-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Поточний ремонт мережі освітлення спального корпусу №1Комунального закладу «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Орльонок» Солонянської селищної ради Дніпропетровської області»
Торги відмінено
199 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.80 UAH
Період оскарження:
26.04.2021 16:36 - 30.04.2021 16:41
Вимога
Без відповіді
Не правомірне визнання переможця та дискваліфікація іншого учасника
Номер:
21fd8a73069c4003ab706f6a5a647b3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-009126-a.c1
Назва:
Не правомірне визнання переможця та дискваліфікація іншого учасника
Вимога:
Уповноваженій особі, відповідальній за проведення закупівель
Комунального закладу «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Орльонок» Соболєвскій В.С.
від ФОП Щербина Т.Г. 13.05.2021 р.
Згідно до Протоколу № 18 від 13.05.2021 р., що оприлюднений в системі електронних публічних закупівель 13.05.2021 р. о 16.29, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Щербина Т.Г., поданої на участь у процедурі закупівлі «Поточний ремонт мережі освітлення спального корпусу №1 Комунального закладу «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Орльонок» Солонянської селищної ради Дніпропетровської області» за адресою: 75544, Херсонська обл., Генічеський р-н., с. Генічеська Гірка, вул.. Набережна, буд. 53 (ДК 021:2015 4531000-3 Електромонтажні роботи) «UA-2021-04-26-009126-а»» Вами було відхилено тендерну пропозицію ФОП Щербина Т.Г. з формулюванням «В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції…» та наведено наступні підстави:
- Відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на Фізичну особу – підприємця Щербину Т.Г., виданий Державною службою з питань охорони праці;
- невідповідність зазначених П.І.Б. працівників в Довідці про надання послуг за Договорами ЦПХ;
- загальний досвід виконання аналогічних договорів незначний – з листопада 2020 року;
- У витягу з реєстру платників єдиного податку відсутня інформація щодо виду діяльності 43.21 Електромонтажні роботи.
Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з ухвали рішення оприлюднюється в електроній системі закупівель.
Однак, Ваш Протокол не містить законно обгрунтованих підстав відхилення пропозиції ФОП Щербина Т.Г., а саме посилань на відповідні норми закону та не містить інформацію з посиланням на умови Вашої тендерної документації, згідно до яких саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ФОП Щербина Т.Г. Крім того, Ваше формулювання «в зв’язку з необідністю відхилення тендерної пропозиції», як підстави відхилення тендерної пропозиції не ґрунтуються ні на вимогах тендерної документації, ні на нормах жодного з нормативних актів Закону України.
Виходячи із наступного:
1. Щодо Вашого твердження про відсутність Дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Згідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Ваша тендерна документація не містить вимоги про надання цього дозволу взагалі!
2. Щодо невідповідності зазначених П.І.Б. працівників в Довідці про надання послуг за Договорами ЦПХ.
Згідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 р. №710 «Про затвердження переліку формальних помилок» це є формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної документації.
Так як у тендерній документації ФОП Щербина Т.Г. надано багато інших документів, які підтверджують що це друкарська помилка. А саме: копія договору ЦПХ, копія листа-згоди на обробку персональних даних, копія посвідчень про проходження навчань та перевірки знань з охорони праці «Правил безпечної експлуатації електроустановок на виконання робіт підвищеної небезпеки» та копія медичної книжки на ім’я електромонтажника Щербину Богдана Романовича.
3. Щодо: загальний досвід виконання аналогічних договорів незначний – з листопада 2020 року.
Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено виключний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій. Цей перелік є виключний і не підлягає розширенню. Тому, відхилення тендерної пропозиції ФОП Щербина Т.Г. з формулюванням «незначний досвід» є порушенням Закону.
Крім того, у Вашій тендерній документації взагалі не встановлено нормативів який досвід є значним, а який ні та термінів виконання аналогічних договорів теж не встановлено. Тому Ваша оцінка досвіду виконання аналогічних договорів ФОП Щербина Т.Г. є дискримінаційною та порушує Закон України «Про публічні закупівлі» згідно до п.4 ч.1 ст.5 та ч.4 ст.5 Закону.
4. Щодо відсутності у витягу з реєстру платників єдиного податку інформації щодо виду діяльності 43.21 Електромонтажні роботи.
Згідно до законодавства України, підприємницька діяльність регулюються певним переліком Законів та Кодексів, які регулюють обов’язкові норми нормативно-правових актів, а саме: «Податковим кодексом України», «Господарським кодексом України», Законами України: «Про підприємництво», «Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності» та ін.
У жодному з цих Законів не зазначено обов’язковий перечень усіх видів діяльності у Витягу з реєстру платників єдиного податку.
Вами, у складі Ващої тендерної документації, не зазначено що Учасник повинен відновити свій Витяг. Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ФОП Щербина Т.Г. було надано Виписку та Витяг з ЄДР, у яких зазначено вид діяльності за кодом 43.21 Електромонтажні роботи. Також ця інформація є у вільному доступі у реєстрі, доступом до якого Ви маєте можливість скористатися щоб, згідно до норм діючого законодавства мати змогу контролювати достовірність інформації, наданої учасниками закупівлі.
З огляду на це, аргументація цієї частини протоколу як підстава для відхилення тендерної пропозиції ФОП Щербина Т.Г. є надуманою та протизаконною.
Враховуючи вищезазначене, Ваші дії по відхиленню тендерної пропозиції ФОП Щербина Т.Г. є необґрунтованими, незаконними та не можуть бути підставою для дискваліфікації.
Також зазначаємо, що тендерна пропозиція ФОП Стельмахова А.В., яку Вами визнано переможцем, має численні порушення у складі документів тендерної пропозиції. Не надана значна кількість документів, які Ви вимагаєте у складі Вашої тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Дозвіл Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки, відсутність якого ви вказали як один із численних приводів відхилити пропозицію ФОП Щербина Т.Г. у складі тендерної пропозиції ФОП Стельмахова А.В. також відсутній.
З огляду на таке неупереджене ставлення до пропозиції ФОП Стельмахова А.В. та упереджене та протизаконне ставлення до пропозиції ФОП Щербина Т.Г. вимагаємо:
- скасувати рішення про визнання ФОП Стельмахова А.В. переможцем;
- скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Щербина Т.Г. та провести повторну оцінку тендерної пропозиції ФОП Щербина Т.Г. у відповідності до норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
В іншому разі ми скористуємося своїм правом звернутись з заявою та списком усіх численних порушень у:
1. Антимонопольний комітет України;
2. Державну аудиторську службу України;
3. Відділ по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України (на підставі ст.12 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю»);
4. Правоохоронні органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2021 22:50