-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінету №39 Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Торги відмінено
73 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 730.00 UAH
мін. крок: 1% або 730.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2021 14:03 - 10.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
83428fc0bdfb47a19a123b248f436cc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-006272-a.b1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Протоколом № 80 від 20.05.2021 року ФОП Рибак Василь Васильович було визначено переможцем у закупівлі «Поточний ремонт кабінету №39 Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-26-006272-a).
ТОВ «БУД-МАРКА» розглянуло тендерну пропозицію ФОП Рибака Василя Васильовича та виявило наступні порушення вимог тендерної документації:
1. Відповідно до п. 4.4 Загальних положень Порядку заповнення тендерної документації термін надання послуг 01 липня 2021р.- 05 серпня 2021р.
Відповідно п.2.1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати Копії ліцензій і дозволів відповідно до вимог чинного законодавства на провадження господарської діяльності з надання послуг, визначених в предметі закупівлі.
В складі пропозиції в період прийому пропозицій, а саме до 14 травня 2021 00:00 год. ФОП Рибак Василь Васильович надав скановану копію оригіналу ліцензії (документ № 6 ДОКУМЕНТИ ФОП РИБАК В.В..pdf), строк дії якої спливає 25 липня 2021 року. Таким чином ФОП Рибак Василь Васильович підтвердив наявність ліцензії не на весь період надання послуг, що є порушенням вимог тендерної пропозиції.
Натомість ФОП Рибак Василь Васильович 18 травня 2021 року об 18:57год. вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та проведення аукціону було надано документ «Лист-роз'яснення щодо ліцензії.pdf», що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Оскільки відповідно до частин восьмої, дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вичерпний перелік випадків, коли учасник процедури закупівлі може виправити невідповідності в інформації та/або документах визначений частиною шістнадцятою статті 29 Закону, а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Надання документа «Копії ліцензій і дозволів відповідно до вимог чинного законодавства на провадження господарської діяльності з надання послуг, визначених в предметі закупівлі» не входить до переліку випадків, коли можна внести зміни до тендерної документації, оскільки не є ні кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, ні підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином надання ФОП Рибак Василь Васильович документа «Лист-роз'яснення щодо ліцензії.pdf» після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та проведення аукціону є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
2. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 3.1 Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі word) у складі :
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
В складі тендерної пропозиції ФОП Рибак Василь Васильович надав скановану копію, завірену підписом та печаткою ФОП Рибак Василь Васильович, з копії кошторисної документації, завіреної інженером-проектувальником Бойчик В.С., що суперечить вимогам тендерної документації.
Крім того, в підсумковій відомості ресурсів відсутнє обґрунтування та посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів) (колонка № 14 «Обґрунтування ціни).
Враховуючи вищевикладене, та
абзац 5 п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме: «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.»,
Тендерна пропозиція ФОП Рибак Василь Васильович не відповідає вимогам та має бути відхилена замовником на підставі пункту 2 частини перщої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження визначення переможція каб. 39.PDF 20.05.2021 17:30
- Відповідь Буд-марк каб.39.docx 21.05.2021 14:12
Дата подачі:
20.05.2021 17:30
Вирішення:
Надаємо інформацію щодо Вашої вимоги до закупівлі «Поточний ремонт кабінету №39 Біляївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1», ідентифікатор UA-2021-04-26-006272-a від 20.05.2021, повідомляємо наступне.
Стосовно п. 1 Вимоги.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав сканований оригінал ліцензії (документ № 6 ДОКУМЕНТИ ФОП РИБАК В.В..pdf), строк дії якої спливає 25 липня 2021 року.
Згідно з положеннями тендерної документації, Замовник не вимагає наявності ліцензії конкретно на весь період надання послуг (01 липня 2021 р. – 05 серпня 2021 р.).
Станом на момент початку надання послуг (01 липня 2021 р.), ліцензія переможця є ДІЙСНОЮ. Крім того, Переможець у складі тендерної пропозиції надав Лист-гарантію № 16 від 13 травня 2021 р. про фактичну спроможність надати повний обсяг послуг, що визначений замовником в технічній специфікації та у відповідності до умов тендерної документації, що підтверджує наміри Переможця надати послуги належної якості.
Відповідно до п. 2.1. Тендерної документації, у складі тендерної документації учасник повинен надати копію ліцензії учасника на право виконання робіт з додатками (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним).
Отже, з відкритих джерел інформації, а саме на веб-порталі Державної архітектурно-будівельної інспекції України, в розділі «Реєстр виданих ліцензій», відомо, що у переможця наявна ліцензія, яка є дійсною з 13.03.2020 р. Дана інформація є відкритою та загальнодоступною. Таким чином, зі спливом строку дії попередньої ліцензії (25.07.2016 р. – 25.07.2021 р.), свою дію продовжує ліцензія, яка є чинною з 13.03.2020 р. Отже, у переможця наявна чинна ліцензія з будівельної діяльності.
Стосовно п. 2 Вимоги.
Кошторисна документація, яку надав переможець, пропечатана та підписана ним та сертифікованим інженером-проектувальником, що відповідає вимогам п. 3.1. Тендерної документації. Отже, вимога щодо наявності підписів та печаток переможця та сертифікованого інженера-проектувальника виконана.
Замовником у тендерній документації не встановлювалася вимога щодо обґрунтування та наявності посилання на постачальника в підсумковій відомості ресурсів.
Враховуючи вищевикладене, вимога ТОВ «БУДМАРКА» від 20.05.2021 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено