• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222, м. Шаргород Вінницької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222, м. Шаргород Вінницької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Торги не відбулися

4 621 694.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 216.94 UAH
Період оскарження: 26.04.2021 16:53 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування незаконного рішення

Номер: dbb9d65fc9fd47f4b3596390dc0391c6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-006316-c.c1
Назва: Скасування незаконного рішення
Вимога:
Вимога про скасування незаконного рішення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Управління містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, екології та комунальної власності Шаргородської міської ради Смалюх Лілія Анатоліївна повідомляє, що вимога учасника процедури відкритих торгів UA-2021-04-26-006316-с про скасування протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» по закупівлі «Реконструкція частини адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222 м. Шаргород Вінницької області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) від 08.062021 року №212 розглянуто. При цьому повідомляєм, що позиція уповноваженої особи замовника, стосовно відхилення пропозиції учасника відповідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.06.2021 року за №24 залишається незмінною. Щодо першої підстави, то відповідно до вимог пункту 4.4. Тендерної документації замовника строк виконання робіт визначається не пізніше 30.09.2021 року. В наданій ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19 травня 2021 року №209 Скрипай В.В., який є головним інженером/інженером з охорони праці за сумісництвом віднесено до робітників. Окрім того, надано інформацію про 6 робітників. При 40-годинному робочому тижні, норма годин в червні 2021 року – 160 годин, в липні – 176 годин, в серпні – 167 годин, в вересні – 176 годин. Загальні трудовитрати по даних товариства становить 4074 люд-год, при цьому до відомості ресурсів включено 8617,44 люд-год з урахуванням трудовитрат субпідрядника (447,04 люд-год). Враховуючи вищевикладене, у Товариства відсутня достатня кількість працівників для виконання робіт в строки визначені тендерною документацією до 30 09 2021р. Стосовно другої підстави відповідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.06.2021 року за №24 відносно того, що замовником в технічній специфікації закупівлі не було зазначено необхідності застосування розцінки РН 18-48-2 роз’яснюємо, що у відомості обсягів робіт, визначеної проектом, розцінки не застосовуються, а перераховуються види робіт та витрат, одиниця виміру та кількість. Натомість розцінка РН 18-48-2 «Розбирання тротуарів із бетонних плит» застосована в локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1, пункт 130. Варто зауважити, що кошторисна розцінка РН 18-1-2, яку застосував учасник, передбачає розбирання основ і покриття бруківки з булижного каменю, має одиницю виміру 100 м³, а в технічному завданні – тільки розбирання тротуарів із бетонних плит (основи не розбираються), одиниця виміру 100 м². Внаслідок цього учасник врахував об’єм робіт 35,82 м³ замість 35,82 м² чим перевищив об’єм робіт приблизно у 10 разів. Щодо неправомірності примінення розцінки РН 18-48-2 «Розбирання тротуарів із бетонних плит», про що йдеться у вимозі учасника, зазначаєм, що дана розцінка приведена у проектно-кошторисній документації відповідно п.6.3. тендерної документації найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт згідно додатку 2 цієї документації. Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно- правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору (про що, учасник надає відповідний гарантійний лист). Виходячи з наведеного учасник не має права застосовувати (міняти) розцінки не передбачені проектом. Також звертаєм увагу учасника, що пунктом 6.2 тендерної документації передбачено, що роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, тоді як наявні розбіжності по трудозатратах та невірному застосуванні розцінок свідчить про невідповідність робіт тендерній пропозиції вимогам ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013. Окрім цього, згідно технічного завдання, учасник повинен виконати роботи : -прокладання трубопроводів водопостачання з поліетиленових (поліпропіленових) труб; - установлення сантехнічного обладнання; - прокладання трубопроводів каналізації; - установлення радіаторів опалення; - прокладання трубопроводів опалення і водопостачання із стальних труб; - підключення в опалювальному пункті; - установлення припливної витяжної системи. В довідці про наявність працівників вих.№209 від 19 05 2021р. немає спеціалістів спроможних виконати вказані роботи, а саме монтажників сантехнічних систем , трубопроводів, електрозварювальників, монтажника системи вентиляції. Крім того учасник ,згідно довідки, не планує залучати субпідрядників для виконання вказаних робіт. В довідці про наявність обладнання немає обладнання для зварювання стальних труб та обладнання для зварювання поліетиленових (поліпропіленових) труб. В підсумковій відомості ресурсів також відсутнє вказане обладнання, між тим присутні зварювальні електроди, що підтверджує необхідність виконання електрозварювальних робіт. Окрім того, відповідно до п.5.1.1.1. тендерної документації в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання робіт не вказані правові підстави використання обладнання та механізмів (номер договору оренди, дата, орендодавця та інше). Також відповідно п.5.1.1.2 тендерної документації в довідці про наявність працівників вимагалась інформація про освіту. Також згідно п.6.6. тендерної документації учаснику пропонувалось обстежити об’єкт на якому мають бути виконані роботи та одержати у замовника додаткову технічну документацію, однак ця вимога учасником була проігнорована. На підставі вищенаведеного повідомляєм, що уповноваженою особою правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» відповідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.06.2021 року за №24
Статус вимоги: Не задоволено