• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

сирні продукти ( твердий сир; свіжий сир ( м'який сир))

Завершена

252 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 320.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2017 16:03 - 06.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 2d84505bc2054deb99cdb420413995c1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-25-001049-c.b2
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Додатково надаємо лист Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області від 09.12.2016 № 01-27/2490
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На підставі 4.ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

неправомірна дискваліфікація учасника

Номер: ca96fe94eb2743649635db05756c98ce
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-25-001049-c.b1
Назва: неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
У електронній системі державних закупівель розміщено оголошення UA-2017-05-25-001049-c про проведення МРЦ МВС України "Миргород" закупівлі «твердий сир (не менше 50 % жирності)» у кількості 500 кг. Замовником розміщено протокол №90 від 26.06.2017 про відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» (код ЄДРПОУ40152323, вул. Раїси Кириченко, 84, м. Полтава, 36002) та оголошення про намір укласти договір із наступним учасником. Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» у зв’язку з тим, що останнім не виконано вимоги тендерної документації, а саме: 1) не надано копію санітарного паспорту(ів) транспортного засобу(ів). Однак, дане твердження Замовника є протиправним, оскільки видача санітарних паспортів на транспорт скасована на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» №1602-VII від 22.07.2014. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Відповідно до ч. 7 ст. 37 Закону документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. ВСТАНОВЛЕННЯ ВИМОГ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЦЬОГО ЗАКОНУ! Також, варто зазначити, що Закони України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (якими скасована видача санітарних паспортів) мають вищу юридичну силу, ніж Санітарні норми для транспортування харчових продуктів (СанПиН 5781-91 від 16.04.1991) та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 № 363, що є підзаконними нормативно-правовими актами. Таким чином, наразі ЖОДЕН ДЕРЖАВНИЙ ОРГАН НЕ ВИДАЄ САНІТАРНІ ПАПОРТИ НА ТРАНСПОРТ та не має відповідної компетенції на здійснення таких дій! З вищевикладеного слідує, що подання копій санітарних паспортів транспортного засобу не передбачено. У примітках Додатку 3 тендерної документації Замовника зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, з поясненням причини такого не подання. У складі своєї тендерної документації ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» надало лист-роз’яснення з обґрунтуванням ненадання зазначеного документа. Крім того, в тендерній пропозиції надано договір №0301/17 від 03.01.2017 на виконання робіт по дезінсекції, дезінфекції та дератизації автомобіля. 2) відсутність розрахунку вартості тендерної пропозиції (п.4 р. ІІІ тендерної документації). У тендерній документації замовника (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що кожен документ, який подається учасником, повинен бути сканований в окремий файл (у форматі PDF*****), що має скорочену назву такого документа.«*****дана вимога не стосується розрахунку вартості тендерної пропозиції, вимога щодо формату якого встановлюється окремо (п.4)». Тендерною документацією не встановлено форми інформації про розрахунок вартості тендерної пропозиції та не визначено її змісту. У зв’язку з цим розрахунок вартості зазначений учасником в тендерній (ціновій) пропозиції. 3) пп. 8 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме відсутня інформація про субпідрядників. Однак, дане твердження Замовника також є безпідставним, оскільки відповідно до п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГУ ПРО ЗАЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як СУБПІДРЯДНИКА У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ!!! ТОБТО ЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА ДО УЧАСНИКІВ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО СУБПІДРДНИКІВ СТОСУЄТЬСЯ ЛИШЕ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ, А НЕ ТОВАРІВ ( ЯК В ДАНОМУ ВИПАДКУ) або послуг. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» цілком відповідає вимогам тендерної документації по даній закупівлі, а рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника є протиправним та безпідставним. З огляду на викладене, просимо Вас переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.