ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне ДГ 25-100 - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»)
1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАЛИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" МАЛИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26316960. 4. Місцезнаходження замовника: 70242, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, село Малинівка, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 21. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Капшук Ніна Григорівна старший бухгалтер, телефон +380967187401, e mail: nina.kapshuk@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне ДГ 25-100 - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Вугілля Зольність Вологість Нижча теплота згорання (ккал/кг), не менше ніж Кількість Вугілля кам’яне ДГ 25-100 Не більше ніж 10% Не більше ніж 10% 6100 50 тонн Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 тонн. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70242, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, село Малинівка, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 21. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з дати фактичного отримання товару «Замовником» за видатковою накладною. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 189 000,00 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «30» квітня 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «07» травня 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Завершена
189 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 890.00 UAH
Період оскарження:26.04.2021 17:02 - 30.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
СКАРГА
Номер:2640f92d8de94b65a310cdcc2d210632
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", UA-EDR 41513188
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-26-006474-c.c3
Назва:СКАРГА
Вимога:
Замовнику, читайте нормативно-правові акти уважніше. Ви посилаєтесь на ПОРЯДОК проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів. Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС. Для вашого відома, враховуючи ваш низький фаховий рівень, повідомляємо, що навантажувач не реєструється в органах МВС. Відкрийте свідоцтво про реєстрацію навантажувача, яке ми надали, та подивіться, що навантажувач зареєстровано ГУ Держпродспоживслужбою. Тож цей порядок на проведення перевірки технічного стану навантажувача не розповсюджується. А отже, підстав для відхилення ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" не було.
Тим більше, враховуючи наявні порушення ТОВ "АТЛАСС", про які ми попередньо зазначали, ви повинні були відхилити цього учасника, а не визнавати переможцем.
Ви нівелюєте реформу публічних закупівель та порушуєте принцип максимальної економії. Такі дії можуть свідчити виключно про вашу попередню змову із ТОВ "АТЛАСС". Тож вимагаємо скасувати перемогу ТОВ "АТЛАСС" та визнати нас переможцем закупівлі, або ж і зовсім скасувати ці торги як такі, що проведені некомпетентно, непрофесійно, із чисельними порушеннями.
Вирішення:Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне ДГ 25-100 - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля») (далі - Оголошення) у складі Вашої пропозиції було надано пропозицію за формою Додатку № 5 до Оголошення (вих.№36/01-20 від 06.05.2021 року) погодження виконати усі вимоги за даним Оголошенням. Цитуємо: «Вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі та технічну специфікацію (вимоги), на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у даному оголошенні».
Отже, вами, як учасником закупівлі, було надано пропозицію на участь у спрощеній закупівлі, тим самим погодившись з усіма умовами та вимогами Замовника визначеними в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та у додатках до Оголошення, в тому числі надати копію документу щодо перевірки технічного стану транспортного засобу та навантажувача, що відповідає Порядку затвердженого Постановою від 30 січня 2012 р. № 137 (зі змінами).
Звернень Учасника щодо внесення змін до оголошення (у разі незгоди з вимогами) у період уточнень (до 30.04.2021 року) не надходило. Тобто, учасник погодився надати документ який відповідає зазначеним в оголошенні вимогам. Учасником надано протокол ДН № 000331 від 30.12.2020 перевірки технічного стану на Екскаватор навантажувач JCB 4CXSITEMASTER (реєстраційний номер 20161АН) який не відповідає Порядку затвердженому Постановою від 30 січня 2012 р. № 137 (зі змінами), що може свідчити про те, що Екскаватор навантажувач JCB 4CXSITEMASTER (реєстраційний номер 20161АН) фактично не проходив перевірку технічного стану.
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Вищезазначеним надаємо вдруге Вам додаткову інформацію та аргументацію відхилення Вашої пропозиції. Відповідно до вашого коментарю щодо пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС", котрого визнано у законому порядку переможцем закупівлі та опубліковано намір укласти договір про закупівлю ніяких додаткових роз’яснень не надаємо, так як, надання додаткових аргументацій щодо пропозицій інших учасників закупівлі не є обов’язком Замовника.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:22.05.2021 10:52
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Номер:180485b1c83f4d25b2dfa31124b6ab25
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", UA-EDR 41513188
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-26-006474-c.a2
Назва:НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Відхилення пропозиції ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" є явно незаконним та таким, що свідчить про упереджене ставлення до нашої компанії. Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати копію документу щодо перевірки технічного стану транспортного засобу та навантажувача, що відповідає Порядку затвердженого Постановою від 30 січня 2012 р. № 137 (зі змінами). Нами у складі своєї пропозиції було надано Протокол перевірки технічного стану, який скледений у повній відповідності до зазначеної вище Постанови. Вимог щодо надання фото, як проводився тех огляд документація не містила. А отже, така підстава для відхилення є явно надуманою, яка свідчить або про повну некометентність та неграмотність, низький фаховий та професійний рівень Капшук Ніни Григорівни (відповідальної за закупівлю), або про схильність замовника до визначення переможцем іншого учасника. Якщо це перший варіант (низький фаховий рівень), то просимо у відповіді на нашу вимогу це визнати та ініціювати процедуру звільнення на підставі повної невідповідності займаній посаді. Якщо ж це другий варіант, то у даному випадку вбачаються ймовірні ознаки корупційної складової та злочинної змоми ТОВ "АТЛАСС" із Замовником. Тож, якщо це другий варіант, у відповіді на нашу вимогу, просимо це визнати. Крім того, у наданих ТОВ "АТЛАСС" відгуках до аналогічних договорів взагалі не видно печтаку. Не виключаємо, що такі відгуки були самостійно зроблені ТОВ "АТЛАСС", шляхом вирізання печатки з одного документу та її вставлення у відгук. Також, ТОВ "АТЛАСС" не надав інформацію, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; довідку про застосовування заходів із збереження та охорони довкілля. Це є грубі порушення та замовник повинен відхилити пропозицію ТОВ "АТЛАСС". Тож, вимагаємо припинити вчинювати незаконні дії та визнати переможцем ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", тендерна пропозиція якого відповідає умовам закупівлі, та не допустити визнання переможцем ТОВ "АТЛАСС", тендерна пропозиція якого з грубими порушеннями.
Вирішення:Шановний Учасник ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", нами була розглянуто Ваша пропозиція, повідомляємо, що Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати копію документу щодо перевірки технічного стану транспортного засобу та навантажувача, що відповідає Порядку затвердженого Постановою від 30 січня 2012 р. № 137 (зі змінами), у якому прописана фотофіксація у пункті 16:
16. Обов’язковий технічний контроль транспортного засобу проводиться згідно з Технологічними вимогами до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 15 лютого 2012 р. № 106, і Вимогами до перевірки.
Виконавець здійснює фотофіксацію процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, про що попереджає замовника.
Фотофіксація процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу здійснюється виконавцем під час зовнішнього огляду транспортного засобу із фіксацією:
{Абзац третій пункту 16 в редакції Постанови КМ № 46 від 23.01.2019}
передньої та лівої або правої частини транспортного засобу;
{Абзац пункту 16 в редакції Постанови КМ № 46 від 23.01.2019}
перевірки увімкнених фар ближнього світла та протитуманних фар (за наявності);
{Абзац пункту 16 в редакції Постанови КМ № 46 від 23.01.2019}
перевірки гальмової системи методом стендових випробувань і загального вигляду транспортного засобу на гальмовому стенді, номерного знака та увімкнених сигналів гальмування;
{Абзац пункту 16 в редакції Постанови КМ № 46 від 23.01.2019}
показника одометра.
{Абзац пункту 16 в редакції Постанови КМ № 46 від 23.01.2019}
Матеріали фотофіксації мають забезпечувати можливість чітко визначати марку, колір, номерний знак транспортного засобу, на фотографіях обов’язково зазначається дата фотофіксації, яка повинна відповідати даті видачі протоколу перевірки технічного стану.”.
{Абзац пункту 16 в редакції Постанови КМ № 46 від 23.01.2019}
Результат фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю (одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака) друкується на зворотному боці протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу.
{Пункт 16 в редакції Постанови КМ № 141 від 10.03.2017}
Тому Ваша пропозиція була відхилена, відповідно до положень пункту першого частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо наданих документів інших учасників, нами їх пропозиції будуть ретельно розглянуті.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:17.05.2021 18:45
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:83836c8df97748ab8537ec492e94be9c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-26-006474-c.b1
Назва:ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов закупівлі, учасник повинен надати протокол випробування та сертифікат якості за 2021 рік. Таку вимогу вважаємо дискримінаційною. Ми маємо якісне вугілля, придбане від виробника ще у 2020 році. Наразі воно перебуває на складі. Крім того, таке вугілля пройшло лабораторне дослідження у 2020 році, за результатом якого встановлено його повну відповідність умовам ДСТУ. Тож ми маємо змогу надати сертифікат якості та протоколь випробувань за 2020 рік. Просимо внести зміни до документації та передбачити можливість надання протоколу випробувань та сертифікату якості не тільки за 2021 рік, але й за 2020 рік. Це значно підвищить рівень конкуренції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.04.2021 00:05
Вирішення:Закупівля вугілля проводиться замовником на початок опалювального сезону 2021-2022 року, тому дуже важливо, щоб вугілля було виготовлене не раніше 2021 року та відповідно документи які підтверджують якість вугілля повинні бути не раніше 2021 року.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:08.05.2021 09:38