-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (Друк квитанцій зі змінними даними з нанесенням інформаційного (кольорового рекламного) матеріалу на звороті квитанцій з подальшою порізкою, добіркою і упаковкою квитанцій по районах.)
58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (Друк квитанцій зі змінними даними з нанесенням інформаційного (кольорового рекламного) матеріалу на звороті квитанцій з подальшою порізкою, добіркою і упаковкою квитанцій по районах.)
Торги відмінено
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2016 15:53 - 21.04.2016 16:00
Скарга
Очікує розгляду
Вимога про усунення порушення у процесы проведення закупівлі
Номер:
7127553498874864b051f4e245d5c0a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-18-000260-c.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесы проведення закупівлі
Скарга:
Замовник:
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради
Код за ЄДРПОУ – 03341305
49101, м. Дніпропетровськ, вул.Червона, 21а
2.Предмет закупівлі:
2.1. 58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (Друк квитанцій зі змінними даними з нанесенням інформаційного (кольорового рекламного) матеріалу на звороті квитанцій з подальшою порізкою, добіркою і упаковкою квитанцій по районах.)
2.2. Кількість товарів – 1 послуга.
2.3. Очікувана вартість - 330 000,00 грн. враховуючи ПДВ
3.Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі
3.1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-04-18-000260-c
4.Дата та час початку Аукціону - 26.04.16 12:50
5.Дата та час закінчення Аукціону - 26.04.16 13:11
6. Учасник:
6.1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНПРЕС" (далі - Скаржник)
6.2. Пахолюк Олександр Юрійович
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків – 34326273
6.4. Місцезнаходження - 01135, м. Київ, вул. Золотоустівська , буд. 46, оф.7.
6.5. Ціна пропозиції – 32 040.00 UAH, включаючи ПДВ
6.6.Ціна пропозиції за результатами Аукціону – 32 040,00 UAH, включаючи ПДВ
7.Дата прийняття рішення про відхилення пропозиції Кандидата – 26.04.2016 року
8.Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата – в зв’язку з тим, що учасник допустив помилку при наданні цінової пропозиції та указав ціну по наданню послуги за 1 (один) місяць 32 040,00 UAH, включаючи ПДВ, у технічному завданні (Додаток №1 до документації) вказано що строк надання послуги складає 10 (десять) місяців,а очікувана вартість закупівлі складає 330 000,00 UAH, включаючи ПДВ. Надати вірну цінову пропозицію з вартістю послуг за 10 (десять) місяців ТОВ «ІНПРЕС» відмовились. Тому цінова пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНПРЕС" буде вважатись 320 400,00 UAH, включаючи ПДВ. Таким чином цінова пропозиція ТОВ «ІНПРЕС» не є найнижчою, та економічно вигідною.
Рішення Замовника, яка оскаржуються Скаржником:
1.) Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 26.04.2016р.,
2.) Допущення Замовником до оцінки пропозиції ТОВ «ЕСТ ВІС» (код ЄДРПОУ 34774518)
Суть Скарги:
26.04.2016 року у 12:20 год. пройшов аукціон на закупівлю «58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (Друк квитанцій зі змінними даними з нанесенням інформаційного (кольорового рекламного) матеріалу на звороті квитанцій з подальшою порізкою, добіркою і упаковкою квитанцій по районах.)», де Замовником є Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради (далі – Замовник).
ТОВ «ІНПРЕС» подало скановані копії у відповідності у відповідності до вимог Замовника, а саме пункту 4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовника (далі – Документація):
«4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- цінова пропозиція у формі відповідно до Додатку № 2 Документації;
- статут контрагента (за наявності);
- відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку (за наявності).
- документ про призначення на посаду, перебування на якій надає право укласти договір або довіреність, яка надає право укласти договір.
У разі ненадання вказаних документів пропозиція учасника розглядатися не буде.»
В Додатку №2 Документації Замовник зобов’язав Учасників надати цінову пропозицію за місячний об’єм закупівлі.
ТОВ «ІНПРЕС» і зазначив таку суму для участі в аукціоні, тому що в Документації Замовником не вказав інше. В Документації не має жодних посилань Замовника на те, що Учасники повинні надавати на аукціон інші цінові пропозиції ніж вказані в формі Додатку №2 Документації, а саме за місячний обсяг!!!
Тому підстава відхилення Замовника є такою, що не відповідає дійсності. ТОВ "ІНПРЕС" не допускав ніяких помилок в ціновій пропозиції, яка складена у відповідності до вимог Документації. Крім того, від Замовник не надходило жодних звернень щодо роз’яснення цінової пропозиції ТОВ "ІНПРЕС"!!!
В процедурі аукціону, крім ТОВ «ІНПРЕС» взяло участь ТОВ «ЕСТ ВІС» з ціною 290000,00 грн., що суперечить формі цінової пропозиції визначеної замовником в Додатку №2 Документації.
Також звертаємо вашу увагу, що у ТОВ «ЕСТ ВІС», на час проведення аукціону та відхилення Замовником пропозиції ТОВ "ІНПРЕС", в пропозиції, яку повинен надати в електронному (сканованому) вигляді відсутня «Цінова пропозиція відповідно до п.4 Документації вимог до кваліфікації учасників та згідно Додатку №2», що є порушенням пункту 4 Документації. Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ІНПРЕС" від 26.04.2016р. було опубліковано Замовником на сайті електронних торгів в 15:35 год. 26.04.2016 року, а ТОВ «ЕСТ ВІС» опублікував цінову пропозицію згідно Додатку №2 лише у 16:28 год. 26.04.2016 року та не може бути допущена Замовником до оцінки пропозиції.
На підставі вищевикладеного просимо скасувати рішення Замовника прийняти під час оцінки пропозицій електронних торгів на закупівлю «58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (Друк квитанцій зі змінними даними з нанесенням інформаційного (кольорового рекламного) матеріалу на звороті квитанцій з подальшою порізкою, добіркою і упаковкою квитанцій по районах.)»:
1.) Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 26.04.2016р.,
2.) Допущення Замовником до оцінки пропозиції ТОВ «ЕСТ ВІС» (код ЄДРПОУ 34774518)
Директор ТОВ "ІНПРЕС" Пахолюк О.Ю
виконавець Вікторія (044) 234-78-68
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2016 16:12