• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Насоси та компресори», код 42120000-6 за ДК 021:2015 (насоси)»

Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.

Призупинено

6 719 216.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 596.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2017 11:51 - 27.05.2017 00:00
Скарга
Очікує розгляду

СКАРГА на рішення тендерного комітету комунального підприємства «Київський метрополітен» оформленого протоколом від 30.06.2017 №1278

Номер: ce1d48b302654655bc6902dc40c49e0c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-20-000566-b.b1
Назва: СКАРГА на рішення тендерного комітету комунального підприємства «Київський метрополітен» оформленого протоколом від 30.06.2017 №1278
Скарга:
Найменування органу оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» вул. Велика Арнаутська, буд. 15, оф. 38, м. Одеса Телефон/факс: 0487366003 Тел.керівника: 0487366003 Електронна адреса: teploenergoavtomatika@gmail.com Замовник: Комунальне підприємство «Київський метрополітен» 03056, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, будинок 35 код ЄДРПОУ 03328913 ID Закупівлі UA-2017-04-20-000566-b, оголошена 20.04.2017р. Наше підприємство приватне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» (далі - підприємство, суб’єкт оскарження, скаржник) приймало участь у відкритих торгах на закупівлю «Насоси та компресори», код 42120000-6 за ДК 021:2015 (насоси)» - 42 од. - ID Закупівлі UA-2017-04-20-000566-b, оголошена 20.04.2017р. Тендерну документацію затверджено від 04.04.2017 (протокол № 514) зі змінами від 19.05.2017(протокол № 888). Відповідно до Тендерної документації кінцевий строк для подання тендерних пропозицій 31.05.2017 17:00, дата початку аукціону 06.07.2017 11:04. 30.06.2017р. комунальним підприємством «Київський метрополітен» (код ЄДРПОУ 03328913, місцезнаходження (поштова адреса): проспект Перемоги, 35, м. Київ, 03056 (далі – Замовник), як замовником торгів, в інформаційно - телекомунікаційній системі «ProZorro» було розміщено протокол засідання тендерного комітету від 30.06.2017р. №1278 (далі – Протокол). Згідно з протоколом після закінчення прийому пропозицій в систему електронних закупівель надійшло дві тендерні пропозиції від учасників: 1. Приватне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА». 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТМС ГРУП», які були розглянуті Замовником на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям, згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон). Тендерна пропозиція приватного підприємства «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» була відхилена відповідним Протоколом зокрема, як така, що не відповідає вимогам Замовника зазначеним в тендерній документації, а саме: 1. В листі з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником від 26.05.2017 №2605-1 учасником зазначено, посилання на нормативні документи, які не відповідають нормативним документам, наведеним в сертифікатах відповідності на продукцію. Зокрема у технічній специфікації наведені стандарти ДСТУ CISPR 14-2:2007, ДСТУ ІЕС 60335-2-41:2004, ДСТУ 3687-98, ДСТУ ІЕС 61000-6-3:2007, а у сертифікатах відповідності ДСТУ ЕN 55014-2:2015, ДСТУ ЕN 55014-1:2014, ДСТУ ЕN 60335- 2-41:2015. Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є такими, що не відповідають вимогам Закону виходячи з наступного. У Тендерній документації Замовника (Технічна специфікація Додаток 2) встановлено технічні, кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі, зокрема у графі «нормативний акт, стандарт, норми і правила, технічні (конструкторські, технологічні), графічні та інші документи» наведені стандарти ДСТУ CISPR 14-2:2007, ДСТУ ІЕС 60335-2-41:2004, ДСТУ 3687-98, ДСТУ ІЕС 61000-6-3:2007. При цьому відповідним документом не встановлено обов’язковості посилання на стандарти, які зазначаються у сертифікатах відповідності чи інших документах, що надають учасники процедури. Ч. 2 ст. 21 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них національним органом стандартизації Ч. 3 ст. 27 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, національний орган стандартизації представляє інтереси України в міжнародних та регіональних організаціях стандартизації, приймає рішення про приєднання до них, укладає договори про співробітництво та проведення робіт у сфері стандартизації з національними органами стандартизації інших держав. Європейський стандарт (EN) - це документ, прийнятий однією з трьох загальновизнаних європейських організацій зі стандартизації: CEN, CENELEC або ETSI. Міжнародна електротехнічна комісія (англ. International Electrotechnical Commission, IEC) - міжнародна некомерційна організація по стандартизації в області електричних, електронних і суміжних технологій до складу якої входить Міжнародний комітет щодо радіоперешкод (англ. International Special Committee on Radio Interference, CISPR). Таким чином держані стандарти мають додаткову абревіатуру EN, IEC, CISPR, яка є посиланням на відповідний міжнародний стандарт, що діє в Україні у зв’язку з участю нашої держави у відповідних міжнародних організаціях стандартизації. Ч. 4 ст. 21 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що за пропозиціями заінтересованих сторін національний орган стандартизації у разі необхідності встановлює строк одночасної дії прийнятого національного стандарту чи кодексу усталеної практики та чинного національного стандарту чи кодексу усталеної практики на один і той самий об’єкт стандартизації. У зв’язку з участю країни у двох вищезазначених міжнародних організаціях встановлено одночасну дію на один і той самий об’єкт стандартизації деяких аналогічних держаних стандартів ДСТУ, ДСТУ EN, ДСТУ IEC, ДСТУ CISPR, зокрема стандарти, що скаржник зазначив у Технічній специфікації від 26.05.2017 №2605-1 та стандарти які зазначені у сертифікатах відповідності. Таким чином державні стандарти: ДСТУ CISPR 14-2:2007, ДСТУ ІЕС 60335-2-41:2004, ДСТУ 3687-98, ДСТУ ІЕС 61000-6-3:2007 (Міжнародна електротехнічна комісія IEC), які скаржник зазначив у Технічній специфікації від 26.05.2017 №2605-1 є аналогами стандартів ДСТУ ЕN 55014-2:2015, ДСТУ ЕN 55014-1:2014, ДСТУ ЕN 60335-2-41:2015 (Європейський стандарт (EN)), які зазначені у сертифікатах відповідності. При цьому для кожного з яких установлена одночасна дія на території України. За відсутністю вимог у Тендерній документації Замовника необхідності посилання у частині «нормативний акт, стандарт, норми і правила, технічні (конструкторські, технологічні), графічні та інші документи» на нормативний документ, що зазначається саме у сертифікатах відповідності, у зв’язку з одночасною дією двох міжнародних стандартів на один і той самий об’єкт стандартизації, а саме: - Насоси пожежні відцентрові. Загальні технічні умови; - Електромагнітна сумісність. Вимоги до побутових електроприладів, електроінструментів та аналогічних приладів. Частина 2. Несприйнятливість до завад; - Електромагнітна сумісність. Вимоги до побутових електроприладів, електричних інструментів та аналогічної апаратури. Частина 1. Емісія завад; - Прилади побутові та аналогічні електричні. Безпека. Частина 2-41. Додаткові вимоги до насосів, керуючись ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» якою встановлено, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, вважаємо, що приватне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» повністю виконало умови Тендерної документації Замовника, зокрема Технічної специфікації (Додаток 2) у частині посилання на нормативний акт стандарт, норми і правила, технічні (конструкторські, технологічні), графічні та інші документи, оскільки чинним законодавством України встановлена пряма одночасна дія на один і той самий об’єкт стандартизації двох міжнародних стандартів, які є аналогічними. Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації для цієї частини і підстав для відхилення у Замовника не було. Тендерна пропозиція приватного підприємства «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» була відхилена відповідним Протоколом зокрема, як така, що не відповідає вимогам Замовника зазначеним в тендерній документації, а саме: 2. Учасником надано лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток 2 до тендерної документації), що підвереджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником від 26.05.2017 від №2605-1, порівняльну таблицю технічних параметрів з наведеними в них характеристиками товару від 26.05.2017 №2605-2 та технічні дані на кожну одиницю товару, що пропонується до закупівлі. У зазначених документах наявні невідповідності значень параметрів, зокрема щодо продуктивності та напору насосних агрегатів. Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є такими, що не відповідають вимогам Закону виходячи з наступного. У технічних листах даних для насосних агрегатів по позиціях 1, 2, 3, 4, 16, 17, 18 зазначено два параметри для продуктивності та напору: - Робочі параметри – параметр, який забезпечують насосні агрегати (не менше); - Гідравлічні дані (Робоча точка) - точка, в якій перетинаються характеристики насоса і системи в якій встановлюється насос. Це означає, що в цій точці має місце рівновага між корисною потужністю насоса і потужністю, споживаної трубопровідною мережею. При цьому у технічній специфікації скаржника від 26.05.2017 №2605-1 та порівняльній таблиці скаржника від 26.05.2017 №2605-2 зазначено саме робочий параметр насосних агрегатів. Порівняльна таблиця параметрів: Вимоги Замовника / Технічні параметри, зазначені у Технічній специфікації скаржника / Технічні параметри, зазначені у технічних листах даних скаржника / Примітка 1. Wilo-Rexa PRO V05DA-224/EAD1X2-T0025-540-O Характеристика насоса повинна забезпечувати продуктивність та напір не менше ніж: - Продуктивність - 15 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст. Характеристика насоса забезпечує продуктивність та напір: - Продуктивність - 15 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст. Робочі параметри: - Продуктивність - 15 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст.; Гідравлічні параметри (Робоча точка): - Продуктивність – 15,13 м3/год; - Напір – 15,26 м.в.ст.; Параметр дорівнює або вище по показникам, що відповіднає вимогам Тендерної документації Замовника 2. Wilo-Rexa PRO V05DA-226/EAD1X2-T0039-540-O Характеристика насоса повинна забезпечувати продуктивність та напір не менше ніж: - Продуктивність - 40 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст. Характеристика насоса забезпечує продуктивність та напір: - Продуктивність - 40 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст. Робочі параметри: - Продуктивність – 40 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст.; Гідравлічні параметри (Робоча точка): - Продуктивність – 40,54 м3/год; - Напір – 15,41 м.в.ст.; Параметр дорівнює або вище по показникам, що відповіднає вимогам Тендерної документації Замовника 3. Wilo-Rexa PRO V05DA-228/EAD1X2-T0039-540-O Характеристика насоса повинна забезпечувати продуктивність та напір не менше ніж: - Продуктивність - 30 м3/год; - Напір – 20 м.в.ст. Характеристика насоса забезпечує продуктивність та напір: - Продуктивність - 30 м3/год; - Напір – 20 м.в.ст. Робочі параметри: - Продуктивність – 30 м3/год; - Напір – 20 м.в.ст.; Гідравлічні параметри (Робоча точка): - Продуктивність – 30,30 м3/год; - Напір – 20,41 м.в.ст.; Параметр дорівнює або вище по показникам, що відповіднає вимогам Тендерної документації Замовника 4. Wilo Drain TP TP65E132/22-3-400 Характеристика насоса повинна забезпечувати продуктивність та напір не менше ніж: - Продуктивність - 25 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст. Характеристика насоса забезпечує продуктивність та напір: - Продуктивність - 25 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст. Робочі параметри: - Продуктивність – 25 м3/год; - Напір – 15 м.в.ст.; Гідравлічні параметри (Робоча точка): - Продуктивність – 25,16 м3/год; - Напір – 15,19 м.в.ст.; Параметр дорівнює або вище по показникам, що відповіднає вимогам Тендерної документації Замовника 16. Wilo-Rexa PRO C08DA-437/EAD1X2-T0050-540-O Характеристика насоса повинна забезпечувати продуктивність та напір не менше ніж: - Продуктивність - 25 м3/год; - Напір – 25 м.в.ст. Характеристика насоса забезпечує продуктивність та напір: - Продуктивність - 25 м3/год; - Напір – 25 м.в.ст. Робочі параметри: - Продуктивність – 25 м3/год; - Напір – 25 м.в.ст.; Гідравлічні параметри (Робоча точка): - Продуктивність – 25,38 м3/год; - Напір – 25,76 м.в.ст.; Параметр дорівнює або вище по показникам, що відповіднає вимогам Тендерної документації Замовника 17. Wilo Star-RS25/6 Характеристика насоса повинна забезпечувати продуктивність та напір не менше ніж: - Продуктивність – 0,5 м3/год; - Напір – 3,5 м.в.ст. Характеристика насоса забезпечує продуктивність та напір: - Продуктивність – 0,5 м3/год; - Напір – 3,5 м.в.ст. Робочі параметри: - Продуктивність – 0,5 м3/год; - Напір – 3,5 м.в.ст.; Гідравлічні параметри (Робоча точка): - Продуктивність – 0,5 м3/год; - Напір – 3,55 м.в.ст.; Параметр дорівнює або вище по показникам, що відповіднає вимогам Тендерної документації Замовника 18. Wilo TOP-S 25/13 EM Характеристика насоса повинна забезпечувати продуктивність та напір не менше ніж: - Продуктивність – 2 м3/год; - Напір – 8 м.в.ст. Характеристика насоса забезпечує продуктивність та напір: - Продуктивність – 2 м3/год; - Напір – 8 м.в.ст. Робочі параметри: - Продуктивність – 2 м3/год; - Напір – 8 м.в.ст.; Гідравлічні параметри (Робоча точка): - Продуктивність – 2,02 м3/год; - Напір – 8,13 м.в.ст.; Параметр дорівнює або вище по показникам, що відповіднає вимогам Тендерної документації Замовника За відсутністю вимог у Тендерній документації Замовника необхідності посилання у технічній специфікації учасника на всі параметри пропонуємих насосних агрегатів (робочі параметри чи гідравлічні параметри (робоча точка)) враховуючи те, що у документах, наданих скаржником у складі тендерної пропозиції всі параметри насосних агрегатів дорівнюють або є вище ніж ті, що вимагав Замовник, вважаю, що умови Тендерної документації у цій частині виконані скаржником у повному обсязі. Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації для цієї частини і підстав для відхилення у Замовника не було. Керуючись ст. 18 Закону, якою передбачено можливі способи захисту прав та законних інтересів суб’єкта оскарження, приймаючи до уваги, що тендерний комітет Замовника відхилив тендерну пропозицію підприємства безпідставно, необхідно вжити заходів, щодо прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою, прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині прийняття тендерним комітетом Замовника незаконного рішення від 30.06.2017р. №1278. Зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення комітету від 30.06.2017р. №1278 та вжити заходів щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель шляхом допущення до електронного аукціону тендерної пропозиції скаржника, а також вжити інші заходи, передбачені ст.. 18 Закону для захисту прав та законних інтересів суб’єкта оскарження. Не вжиття відповідних заходів призведе до порушення прав та законних інтересів суб’єкта оскарження, які полягають у реалізації права на ведення господарської діяльності, шляхом можливого укладення договору про закупівлю з дотримання вимог Закону та набуття статусу сторони у господарсько-правових відносинах. Вимоги суб’єкта оскарження полягають у поновленні порушених прав та законних інтересів. Беручи до уваги те, що прийняття відповідних рішень органом оскарження сприятиме об’єктивному захисту прав суб’єкта оскарження ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення тендерного комітету від 30.06.2017р. №1278, яким відхилено тендерну пропозицію скаржника. 3. Зобов’язати Замовника здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначити відповідність скаржника умовам Тендерної документації до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, та зобов’язати Замовника допустити пропозицію скаржника до електронного аукціону. Додатки: 1. Документ, що підтверджує оплату. 2. Рішення Замовника від 30.06.2017р. №1278
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ПП "Теплоенергоавтоматика", Нікітіна Леся Олександрівна +380487366003 teploenergoavtomatika@gmail.com