• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кульові крани.

Завершена

149 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження: 27.04.2021 09:27 - 03.05.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Рішення про відхилення пропозиції

Номер: 15f62aa9a7ad408e9fe9ee70c3721be0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-27-000277-a.a1
Назва: Рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Посилаючись на ПРОТОКОЛ №40 (Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-27-000277-а), маємо наступні аргументи для Замовника: 1.Всі необхідні документи для участі у тендері ми надали згідно переліку учасника електронної системи закупівель. Оформлення цих документів було здійснено також згідно вимог цього переліку(було чітко визначено, що довідка реквізитів Учасника, копії витягу з ЄДРПОУ та Статуту подаються у довільній формі - без адресації Замовнику, прописування вихідних номерів, завіряння учасником та вказання ідентифікатору закупівлі). Крім того, на всі подані документи та відомості був накладений кваліфікований електронний підпис. Тому відмовляємось визнавати неправильність оформлення поданих до участі у закупівлі документів. Це ж саме стосується і цінової пропозиції та Листа-згоди на обробку персональних даних – їх подача не вимагала адресації Замовнику та присвоєння вихідного номеру. Ці умови і вимоги Замовника заявлені не були, а з’ясувались тільки тепер – у протоколі про відмову. 2. Щодо Листа-згоди з умовами договору та Гарантійного листа про відмову оплати неврахованих витрат Замовником, то таких документів взагалі не було заявлено у переліку для участі у закупівлі (згідно Додатку №2). Відповідно, це виглядає як надумана причина відмови Замовником. Враховуючи вищенаведене, а також те, що у закупівлі переміг учасник з найвищою запропонованою ціною, в той час як пропозиції всіх решти учасників були відхилені, - вважаємо, що процедура тендерної закупівлі була проведена з явними ознакам змови між замовником та переможцем. У зв’язку з цим вимагаємо скасування результатів тендеру та проведення нового тендеру з вказанням усіх об’єктивних вимог щодо оформлення та подання документів. У випадку ігнорування нашої вимоги вважаємо за необхідне сповістити Державну аудиторську службу України– про наявність ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, стосовно Ваших заявлених вимог щодо Протоколу №40 (Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-27-000277-а), Замовник надає відповідь: Відповідно до ст.1 п.24 Закону України «Про публічні закупівлі» написано, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Це чітко говорить про те, що пропозиція Учасника повинна відповідати всім вимогам, які прописані в Оголошенні спрощеної закупівлі. Замовник не вимагав подавати копії Витягу з ЄДРПОУ та Статуту у довільній формі. В Оголошенні про спрощену закупівлю, Замовник прописав вимоги щодо оформлення усіх копій документів, які подаються Учасником, а саме: «Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища, відміток «Згідно з оригіналом» або «Копія», бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ». Поданий Вам Статут був НАВІТЬ НЕ КОПІЄЮ з оригіналу документу, а просто документом Word (з розширенням .doc)!!! Замість Витягу, ВСТАНОВЛЕНОГО ЗРАЗКА, Ви надали табличку довільної форми під назвою «детальна інформація про юридичну особу». Даний файл Ви і назвали «Витяг». Лист-згода на обробку персональних даних є одним із визначених документів Замовника, який необхідно було подавати у складі пропозиції Учасника. В Оголошенні спрощеної закупівлі «Кульові крани» Замовник виклав свої вимоги щодо подання такого документу: «Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації. Документи, що складаються учасником, повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника, за його наявності, бути адресовані замовнику, мати вихідний номер, містити прізвище і ініціали та посаду уповноваженої на підпис документів особи учасника, ідентифікатор закупівлі (номер закупівлі) та дату складення документу не раніше дати Оголошення». В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Кульові крани» Замовник чітко прописав, що вимагає від Учасника процедури подання Лист-згоду з умовами договору: «Пропозиція повинна складатися з: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам, згідно Додатку №2 до Оголошення; - цінової пропозиції з підписом, згідно Додатку №3 до Оголошення; - листа-згоди на обробку персональних даних у відповідності до Додатку №4 Оголошення; - листа-згоди з умовами договору, які прописані в Додатку №5» Також, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник у розділі «Інші вимоги» прописав обов’язкове подання Гарантійного листа про невраховані витрати: «Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист». Згідно ст.14 п.20 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Задоволено