-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «30230000 – 0 «Комп’ютерне обладнання») або еквівалент
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «30230000 – 0 «Комп’ютерне обладнання») або еквівалент
Завершена
421 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 105.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 105.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2021 19:44 - 08.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
1
Номер:
d22cb08fb05a4fbab65f5eb58ac1a5bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-007516-c.c5
Назва:
1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2021 19:52
Вирішення:
По-перше, звертаємо вашу увагу що згідно з пунктом 5 «Недискримінація учасників» Розділу І. Загальні положення тендерної документації на закупівлю За кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання, зазначено наступне: « Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». По-друге, Тендерна документація розроблена відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX,( надалі Закон), який вступив в дію з 19 квітня 2020 року. Стаття 3 зазначеного Закону, має іншу назву, а саме: «Сфера застосування закону». По-третє, в Додатку 2 до Тендерної документації зазначені кваліфікаційні критерії установлені статтею 16 цього Закону та умови щодо технічної специфікації, зокрема, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару (Інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій). Відповідно до статті 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1.Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добровільна конкуренція серед учасників; 2) Максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку 3 до тендерної документації згідно пункту 1 Таблиці 2, Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM лабораторій, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 554. Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. У разі надання авторизаційного листа від виробника іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється :(
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація щодо БФП
Номер:
b1eed910ebd0487f9a0fa100273f4321
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-007516-c.b4
Назва:
Дискримінація щодо БФП
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги щодо швидкості друку та роздільної здатності, оскільки під вказані технічні характеристики Багатофункціонального пристрою підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Багатофункціональний пристрій Epson,. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 17:55
Вирішення:
По-перше, звертаємо вашу увагу що згідно з пунктом 5 «Недискримінація учасників» Розділу І. Загальні положення тендерної документації на закупівлю За кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання, зазначено наступне: « Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». По-друге, Тендерна документація розроблена відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX,( надалі Закон), який вступив в дію з 19 квітня 2020 року. Стаття 3 зазначеного Закону, має іншу назву, а саме: «Сфера застосування закону». По-третє, в Додатку 2 до Тендерної документації зазначені кваліфікаційні критерії установлені статтею 16 цього Закону та умови щодо технічної специфікації, зокрема, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару (Інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій). Відповідно до статті 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1.Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добровільна конкуренція серед учасників; 2) Максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку 3 до тендерної документації згідно пункту 1 Таблиці 2, Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM лабораторій, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 554. Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. У разі надання авторизаційного листа від виробника іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.
Вимушені Вам відмовити :(
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація щодо ноутбуку
Номер:
743347a8b913426b80f4974d121241d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-007516-c.b3
Назва:
Дискримінація щодо ноутбуку
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики Ноутбука підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UQ00). Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 17:50
Вирішення:
По-перше, звертаємо вашу увагу що згідно з пунктом 5 «Недискримінація учасників» Розділу І. Загальні положення тендерної документації на закупівлю За кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання, зазначено наступне: « Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». По-друге, Тендерна документація розроблена відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX,( надалі Закон), який вступив в дію з 19 квітня 2020 року. Стаття 3 зазначеного Закону, має іншу назву, а саме: «Сфера застосування закону». По-третє, в Додатку 2 до Тендерної документації зазначені кваліфікаційні критерії установлені статтею 16 цього Закону та умови щодо технічної специфікації, зокрема, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару (Інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій). Відповідно до статті 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1.Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добровільна конкуренція серед учасників; 2) Максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку 3 до тендерної документації згідно пункту 1 Таблиці 2, Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM лабораторій, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 554. Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. У разі надання авторизаційного листа від виробника іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.
Вимушені Вам відмовити :(
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
54a5b6901adc4b12ab6a7492c5298410
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-007516-c.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики Проектора підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Проектор InFocus IN134ST. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 17:48
Вирішення:
По-перше, звертаємо вашу увагу що згідно з пунктом 5 «Недискримінація учасників» Розділу І. Загальні положення тендерної документації на закупівлю За кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання, зазначено наступне: « Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». По-друге, Тендерна документація розроблена відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX,( надалі Закон), який вступив в дію з 19 квітня 2020 року. Стаття 3 зазначеного Закону, має іншу назву, а саме: «Сфера застосування закону». По-третє, в Додатку 2 до Тендерної документації зазначені кваліфікаційні критерії установлені статтею 16 цього Закону та умови щодо технічної специфікації, зокрема, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару (Інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій). Відповідно до статті 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1.Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добровільна конкуренція серед учасників; 2) Максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку 3 до тендерної документації згідно пункту 1 Таблиці 2, Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM лабораторій, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 554. Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. У разі надання авторизаційного листа від виробника іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.
Вимушені Вам відмовити :(
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1b882ff961b7430dae4a3fd6164a2881
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-007516-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики Інтерактивної дошки та Програмного забезпечення підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Інтерактивна дошка Smartboard SBX880 та Програмного забезпечення SMART Learning Suite. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 17:47
Вирішення:
По-перше, звертаємо вашу увагу що згідно з пунктом 5 «Недискримінація учасників» Розділу І. Загальні положення тендерної документації на закупівлю За кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання, зазначено наступне: « Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». По-друге, Тендерна документація розроблена відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX,( надалі Закон), який вступив в дію з 19 квітня 2020 року. Стаття 3 зазначеного Закону, має іншу назву, а саме: «Сфера застосування закону». По-третє, в Додатку 2 до Тендерної документації зазначені кваліфікаційні критерії установлені статтею 16 цього Закону та умови щодо технічної специфікації, зокрема, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару (Інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій). Відповідно до статті 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1.Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добровільна конкуренція серед учасників; 2) Максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку 3 до тендерної документації згідно пункту 1 Таблиці 2, Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM лабораторій, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 554. Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. У разі надання авторизаційного листа від виробника іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.
Вимушені Вам відмовити :(
Статус вимоги:
Відхилено