• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт кабінету №40 Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Торги відмінено

142 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 420.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2021 16:13 - 12.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: dfbeedd7e0d141fdb1c52d56b6700efc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-008969-a.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Протоколом № 90 від 26.05.2021 р. Фізичну особу-підприємця Іджилова Віктора Дмитровича було визначено переможцем у закупівлі послуг «Поточний ремонт кабінету № 40 Біляївської ЗОШ I-III ступенів № 1». 27.05.2021 р. ФОП Рибак Василь Васильович надіслав Замовнику вимогу щодо оскарження визначення переможця – Іджилова В.Д. 31.05.2021 р. Замовник надав відповідь, відповідно до якої вимога ФОП Рибака В. В. була відхилена. Уважно ознайомившись з даною відповіддю Замовника, ФОП Рибак В.В. вважає, що Замовник порушує основоположні принципи публічних закупівель з огляду на наступне: 1. Згідно з п. 4 Протоколу Замовника № 88 від 25.05.2021 р., яким відхилено пропозицію ФОП Рибака В.В., вказано, що Учасник додатково не подав у форматі word кошторисну документацію, що є порушенням вимог тендерної документації. Проте дана інформація не відповідає дійсності. ФОП Рибак В.В. подав кошторисну документацію у форматі word, яку завантажив архівним файлом «КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.rar» 14 травня 2021 року о 18:40. 2. Разом з тим, ФОП Іджилов В.Д. НЕ подав у форматі word кошторисну документацію, про що було вказано у вимозі ФОП Рибака В.В. від 27.05.2021 р. У відповідь на вимогу від 27.05.2021 р. вказано, що «замовник отримав основну інформацію та додаткова інформація в форматі word є ідентичною, тому прийнято рішення на користь Іджилова В.Д». Таким чином, Замовник не відхилив пропозицію Іджилова В.Д. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Крім того, Замовник Протоколом № 89 від 25.05.2021 р. відхилив пропозицію учасника Біляївське житлово-експлуатаційне комунальне підприємство на підставі відсутності кошторисної документації у форматі word. Отже, в учасників наявна ідентична помилка, проте рішення Замовника щодо цієї помилки є різними. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), публічні закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону. Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель за вимогами норм Закону і умов проведення закупівлі. Розгляд пропозиції повинен унеможливлювати відхилення пропозиції учасника при наданні неправомірної переваги тендерній пропозиції іншого учасника чи тому, що цьому учасникові, з будь-яких суб’єктивних причин, не пов’язаних зі здійсненням закупівлі, не симпатизує замовник. Також недопустимим є упущення певних порушень, які не можна характеризувати як формальну помилку, для визнання переможцем учасника, який імпонує замовникові. Таким чином, Замовник неоднаково підійшов до розгляду тендерних пропозицій учасників при наявності у них ідентичної помилки, а саме відсутності кошторисної документації у форматі word. При цьому, кошторисна документація у ФОП Рибака В.В. НАЯВНА у форматі word. Враховуючи вищевикладене, Замовник порушив основоположні принципи проведення публічних закупівель. Тому закупівля «Поточний ремонт кабінету № 40 Біляївської ЗОШ I-III ступенів № 1» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) має бути відмінена на підставі ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Василю Васильовичу! Надаємо інформацію щодо Вашої вимоги до закупівлі «Поточний ремонт кабінетів № 40 Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1», ідентифікатор UA-2021-04-26-008969-a. Так повідомляємо, що відповідно до вимог п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення відмінити тендерну процедуру закупівлі послуг «Поточний ремонт кабінету № 40 Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» у зв’язку із тим, що Замовником помилково у порушення вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2021 року «Про затвердження переліку формальних помилок» у Тендерній документації викладено неповний перелік формальних помилок. Крім того, вказана невідповідність виявлена Замовником на стадії «Пропозиції розглянуто», тому немає можливості внести відповідні зміни до тендерної документації. Також зазначаємо, що по вказаному вище предмету закупівлі вже оголошено нову процедуру, ідентифікатор UA-2021-06-01-000982-a. З повагою
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 1304baa9fc184ec1925644018cbbc708
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-008969-a.a3
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Протоколом № 90 від 26.05.2021 р. Фізичну особу-підприємця Іджилова Віктора Дмитровича було визначено переможцем у закупівлі послуг «Поточний ремонт кабінету № 40 Біляївської ЗОШ I-III ступенів № 1». Уважно розглянувши тендерну пропозицію ФОП Іджилова Віктора Дмитровича, було виявлено наступні порушення вимог тендерної документації: 1. Відповідно до примітки форми «Тендерна пропозиція» (Додаток № 3 до Тендерної документації), у разі подання пропозиції учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та в графі «Ціна за одиницю з ПДВ» та «Загальна вартість з ПДВ» зазначають ціну та загальну вартість без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. ФОП Іджилов Віктор Дмитрович, який не є платником ПДВ, не виконав дану вимогу, та у документі «Тендерна пропозиція» № 12 від 14.05.2021 р. у графі «Ціна за одиницю з ПДВ» та «Загальна вартість з ПДВ» не вказав загальну вартість без ПДВ, що є порушенням вимог Тендерної документації. 2. Згідно з положеннями п. 2.3. Тендерної документації, учасник повинен надати кошторисну документацію у форматі word. ФОП Іджилов Віктор Дмитрович не виконав дану вимогу, та не надав кошторисну документацію у форматів word, що є порушенням вимог Тендерної документації. Як вбачається з абзацу 5 пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Іджилова Віктора Дмитровича не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена замовником на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вирішення: Надаємо інформацію щодо Вашої вимоги до закупівлі «Поточний ремонт кабінетів №40Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1», ідентифікатор UA-2021-04-26-008969-a. 1.Учасник ФОП Іджилов В.Д. не є платником ПДВ, про що зроблена відповідна позначка у системі Прозоро при реєстрації цінової пропозиції. Згідно Додатку 3 Тендерної документації даним Учасником подана тендерна пропозиція із зазначенням ціни за одиницю без ПДВ, загальна вартість пропозиції без ПДВ. Те, що учасник повторно не зазначив загальну вартість без урахування ПДВ, можна віднести до технічної помилки, адже інформація, що подана в даній таблиці є повною та відповідає сумі аукціону. Отже, Учасник виконав умови Тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажена Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Додатково у форматі word кошторисна документація не надана. Але, з огляду на те, що замовник отримав основну інформацію та додаткова інформація в форматі word є ідентичною, то прийнято рішення на користь даного учасника. Отже вважаємо, що пропозиція Учасника ФОП Іджилов В.Д. визнана переможною в межах Закону та відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: aec111925e3649af92ee1e97ddff0a04
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-008969-a.b2
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Протоколом № 82 від 20.05.2021 року ФОП Рибак Василь Васильович було визначено переможцем у закупівлі «Поточний ремонт кабінету №40 Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-26-008969-a). ТОВ «БУД-МАРКА» розглянуло тендерну пропозицію ФОП Рибак Василя Васильовича та виявило наступні порушення вимог тендерної документації: 1. Відповідно до п. 4.4 Загальних положень Порядку заповнення тендерної документації термін надання послуг 25 червня 2021 – 1 серпня 2021. Відповідно п.2.1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати Копії ліцензій і дозволів відповідно до вимог чинного законодавства на провадження господарської діяльності з надання послуг, визначених в предметі закупівлі. В складі пропозиції в період прийому пропозицій, а саме до 16 травня 2021 00:00 год. ФОП Рибак Василь Васильович надав скановану копію оригіналу ліцензії (документ № 6 ДОКУМЕНТИ ФОП РИБАК В.В..pdf), строк дії якої спливає 25 липня 2021 року. Таким чином ФОП Рибак Василь Васильович підтвердив наявність ліцензії не на весь період надання послуг, що є порушенням вимог тендерної пропозиції. Натомість ФОП Рибак Василь Васильович 19 травня 2021 року о 15:10год. вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та проведення аукціону було надано документ «40 каб. Лист-роз'яснення щодо ліцензії.pdf», що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Оскільки відповідно до частин восьмої, дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вичерпний перелік випадків, коли учасник процедури закупівлі може виправити невідповідності в інформації та/або документах визначений частиною шістнадцятою статті 29 Закону, а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Надання документа «Копії ліцензій і дозволів відповідно до вимог чинного законодавства на провадження господарської діяльності з надання послуг, визначених в предметі закупівлі» не входить до переліку випадків, коли можна внести зміни до тендерної документації, оскільки не є ні кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, ні підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином надання ФОП Рибак Василь Васильович документа «40 каб. Лист-роз'яснення щодо ліцензії.pdf» після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та проведення аукціону є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 3.1 Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі word) у складі : - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). В складі тендерної пропозиції ФОП Рибак Василь Васильович надав скановану копію, завірену підписом та печаткою ФОП Рибак Василь Васильович, з копії кошторисної документації, завіреної інженером-проектувальником Бойчик В.С., що суперечить вимогам тендерної документації. Крім того, в підсумковій відомості ресурсів відсутнє обґрунтування та посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів) (колонка № 14 «Обґрунтування ціни). Враховуючи вищевикладене, та абзац 5 п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме: «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.» Тендерна пропозиція ФОП Рибак Василь Васильович не відповідає вимогам та має бути відхилена замовником на підставі пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Рибак В.В. процедури відкритих торгів «UA-2021-04-26-008969-а)» згідно: 1). абз.2 п.1 ч.1 Статті 31 Закону; 2). абз.2 п.2 ч.1 Статті 31 Закону.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: fefb85465725428bab204f45bf7e19a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-008969-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі за посиланням на розкриття тендерних пропозицій відбулося 17 травня 2021 року о 15:02. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 82 від 20 травня 2021 року Замовником було визнано переможцем Учасника -ФОП Рибак Василь Васильович. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція учасника (переможця) закупівлі ФОП Рибак Василь Васильович має бути відхилена з наступних підстав: 1. Учасником ФОП Рибак Василь Васильович не підтверджено відповідність поданої тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за пунктами 1-6 довідки вих. № 05 від 14 травня 2021 р. про наявність матеріально-технічної бази. Так, на підтвердження наявності транспортних засобів, учасником надано у складі тендерної пропозиції копії договорів № 02-11-20/01 - № 02-11-20/05 позички транспортних засобів від 02 листопада 2020 року, укладені із фізичними особами. Однак, відповідно до частини 4 статті 828 Цивільного кодексу України договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), в якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню. Разом із цим, згідно частини 1 статті 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Таким чином, зазначені договори позички транспортних засобів не є дійсними (чинними) на момент розкриття тендерної пропозиції ФОП Рибак Василь Васильович, чим порушено вимогу пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації «Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) договору (договорів) оренди або оригіналом (оригіналами) чи копією (копіями) договору (договорів) про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції).» У зв’язку з наведеним, тендерна пропозиція ФОП Рибак Василь Васильович не відповідає вимогам тендерної документації замовника та має бути відхилена у порядку, передбаченому статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до пункту 2.3. Додатку 5 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Учасником ФОП Рибак Василь Васильович у складі тендерної пропозиції надана кошторисна документація: Підсумкова відомість ресурсів, Дефектний акт, Договірна ціна та Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1, які в порушення вимог тендерної документації не підписані підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Вищезазначене також є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з наведеним, та керуючись частиною 4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення та дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також, запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибак Василь Васильович відповідно до вимог чинного законодавства України. В разі залишення вимоги без задоволення наше підприємство буде вимушене оскаржити дії Замовника до Антимонопольному Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Рибак В.В. процедури відкритих торгів «UA-2021-04-26-008969-а)» згідно: 1). абз.2 п.1 ч.1 Статті 31 Закону; 2). абз.2 п.2 ч.1 Статті 31 Закону.
Статус вимоги: Задоволено