договору в дозволених законодавством про публічні закупівлі межах
Вимога:
Обґрунтування: Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, передбачають баланс прав та обов’язків сторін, і паритетність їх відповідальності, виходячи з усвідомлення необхідності активної участі в будівництві обох сторін – і підрядника і замовника. Замовником передбачено нерівні умови змінення договірної ціни, що є несправедливими щодо Виконавця (підрядника), оскільки порушують один з основних принципів законодавства – принцип добросовісності. Так, статтею 509 ЦК України передбачено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Принцип добросовісності є одним із засобів обмеження принципу свободи договору сторін, способом утримання сторін від зловживання своїми правами при виконанні договору. Вимоги: Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення: Пункт 3.1 проекту договору: виключити слова «Планова (гранична)», доповнити словами «є динамічною» та викласти у наступній редакції: «Ціна Договору (Договірна ціна) є динамічною, визначена Виконавцем відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 (зі змінами), встановлена за результатами аукціону та згідно з "Договірною ціною на проектні роботи" (Додаток № 2 до цього Договору) складає: ________ грн. крім того ПДВ ____________грн., всього разом з ПДВ _______________________ грн. (прописом)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Редакція пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації залишається без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 09:04
Вимога
Вирішена

Відповідальність за відмову у виконані зобов’язань з боку Виконавця

Номер: c844f7114d1a4453809f26624f910a00
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002682-a.b4
Назва: Відповідальність за відмову у виконані зобов’язань з боку Виконавця
Вимога:
Обґрунтування: Якщо застосування підпунктів 1, 2 пункту 7.5. Договору передбачене чинним законодавством, зокрема ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України, то включення підпункту 3 пункту 7.5. Договору є за своєю суттю подвійною відповідальністю для Виконавця за його порушення в частині невиконання зобов'язання щодо виконання робіт (послуг) в строк. Одночасне стягнення штрафу та пені за одне і теж порушення (у нашому випадку за невиконання зобов'язання щодо виконання робіт (послуг) в строк) заборонено законом. Згідно зі статтею 61 Конституції України ніхто не може бути двічі притягнутий до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Оскільки штраф і пеня є одним видом відповідальності, їх одночасне застосування за одне й те саме порушення порушує імперативні положення статті 61 Конституції України щодо заборони подвійної відповідальності за одне і те саме порушення. Отже, у вказаному пункті 7.5. Договору не може бути одночасно встановлена пеня та штраф за невиконання зобов'язання щодо виконання робіт (послуг) в строк, що передбачене у підпунктах 2, 3 цього пункту. У підпункті 3 пункту 7.5. Договору необхідно залишити лише відповідальність Виконавця за відмову від виконання зобов'язання — штраф у розмірі 25% відсотків вартості невиконаного зобов'язання. Вимоги: Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення:  Підпункт 3 пункту 7.5. проекту договору змінити та викласти у новій редакції такого змісту: «за відмову від виконання зобов'язання — штраф у розмірі 25% відсотків вартості невиконаного зобов'язання.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Збалансування відповідальності сторін за прострочення виконання зобов’язань

Номер: 1d8d1a52afd94df49b001793ff2fbc15
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002682-a.a3
Назва: Збалансування відповідальності сторін за прострочення виконання зобов’язань
Вимога:
Обґрунтування: Пунктом 7.6. Договору передбачена відповідальність Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання, а саме: «Відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором Замовник на вимогу Виконавця повинен сплатити півтора проценти річних від простроченої суми оплати.». Таким чином, якщо перерахувати розмір пені на один день, яка запропонована Замовником в проекті договору, вона складе лише 0,004 відсотка (півтора проценти річних : 360 дн.) проти 0,1 відсотка пені для Виконавця від вартості робіт (послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, що є неспівмірним та дискримінаційною умовою для учасників торгів, у зв’язку з чим необхідно збалансувати таку відповідальність сторін за прострочення виконання зобов’язань по-аналогії. Вимоги: Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення:  Пункт 7.6. проекту договору змінити та викласти у новій редакції такого змісту: «За порушення строків виконання зобов'язання, а саме: виконання зобов'язання із сплати Виконавцю грошових коштів за цим Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості робіт (послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцяти днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Передбачення можливості сплати авансу Виконавцю за договором

Номер: 1d4675bee0614ad7b29592b7203bc0d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002682-a.c2
Назва: Передбачення можливості сплати авансу Виконавцю за договором
Вимога:
Відповідно до Технічного завдання, першочерговими будуть роботи з обстеження об’єкту, що потребуватиме значних прямих матеріальних ресурсів, у т.ч. на відрядження, проведення інструментальних обстежень тощо. Тому, відстрочене фінансування виконуваних робіт (особливо на перших етапах) призведе до залучення додаткових обігових коштів Виконавця, не покриття господарських і/або адміністративних витрат, та є, по-суті, дискримінаційним підходом Замовника. Крім того відповідно до цивільного законодавства України, чітко зазначено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості (частина 3 статті 509 ЦК України). 16.02.2021 року набула чинності постанова КМУ від 08.02.2021 № 97 «Про внесення змін до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641», за якою визначений у пункті 151 перелік був розширений низькою господарських операцій, реалізація яких може передбачати авансування. Зокрема, пункт 151 постанови КМУ від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» був доповнений положенням: «інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців». Отже, за таких умов, у Замовника відсутня законодавча заборона щодо сплати авансу (з урахуванням меж вказаних у постанові КМУ від 22.07.2020 року № 641), а тому вбачаємо, що у проекті договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, необхідно передбачити, що Підрядник приступає до виконання робіт після отримання ним авансу. Вимоги: Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення:  Розділ 4. «Порядок здійснення оплати» доповнити новим пунктом 4.2 у наступній редакції: «Враховуючи великий обсяг робіт, який Виконавець має виконати за цим Договором із залученням значних ресурсів, Замовник зобов’язується до початку виконання робіт перерахувати Виконавцю на його банківський рахунок аванс у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від затвердженої суми бюджетного фінансування цього Договору на відповідний бюджетний рік, який буде врахований в Актах здачі-приймання робіт та при остаточній оплаті.»;  Пункт 4.3 проекту договору доповнити словом «остаточної» та викласти у наступній редакції: «Підставою для проведення остаточної оплати за виконані Виконавцем та прийняті Замовником роботи є підписаний сторонами Акт здачі-приймання робіт.»;  Пункт 4.4 проекту договору доповнити словами «остаточна оплата» та викласти у наступній редакції: «Остаточна оплата Замовником за виконані роботи здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 20 робочих днів, з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання робіт та, при бюджетному фінансуванні, взяття на реєстрацію бюджетних фінансових зобов'язання за цим актом Державною казначейською службою України.»;  Пункт 6.1.1. проекту договору доповнити словами «перерахування авансу, остаточної та додаткової оплати» та викласти у наступній редакції: «Своєчасно здійснювати перерахування авансу, остаточної та додаткової оплати за виконані та прийняті роботи за Актом здачі-приймання робіт, відповідно до умов цього Договору;»;  Пункт 6.2.1. проекту договору доповнити реченням «У такому разі Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за фактично виконані роботи на дату розірвання Договору, з урахуванням раніше перерахованого авансу» та викласти у наступній редакції: «Достроково розірвати цей Договір або ініціювати тимчасове припинення виконання робіт, повідомивши про це Виконавця листом не менше ніж за 10 календарних днів до запропонованої дати розірвання або припинення, у разі невиконання (не належного виконання) зобов'язань Виконавцем, недоцільності подальшого виконання робіт, відсутності коштів для фінансування, банкрутства Виконавця, з інших причин, в тому числі при недосягненні згоди (відмові, не своєчасному наданні відповіді, залишенні без розгляду) щодо пропозиції Замовника відповідно до п. п. 6.2.3 цього Договору. У такому разі Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за фактично виконані роботи на дату розірвання Договору, з урахуванням раніше перерахованого авансу.»;  Пункт 6.4.1. проекту договору доповнити словами «аванс, остаточну та додаткову оплату» та викласти у наступній редакції: «Своєчасно та в повному обсязі отримувати аванс, остаточну та додаткову оплату за виконані та прийняті роботи на умовах цього Договору;»;  Пункт 12.7.2. проекту договору доповнити словами «з урахуванням раніше сплаченого авансу» та викласти у наступній редакції: «У разі припинення виконання робіт або розірвання цього Договору з ініціативи Замовника, фактичні витрати Виконавця, які склалися в рамках цього Договору на дату припинення виконання робіт або розірвання цього Договору, оплачуються Замовником в межах "Договірної ціни" (з урахуванням раніше сплаченого авансу) на підставі документів, що підтверджують такі витрати, які Виконавець повинен надати в 30-денний строк з дня отримання письмового повідомлення Замовника про припинення виконання робіт або розірвання цього Договору. В разі, якщо підставою для припинення виконання робіт або розірвання дії цього Договору Замовником є невиконання (несвоєчасне виконання) Виконавцем взятих зобов'язань за цим Договором, витрати Виконавцю не відшкодовуються.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Редакція пунктів 4, 6, 12 Додатку 4 до тендерної документації залишається без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 09:04
Вимога
Вирішена

щодо тендерної докуметнтації

Номер: dfffb085ef724f7da2063bc64d90cadd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-002682-a.c1
Назва: щодо тендерної докуметнтації
Вимога:
Враховуючи значний об’єм документації яку необхідно підготувати потенційному Учаснику торгів та з урахуванням що підготовка тендерної пропозиції перепадає на велику кількість святкових днів, тобто починаючи з 27.04 по 13.05 тільки 9 робочих днів, крім того державні органи, що надають необхідні довідки теж не працюють в святкові дні. Виходячи з наведеного просимо перенести строк подачі пропозиції на 10 днів . Згідно визначених тендерною документацією обсягів роботи , проведення обстеження та частини проектних робіт в зоні іонізуючого випромінювання. Крім того, проектні рішення повинні ураховувати специфіку виконання будівельно – монтажних робіт в умовах високих рівнів іонізуючого випромінювання. Тобто потенційний Учасник повинен продемонструвати досвід виконання проектів на об’єктах з наявністю іонізуючого випромінювання . Зважаючи на це вважаємо за необхідне врахувати ці вимоги до потенційних Учасників. Крім цього, зважаючи на статус об’єкту проектування, у відповідності до вимог нормативно – правових документів України, Учасник повинен продемонструвати виконання умов допуску його персоналу до роботи на об’єкті проектування, зокрема: наявність допуску до особливих робіт, дозволу на проведення робіт в Зоні вітчуження, документальне підтвердження перевірки знань з ядерної та радіаційної безпеки його персоналу, ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення та інші необхідні дозвільні документи при роботі на об’єкті . Зазначений проект фінансується за рахунок державного бюджету та має великі фінансові вкладення та, у відповідності до тендерної документації, розрахунок за виконану роботу передбачений тільки після її прийняття, при цьому відсутні якісь вимоги до учасника в частині врахування фінансових ризиків. Тому пропонуємо, з метою недопущення неспроможності виконання зазначеного проекту Учасником в силу відсутності власного фінансового ресурсу, врахувати вимоги до Учасників щодо демонстрації фінансової спроможності виконання робіт у повному обсязі з огляду на умови розрахунків за виконані роботи .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. За положеннями вимоги в частині «учасник повинен продемонструвати виконання умов допуску його персоналу до роботи на об’єкті проектування, зокрема: наявність допуску до особливих робіт, дозволу на проведення робіт в Зоні відчуження»: положення вимоги стосується виконавця робіт (учасника-переможця процедури закупівлі) та визначені у пункті 6.2. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації у документі «Умови допуску персоналу підрядника (виконавця) до виконання робіт на проммайданчику і об’єктах ДСП ЧАЕС». 2. За положеннями вимоги в частині перенесення строку подання тендерних пропозицій, досвіду виконання проектів на об’єктах з високими рівнями іонізуючого випромінювання, ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, документального підтвердження перевірки знань з ядерної та радіаційної безпеки його персоналу»: – будуть внесені зміни до тендерної документації. 3. За положеннями вимоги в частині наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю - перелік кваліфікаційних критеріїв, визначений у п. 1 Додатку 1 тендерної документації залишається без змін.
Статус вимоги: Задоволено