• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал» )

Завершена

1 034 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2017 13:36 - 19.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Бюджет Замовника не відповідає вимогам тендерної документації, трудовому та податковому законодавству України.

Номер: 991df977a9d74286b13f588b28af8d3d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-07-001228-b.b1
Назва: Бюджет Замовника не відповідає вимогам тендерної документації, трудовому та податковому законодавству України.
Вимога:
Згідно з Додатком 3 ТД Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п. 1, п.п. 19: «Послуги повинні надаватись учасником відповідно до вимог Законів України «Про охоронну діяльність» та «Про ліцензування господарської діяльності» і постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960.» Згідно вимог Законів України «Про охоронну діяльність», розділ ІІІ, ст.. 11, п. 5. «Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони,…» Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960, п. 15: «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності…», п. 17: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Згідно з Додатком 3 ТД Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п. 1: «Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам тендерної документації , то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації .» Іншими словами суб'єкт охоронної діяльності для того, щоб його цінова пропозиція відповідала вимогам тендерної документації Замовника повинен передбачати в ціні оплату всіх податків та зборів відповідно діючого податкового та трудового законодавства України. Однак тариф по мінімальній оплаті труда (з урахуванням усіх обов’язкових платежів, згідно діючого трудового законодавства України) в 2017 році складає: 19,34 (грн., мінімальна тарифна ставка) + 1,29 (грн., доплата за працю в нічний час) + 0,56 (грн., доплата за працю в святкові дні) + 1,39 (грн., нарахування відпускних) = 22,58 грн без ПДВ. Єдиний соціальний внесок (22%) на цю суму складає4,97 грн. без ПДВ. Таким чином, тільки тариф по мінімальній оплаті труда та єдиний соціальний внесок на неї складає 27,55 грн. без ПДВ. Необхідно враховувати, що праця охоронника є кваліфікованою і згідно Законів України «Про охоронну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 і Листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 №32-21/01-1715 вона повинна перевищувати мінімальну заробітну платню в державі. Також необхідно враховувати, що рівень мінімальної заробітної платні в 2018 році може бути збільшений. Якщо керуватись тільки вищезазначеною сумою, бюджет для охорони постів Замовника повинен складати 27, 55 * 49270 (часів) = 1 357 388,50 грн. без ПДВ Бюджет Замовника = 1 034 670,00 грн. з ПДВ. Таким чином, бюджет, даний Замовником, не тільки не відповідає вимогам тендерної документації, але і суперечить вимогам уряду України, відповідних законів України про легалізацію оплати праці та боротьби з тіньовим бізнесом. Бюджет не покриває навіть витрат учасника на оплату мінімальної заробітної платні з урахуванням всіх податків, зборів і обов’язкових платежів, які учасник повинен сплачувати згідно вибраної системи оподаткування, не враховуючи загальновиробничі та адміністративні витрати учасника. Учасник не в змозі виконати вимоги Замовника надання послуг охорони « відповідно до вимог Законів України «Про охоронну діяльність» та «Про ліцензування господарської діяльності» і постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960.» Просим внести відповідні зміни в документацію конкурсних торгів (збільшити бюджет, або зменшити об’єм запропонованих послуг) або дати роз’яснення яким чином учаснику при даному бюджеті забезпечити надання необхідних послуг не порушуючи Закон про Державний бюджет України на 2017 рік (в частині мінімальної заробітної платні), діюче трудове і податкове законодавство України, не порушуючи Закон України «Про охоронну діяльність» та постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З 1 січня 2017 року набули чинності зміни , внесені Законом України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 р. № 1774 . Зокрема , в новій редакції викладена ст. 6 ЗУ «Про оплату праці» . Нові норми встановили законодавчі вимоги до мінімального посадового окладу ( тарифної ставки ) працівника та зафіксували , що мінімальна заробітна плата більше не використовується як розрахункова величина для встановлення посадових окладів працівників ( п.3 розділ 2 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України № 1774) . З 1 січня 2017 року КМУ встановлено , що розмір заробітної плати працівника за повністю відпрацьовану норму часу не може бути нижче мінімальної заробітної плати ( 3200 грн ) . Крім цього , Урядом встановлено , що тарифні ставки ( посадові оклади ) розраховуються з урахуванням розміру прожиткового мінімуму працездатної особи , який згідно ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» від 12.12.2016 р. № 1801-VIII з 01.01.2017р. дорівнює 1600 грн. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність . Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі нашим підприємством був здійснений всебічний моніторинг цін на надання послуг з охорони об»єктів як у Хмельницькій області , так і по Україні вцілому. Враховуючи вищенаведене , вважаємо, що у нас немає необхідності вносити зміни в тендерну документацію на закупівлю послуг з охорони об»єктів МКП «Хмельницькводоканал» .
Статус вимоги: Відхилено