• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Дезінфекційні засоби

Завершена

8 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 246.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2017 10:01 - 22.06.2017 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: 9537020ed358404d990a956deafdf144
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-19-000254-b.a2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних,єквівалентних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів. По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти! Їх не існує в Україні, крім певного виробника ! Наприклад, безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в засобах! Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника та його представників, не впливають на додавання виразу « або еквівалент», а лише говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Ще раз зауважую, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас "заздалегідь обраний Вами переможець", містять перелік особливих характеристик. Може він вам сам і підказав, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Ви прописуєте лише засоби однієї групи компаній ТОВ ВІК А , та їх представників. То ж це підтверджує давні стосунки Ваші та завідомо обраного Постачальника, а отже про зговір посадових осіб . Виходячи з наведеного вище, ВИМАГАЄМО винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, ( бо не існує наказів про склад та обмеження діючих речовин в дезінфікуючих засобах, окрім наказу № 236 та 798 –вимоги до антисептиків, які Ви порушили)в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок Громадський контроль
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 1f083528b3664e49a201fcede19fe066
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-19-000254-b.c1
Назва: вимога
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не вірний отримувач
Дата скасування: 19.06.2017 13:18