-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
487 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 436.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 436.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2017 10:07 - 08.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
2973a090284342d7ab3653070353f175
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-000256-b.b1
Назва:
неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Замовником 21.06.2017 відхилено пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» (код ЄДРПОУ40152323, вул. Раїси Кириченко, 84, м. Полтава, 36002), протокол відхилення пропозиції учасника електронних торгів № 80, у зв’язку з тим, що останнім не виконано вимоги тендерної документації, а саме:
1) не надано копію санітарного паспорту(ів) транспортного засобу(ів). Однак їх видача скасована на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» №1602-VII від 22.07.2014. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон).
Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Відповідно до ч. 7 ст. 37 Закону документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.
Також, варто зазначити, що Закони України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (якими скасована видача санітарних паспортів) мають вищу юридичну силу, ніж Санітарні норми для транспортування харчових продуктів (СанПиН 5781-91 від 16.04.1991), що є підзаконним нормативно-правовим актом, та на сьогоднішній день є застарілими.
З вищевикладеного слідує, що подання копій санітарних паспортів транспортного засобу не передбачено.
У примітках Додатку 3 тендерної документації Замовника зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, з поясненням причини такого не подання. У складі своєї тендерної документації ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» надала лист-роз’яснення від 09.06.2017 з обґрунтуванням ненадання зазначеного документа. Крім того, в тендерній пропозиції надано договір №0302/17 від 03.01.2017 на виконання робіт по дезінсекції, дезінфекції та дератизації автомобіля.
2) щодо ненадання копії аналогічного договору та копій накладних, підтверджуючих факт поставки товарно-матеріальних цінностей (аналогічні за предметом закупівлі «М'ясо яловичини 1 категорії в напівтушах (охолоджене)».
Відповідно до п. 1 р. ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
На підставі вищевикладеного зазначаємо, що за показником четвертої та п’ятої цифри основного словника предметом закупівлі є «м’ясо» і в тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі є «м’ясо».
Враховуюче вказане у складі своєї тендерної документації ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» надано копію договору від 18.11.2016 № 260 за предметом закупівлі «м'ясо» та відповідні товарно-транспортні накладні, що підпадає під визначення предмету закупівлі зазначеної закупівлі.
3) відсутність розрахунку вартості тендерної пропозиції (п.4 р. ІІІ тендерної документації).
У тендерній документації замовника (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що кожен документ, який подається учасником, повинен бути сканований в окремий файл (у форматі PDF*****), що має скорочену назву такого документа.
«*****дана вимога не стосується розрахунку вартості тендерної пропозиції, вимога щодо формату якого встановлюється окремо (п.4)».
Тендерною документацією не встановлено форми інформації про розрахунок вартості тендерної пропозиції та не визначено її змісту. У зв’язку з цим розрахунок вартості зазначений ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ» в тендерній (ціновій) пропозиції.
4) у довідці про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі,
передбачених статтею 17 та частиною 7 статті 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» інформацію подано не в повному обсязі.
Учасником не надано лише інформації, яка передбачена пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Вся інша інформація зазначена у довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 та частиною 7 статті 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» від 09.06.2017.
У зв'язку з цим вважаємо, що учасника дискваліфіковано неправомірно та просимо переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ «МЕГАТОРГ».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 87 23.06.2017 16:25
Дата подачі:
22.06.2017 19:20
Вирішення:
Звернення залишити без задоволення на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Не задоволено