Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Чернігів
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Завершена
1 987 050.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 935.25 UAH
Період оскарження:26.04.2021 18:27 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:239c104ef602473db0d8b603132abddf
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-26-007268-c.a2
Назва:СКАРГА
Скарга:
вих. № 1А
від 18.06.2021р.
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення
законодавств у сфері публічних закупівель
вул. митрополита Василя Липківського, № 45, м. Київ, Україна, 03035
Суб’єкт оскарження
Приватне підприємство "АВТОЛАЙФ ПЛЮС"
04212, м.Київ, вул. Маршала Малиновського,
буд.15/3, офіс 111
код ЄДРПОУ 36251645
тел. 067-209-04-70
Замовник, рішення та дії якого оскаржуються
Акціонерне товариство «Укрпошта»
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
телефон: +380504110057,
e-mail: anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Відомості про процедуру закупівлі:
відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Чернігів)
Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в електронній системі ProZorro:
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-26-007268-c
ID c515f46e70da468e9588db7fad35c3cc
СКАРГА
щодо порушень Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Акціонерне товариство «Укрпошта» (далі по тексту Замовник) на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі по тексту - Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі - відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2021-04-26-007268-c в електронній системі ProZorro.
Приватне підприємство "АВТОЛАЙФ ПЛЮС" не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту Документація), та вважає їх такими, що суперечать Законодавству про публічні закупівлі.
Документація Замовника містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель, визначених ст.5, ст.22 Закону.
Уважно вивчивши Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону з наступних підстав:
ПІДСТАВА ПЕРША: встановлення замовником дискримінаційних умов п.5 частини ІІІ Документації та ч. 1 Додатка № 1 до Документації
Згідно п.5 частини ІІІ ТД, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 цієї тендерної документації.
Згідно ч.1 Додатка № 1 до ТД: Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження відповідності даному критерію від Учасників вимагається надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір на обслуговування не менше 5 автомобілів марки Citroen.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності договір (з одним Замовником) на обслуговування автомобілів марки Citroen в кількості 5 та більше, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (у тому числі ПП "АВТОЛАЙФ ПЛЮС").
Вважаємо, що вищевказана умова ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, НЕЗАКОННОЮ, НЕОБГРУТНОВАНОЮ, такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі, та обмежує конкуренцію, що є порушення норм Закону.
Маючи позитивний та документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів на обслуговування автомобілів марки Citroen, але не маючи в наявності договору, в якому кількість таких автомобілів складає 5 та більше, ПП "АВТОЛАЙФ ПЛЮС" позбавлено права прийняти участі в даній закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з участю ПП "АВТОЛАЙФ ПЛЮС" у Процедурі закупівлі, принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
СТО ПП "АВТОЛАЙФ ПЛЮС" має в своєму розпорядженні спеціальний інструмент та обладнання для проведення робіт з якісного ремонту автотранспортних засобів. Потужності СТО дозволяють одночасно ремонтувати не менше 8-ми автомобілів щоденно.
Таким чином СТО ПП "АВТОЛАЙФ ПЛЮС" має спроможність здійснювати щомісячно технічне обслуговування автомобілів Замовника у кількості, яка набагато більша ніж вказані Замовником у 5 авто на місяць, при чому будь-яких марок.
Вважаємо, що саме наявність договору з одним Замовником на обслуговування не менше 5 автомобілів марки Citroen, не може бути єдиним критерієм підтвердження досвіду та спроможності учасника.
Просимо зобов'язати Замовника вилучити з Додатка 1 до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, викладений в ч.1, а саме:
" Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір на обслуговування не менше 5 автомобілів марки “Citroen"
ПІДСТАВА ДРУГА: встановлення замовником дискримінаційних умов п.5 частини ІІІ Документації та ч. 2 Додатка № 1 до Документації
Згідно п.5 частини ІІІ ТД, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 цієї тендерної документації.
Згідно ч.2 Додатка № 1 до ТД: Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для підтвердження відповідності даному критерію від Учасників вимагається надання довідки, у довільній формі, що містить перелік сертифікованих*** станцій технічного обслуговування (СТО) на яких планується обслуговування автомобілів Замовника. ***Кожне СТО має мати сертифікат/дилерську угоду офіційного дилера Citroen або авторизаційний лист на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати сертифікат/дилерську угоду офіційного дилера Citroen або авторизаційний лист на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема ПП "АВТОЛАЙФ ПЛЮС", яке має станцію технічного обслуговування у м. Чернігів.
Вважаємо, що вищевказана умова ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, НЕЗАКОННОЮ, НЕОБГРУТНОВАНОЮ ТА ВИПИСАНИМИ ЛИШЕ ПІД ОДНОГО УЧАСНИКА, оскільки в м. Чернігів існує лише один офіційний сервісний партнер виробника автомобілів марки Citroen (згідно інформації з офіційного сайту Citroen: https://www.citroen.ua/about-citroen/find-a-dealer.html:
«ДП ТОВ АІС ЧЕРНІГІВ» - єдиний сервісний партнер Citroen в м.Чернігів та Чернігівській області),
такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі до одного, та обмежує конкуренцію, що є порушення норм Закону. Також ця вимога створює умови (переваги) для перемоги конкретного учасника торгів, позбавляє можливості нас та інших потенційних учасників подати свою пропозицію.
МИ, ПП "Автолайф ПЛЮС", маючи оснащену станцію технічного обслуговування в м.Чернігів, кваліфікований персонал та досвід виконання аналогічних договорів по поточному ремонту автомобілів Citroen, зацікавившись даною процедурою закупівлі, та маючи бажання прийняти участь в торгах, ПОЗБАВЛЕННО ЗАКОННОГО ПРАВА це зробити саме через вимогами замовника щодо обов'язкової наявності у учасника сертифіката/дилерської угоди офіційного дилера Citroen або авторизаційного листа на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen, через брак часу на отримання (оформлення) таких документів від виробника Citroen.
Замовник стверджує, що всі автомобілі, на послуги з ремонту яких оголошено дану процедуру закупівлі, знаходяться у фінансовому лізингу та надає, як доказ, Договір № 200720-04/162ФЛ від 20.07.2020 року. Також Замовник стверджує, що всі ці автомобілі знаходяться НА ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ.
При цьому, є перелік автомобілів, який Замовник виклав на площадці, а саме:
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 28.04.2021, 15:30)
Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне.
Роки випуску: кінець 2017 р.- початок 2018 р.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Марки автомобіля та VIN (номеркузова):
1 Citroen Jumper VF7YETMFC12G08552
2 Citroen Jumper VF7YETMFC12G09448
3 Citroen Jumper VF7YETMFC12G46337
4 Citroen Jumper VF7YETMFC12G43425
5 Citroen Berlingo VF77H9HN0HJ888103
6 Citroen Berlingo VF77H9HN0HJ888116
7 Citroen Berlingo VF77H9HN0HJ888097
8 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ620453
9 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ615542
10 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610373
11 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608739
12 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ620452
13 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ617149
14 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610378
15 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608737
16 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610374
17 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608735
18 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610382
19 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ613894
20 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608742
21 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ613892
22 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610381
23 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ613893
24 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610383
25 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ633340
26 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ613895
27 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610384
28 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ622727
29 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610379
30 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608740
31 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ622728
32 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610380
33 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608741
34 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ622726
35 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ633339
36 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ633337
37 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ633338
38 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ613891
39 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608734
40 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ617150
41 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608736
42 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610372
43 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610375
44 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ620454
45 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ608738
46 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610376
47 Citroen Berlingo VF77J9HP0JJ610377
ТОБТО, ЖОДНИЙ З ЦИХ АВТОМОБІЛІВ НЕ МІГ БУТИ ПРИДБАНИЙ ЗА наведеним Замовником Договором фінансового лізингу, тому що згідно специфікації до Договору (стр 21 - 24 файла "договір фінансового лізингу"), передані за цим Договором автомобілі 2020 року випуску та тільки марки Citroen Jumper
Відповідно, послуги по поточному ПОСТГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТУ автомобілів Замовника згідно наданого переліку, можуть бути здійснені на будь-якому СТО м. Чернігова, яке має кваліфікований досвідчений персонал та відповідне обладнання.
Тобто вимога щодо наявності у учасника СЕРТИФІКОВАНИХ СТО - нічим не обгрунтована, та є такою, що створює додаткові та непотрібні перепони для участі всіх бажаючиих учасників, крім ОДНОГО.
Просимо зобов'язати Замовника вилучити з Додатка 1 до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності, викладений в ч.2, а саме:
***Кожне СТО (на яких планується обслуговування автомобілів Замовника) має мати сертифікат/дилерську угоду офіційного дилера Citroen або авторизаційний лист на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen.
Вважаємо, що тендерна документація порушує принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Також Замовником було порушено ч.4 ст.22 Закону, а саме: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників».
ПП "АВТОЛАЙФ ПЛЮС" вважає, що може зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), у зв'язку із тим, що наша пропозиція може бути неправомірно відхилена, внаслідок порушення Замовником вимог статей 5, 22 Закону за формальними ознаками, що може призвести до перевитрачання бюджетних коштів.
Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
При розгляді даної скарги, просимо шановних членів колегії взяти до уваги рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних питань:
- Рішення № 8798-р/пк-пз від 22.04.2021 р.;
- Рішення № 20520-р/пк-пз від 04.11.2020 р.;
З метою запобігання можливим зловживанням, приймаючи до уваги, що вищесказані порушення встановленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об'єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також з метою захисту своїх прав та законних інтересів, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Визнати дії замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
4. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення з неї дискримінаційних умов та вимог.
Дата прийняття скарги до розгляду:18.06.2021 19:06
Дата розгляду скарги:02.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:24.06.2021 22:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:19.07.2021 20:13
Дата виконання рішення Замовником:21.07.2021 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:На виконання рішення АМКУ Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Автор:ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС, Яковенко Сергій Володимирович +380991652466 cars.life@ukr.net
resolved
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:ba90a210f22241bea498c97fa36daeb4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-26-007268-c.b1
Назва:СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга:
Акціонерне товариство «Укрпошта» (далі по тексту Замовник) на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі по тексту - Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі - відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2021-04-26-007268-c в електронній системі ProZorro.
Я, Фізична особа-підприємець Мінін Олександр Олександрович, не погоджуюсь з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту Документація), та вважаю її такою, що суперечить Законодавству про публічні закупівлі.
Документація Замовника містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель, визначених ст.5, ст.22 Закону.
Уважно вивчивши Документацію, вважаю її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону з наступних підстав:
ПІДСТАВА ПЕРША: встановлення замовником дискримінаційних умов п.5 частини ІІІ Документації та ч. 1 Додатка № 1 до Документації
Згідно п.5 частини ІІІ ТД, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 цієї тендерної документації.
Згідно ч.1 Додатка № 1 до ТД: Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження відповідності даному критерію від Учасників вимагається надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір на обслуговування не менше 10 автомобілів марки Citroen.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності договір (з одним Замовником) на обслуговування автомобілів марки Citroen в кількості 10 та більше, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (у тому числі ФОП Мініна О.О.).
Вважаємо, що вищевказана умова ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, НЕЗАКОННОЮ, НЕОБГРУТНОВАНОЮ, такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі, та обмежує конкуренцію, що є порушення норм Закону.
Маючи позитивний та документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів на обслуговування автомобілів марки Citroen, але не маючи в наявності договору, в якому кількість таких автомобілів складає 10 та більше, я позбавлений права прийняти участі в даній закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також мої права та законні інтереси, пов'язані з моєю участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Просимо зобов'язати Замовника вилучити з Додатка 1 до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, викладений в ч.1, а саме:
" Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір на обслуговування не менше 10 автомобілів марки “Citroen"
ПІДСТАВА ДРУГА: встановлення замовником дискримінаційних умов п.5 частини ІІІ Документації та ч. 2 Додатка № 1 до Документації
Згідно п.5 частини ІІІ ТД, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 цієї тендерної документації.
Згідно ч.2 Додатка № 1 до ТД: Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Для підтвердження відповідності даному критерію від Учасників вимагається надання довідки, у довільній формі, що містить перелік сертифікованих*** станцій технічного обслуговування (СТО) на яких планується обслуговування автомобілів Замовника. ***Кожне СТО має мати сертифікат/дилерську угоду офіційного дилера Citroen або авторизаційний лист на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати сертифікат/дилерську угоду офіційного дилера Renault або авторизаційний лист на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема мене, ФОП Мініна О.О.
Вважаємо, що вищевказана умова ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, НЕЗАКОННОЮ, НЕОБГРУТНОВАНОЮ ТА ВИПИСАНИМИ ЛИШЕ ПІД ОДНОГО УЧАСНИКА, оскільки в м. Чернігів існує лише один офіційний сервісний партнер виробника автомобілів марки Citroen (згідно інформації з офіційного сайту Citroen: https://www.citroen.ua/about-citroen/find-a-dealer.html:
«ДП ТОВ АІС ЧЕРНІГІВ» - єдиний сервісний партнер Citroen в м.Чернігів та Чернігівській області),
такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі до одного, та обмежує конкуренцію, що є порушення норм Закону. Також ця вимога створює умови (переваги) для перемоги конкретного учасника торгів, позбавляє можливості нас та інших потенційних учасників подати свою пропозицію.
При цьому, для укладання дилерського договору (отримання статусу сервісного партнера) з виробником Citroen, при наявності волевиявлення, будь-якому суб'єкту господарювання потрібен ЗНАЧНИЙ ЧАС, ЗНАЧНІ КОШТИ та облаштування центру ПРОДАЖУ автомобілів Citroen, що неможливо здійснити за строк подання тендерної документації, тому ця вимога позбавляє нас можливості подати свою тендерну пропозицію.
При цьому, щодо можливості залучити до надання послуг співвиконавців, в ТД Замовник вимагає від кожного СТО учасника (а не його співвиконавців) наявності сертифіката/дилерської угоди офіційного дилера Citroen або авторизаційного листа на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen .
Єдиним законним обгрунтуванням необхідності проведення поточного ремонту та обслуговування автомобілів Citroen на СТО офіційного дилера Citroen - діюча гарантія виробника на ці автомобілі.
При цьому, згідно Додатку № 3 документації "Технічна спеціфікація":
"Послуги з технічного обслуговування і ремонту дорожньо-транспортних засобів (далі – ДТЗ) Замовника повинні відповідати вимогам „Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів”, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.14 р. № 615, порядку їх проведення, визначеному Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту України № 102 від 30.03.1998 р. та інструкцій заводів - виробників ДТЗ."
Тобто, в документації відсутні посилання на норми діючого законодавства, які регулюють надання послуг Гарантійного ремонту та обслуговування транспортних засобів
Згідно п.1 Додатку № 3, обсяг послуг з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ – 3700 людино-годин, тобто жодного посилання на ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ.
Просимо зобов'язати Замовника вилучити з Додатка 1 до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності, викладений в ч.2, а саме:
***Кожне СТО (на яких планується обслуговування автомобілів Замовника) має мати сертифікат/дилерську угоду офіційного дилера Citroen або авторизаційний лист на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів Citroen.
Вважаємо, що тендерна документація порушує принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Також Замовником було порушено ч.4 ст.22 Закону, а саме: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників».
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), у зв'язку із тим, що моя пропозиція може бути неправомірно відхилена, внаслідок порушення Замовником вимог статей 5, 22 Закону за формальними ознаками, що може призвести до перевитрачання бюджетних коштів.
Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
З метою запобігання можливим зловживанням, приймаючи до уваги, що вищесказані порушення встановленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об'єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також з метою захисту своїх прав та законних інтересів, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Визнати дії замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
4. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення з неї дискримінаційних умов та вимог.