• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Елементи охоронної системи

Завершена

33 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 330.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2021 18:53 - 30.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконне визначення переможця

Номер: a3239009e01c4f8387ce6bb47de29389
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-007371-c.b1
Назва: Незаконне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої посадової особи учасника, в тому числі фізичної особи-підприємця Відповідно до листа від 16.02.2021 року №1/06-3-1587 Міністертство цифрової трансформації повідомило, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Крім цього, в самій електронній системі наявне ПОПЕРЕДЖЕННЯ "Кваліфікований електронний підпис накладено на пропозицію. Увага, помітка "КЕП" не визначає тип застосованого підпису! Якщо застосовано застарілий тип ЕЦП, все рівно в назві буде вказано "КЕП". Перевіривши пропозицію ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" , можна дійти висновку, що ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІЙ на пропозиції учасника. Таким чином пропозицію ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" взагалі не можна вважати поданою. Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" як таку, що не відповідає законодавству і вимогам оголошення згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 Закону дія Закону застосовується до замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 Закону спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом. Слід зазначити, що оскільки загальна вартість видатків замовника за кодом ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації складає менше 200 тисяч гривень, закупівля елементів охоронної системи (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-26-007371-c) здійснювалась у порядку спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Під час розгляду пропозиції учасника, керуючись вимогами статті 14 Закону замовником було встановлено наступне: 1) випадку відмови ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" від підписання договору про закупівлю протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної не зафіксовано; 2) ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" не відмовлявся від укладення договору про закупівлю; 3) вимогами до документації про проведення спрощеної закупівлі забезпечення пропозиції не вимагалось; 4) Пропозиція ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Слід зазначити, що жоден нормативно-правовий акт не встановлює зобов’язання для учасників спрощених закупівель щодо накладення кваліфікованого електронного підпису на пропозицію на електронному майданчику. Така вимога може бути визначена лише замовником в оголошенні. Замовник в оголошенні до даної закупівлі не вимагав від учасників обов’язкового накладення КЕП/ЕЦП. Таким чином, оскільки замовником не було вказано, що пропозиція учасника обов’язково має бути підписана кваліфікованим електронним підписом відсутність такого підпису не може вважатися невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому умови для відхилення, визначені пунктами 1-4 частини 13 статті 14 Закону, до ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" застосовані бути не можуть.
Статус вимоги: Відхилено