-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху приміщення Війтовецької селищної ради на вул. Героїв України, 4 в смт. Війтівці Хмельницького району Хмельницької області
Технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Оголошені; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» 70% та на основі нецінових критеріїв (Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт – 20% та Наявність кваліфікованих працівників 10%); Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Завершена
529 531.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 647.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 647.66 UAH
Період оскарження:
26.04.2021 13:08 - 30.04.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
3a8f865779fd4664a0625e02965cbda3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-001315-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» є Учасником у спрощеній процедурі UA-2021-04-26-001315-b щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху приміщення Війтовецької селищної ради на вул. Героїв України, 4 в смт. Війтівці Хмельницького району Хмельницької області».
На участь у закупівлі було подано пропозиції наступними учасниками:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд»
2) ТОВ "Поділля Флай-Буд"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 31 від 17.05.2021 р. визначено переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "Поділля Флай-Буд" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі.
Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ "Поділля Флай-Буд" зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника з огляду на наступне:
Згідно вимог підпункту 3 пункту 3 розділу 4. «Зміст і спосіб подання пропозиції» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося наступне «Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг)» Проте учасником ТОВ "Поділля Флай-Буд" надано в складі пропозиції оригінал статуту, а не копію, як того вимагалося Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно вимог підпункту 5 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 3 розділу 4. «Зміст і спосіб подання пропозиції» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося наступне: «У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу». Проте у складі пропозиції учасника ТОВ "Поділля Флай-Буд" в документі «Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин та механізмів» вказано автотранспорт Автомобіль марки Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI, проте на нього учасником ТОВ "Поділля Флай-Буд" не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Цим же підпунктом вимагалося «Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників такого гарантійного листа також надають субпідрядник/субпідрядники». Учасник ТОВ "Поділля Флай-Буд" згідно довідки, повідомив, що планує залучити субпідрядника на виконання наступних робіт: вогнезахист та антисептування дерев’яних конструкцій покрівлі, заземлення, блискавкозахист, і судячи з наданої ліцензії, це ТОВ «Хмельницькпожсервіс». Проте в складі пропозиції такого гарантійного листа щодо того, що обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні від ТОВ «Хмельницькпожсервіс» не надано. Звертаємо увагу, що в даному випадку Замовник прописав так цю вимогу щодо гарантійного листа, що вона стосується всіх залучених субпідрядників без винятку.
Згідно вимог підпункту 5 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту» 3 розділу 4. «Зміст і спосіб подання пропозиції» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося «Обов’язкова наявність в учасника у штаті інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) (для підтвердження надати у складі пропозиції наказ про прийняття такого працівника на роботу або цивільно-правовий договір, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) та диплом про освіту)». Учасник ТОВ "Поділля Флай-Буд" у складі своєї пропозиції надав інформацію про наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, а саме Єлісеєвої Тетяни Григорівни, також надано і кваліфікаційний сертифікат на її ім’я, проте диплом про освіту надано на Левченко Тетяну Григорівну і не надано жодної інформації чи це та сама особа чи інша. Враховуючи дану невідповідність диплом про освіту на ім’я Левченко Тетяни Григорівни не можна брати до розгляду, і відповідно варто вважати, що диплом про освіту на Єлісеєву Тетяну Григорівну не надано, а отже і учасником ТОВ "Поділля Флай-Буд" не дотримано вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
Також у даній закупівлі при оцінці пропозицій Замовником було застосовано нецінові критерії, зокрема «Наявність кваліфікованих працівників». Даний критерій згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період. Учасник ТОВ "Поділля Флай-Буд" у складі своєї пропозиції надав Форму № 1ДФ, де вказано що в нього працювало за трудовими договорами (контрактами) 31 працівник, і на підставі цього даний учасник показав питому вагу даного критерію в розмірі 10%, проте в оголошенні чітко написано, що 10% застосовується коли понад 31 працівник, тобто більше ніж 31 працівник. А отже учасник ТОВ "Поділля Флай-Буд" невірно застосував розмір нецінового критерію «Наявність кваліфікованих працівників», чим спотворив проведення процедури аукціону та його результатів, чим грубо порушив чинне законодавсто у сфері публічних закупівель, а також наші права та інтереси як учасника даної закупівлі.
І останнє, кошторисна документація, зокрема локальні кошториси, яка надана у складі пропозиції учасником ТОВ "Поділля Флай-Буд" не відповідає технічному завданні, яке наведене в Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Невідповідність полягає в тому, що у локальних кошторисах не враховані всі матеріали, що передбачені Замовником у Додатку 2 «Технічне завдання» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що є грубим порушенням вимог Замовника в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Викладене вище дає підстави стверджувати, що своїми діями Замовник порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Документації до спрощеної закупівлі. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пропозиція ТОВ "Поділля Флай-Буд" подана не відповідно до вимог Документації до спрощеної закупівлі. Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема і в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення тендерних пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника, а не правом. Визнаючи цього Учасника переможцем спрощеної закупівлі – Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників, адже дискримінував інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких відповідають вимогам Документації до спрощеної закупівлі.
На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, вимагаємо:
1) Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Поділля Флай-Буд" у спрощеній процедурі UA-2021-04-26-001315-b щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху приміщення Війтовецької селищної ради на вул. Героїв України, 4 в смт. Війтівці Хмельницького району Хмельницької області».
2) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Документації до спрощеної закупівлі.
У разі незадоволення вимоги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Хмельницької області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 17:27
Вирішення:
Доброго дня!!! Детально ознайомившись з підставами Вашого оскарження, на прийняте рішення уповноваженою особою стосовно визначення переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ "Поділля Флай-Буд" (38661998), повідомляю наступне:
1. Стосовно надання оригіналу Статуту замість копії.
Повідомляю Вас, що вимогами поданого оголошення встановлювалася вимога стосовно наданя копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).
Учасником ТОВ "Поділля Флай-Буд" (38661998) в складі пропозиції надано скановану копію Статуту так і лист з посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг), що повністю відповідає вимогам Оголошення.
Окрім того ч. 5. Розділу IV Оголошення (Зміст і спосіб подання пропозиції) визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Тобто як мінімум два пункти із вказаного переліку формальних (несуттєвих), а саме «8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа» та «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду» вказують на вірність подання ТОВ "Поділля Флай-Буд" (38661998) Статуту, так як він наданий в повній мірі та містить всю інформацію, яку вимагав Замовник.
Враховуючи викладене Ваше твердження стосовно порушення вимог Оголошення вважаю хибним та таким, що не відповідає дійсності.
2. Стосовно не відповідності вимог п.п.1 п.5 ч.3 Розділу IV Оголошення (Зміст і спосіб подання пропозиції) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Вимогами вказаного підпункту Оголошення вимагалося:
1. Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (в складі пропозиції надана вищевказана довідка (файл. Довідка про наявність обладнання));
2. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Надана Учасником довідка містить всю інформацію передбачену вказаним пунктом (файл. Довідка про наявність обладнання);
3. До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника агрегатів, машин, механізмів, обладнання, які необхідні для виконання предмета закупівлі у кількості, яка гарантує достатність для виконання предмета закупівлі та гарантує спроможність виконання його. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Учасником в складі пропозиції надано документи, що підтверджують право власності та орендного користування на обладнання, машини та механізми вказані в довідці, оборотно-сальдова відомість, договора оренди з актами приймання-передавання вказаного обладнання, що підтверджує факт передачі траспорту на баланс товариства. Тому, враховуючи викладене учасник повністю відповідає викмогами викладиним в вказаному пункті оголошення.
4. Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників такого гарантійного листа також надають субпідрядник/субпідрядники.
Учасником в складі його пропозиції надано лист на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. (файл. Гарантійний лист про обладнання в заставі). Стосовно ненадання вказаного листа на субпідрядників, яких він збирається залучити, повідомляємо Вас, що Учасником надано лист про не залучення субпідрядних організацій в обсязі меншому ніж 20% від вартості закупівлі, що повністю відповідає вимогам викладеним в п.п.7 п.3 розділу IV ТД. Тому і відповідного листа стосовно того, що обладнання субпідрядника не перебуває в заставі або в іншому обтяженні надавати не потрібно було.
3. Стосовно не відповідності вимог п.п.2 п.5 ч.3 Розділу IV Оголошення (Зміст і спосіб подання пропозиції) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимогами вказаного пункут вимагалася:
1. Обов’язкова наявність в учасника у штаті інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) (для підтвердження надати у складі пропозиції наказ про прийняття такого працівника на роботу або цивільно-правовий договір, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) та диплом про освіту).
В складі пропозиції Учасника міститься, як документи, що підтверджують факт наявності такого працівника (Договір ЦПХ), також надано, копії кваліфікаційного сертифікату так і диплом про освіту, вимоги щодо наданн документів про зміну прізвища інженера-проектувальника вимогами оголошення не встановлювалося.
4. Стосовно не відповідності вимог п.п.2 п.5 ч.3 Розділу IV Оголошення (Зміст і спосіб подання пропозиції) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимогами вказаного пункут вимагалася:
1. Обов’язкова наявність в учасника у штаті інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) (для підтвердження надати у складі пропозиції наказ про прийняття такого працівника на роботу або цивільно-правовий договір, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) та диплом про освіту).
В складі пропозиції Учасника міститься, як документи, що підтверджують факт наявності такого працівника (Договір ЦПХ), також надано, копії кваліфікаційного сертифікату так і диплом про освіту, вимоги щодо наданн документів про зміну прізвища інженера-проектувальника вимогами оголошення не встановлювалося.
5. Стосовно невідповідності неціновому критерію «Наявність кваліфікованих працівників»
Вимогами поданого оголошення стосовно проведення спрощеної процедури закупівлі, встановлювався Неціновий критерій оцінки «Наявності кваліфікованих працівників- питома вага критерію складає 10 відсотків», Опція 1:Понад 31 працівників 10%; Опція 2: Від 21 до 30 працівників включно 6%; Опція 3 від 11 до 20 працівників включно 3%; Опція 4 До 10 працівників включно 0 %; Учасник під час заповнення електронних форм зазначив, що вага неціновогог критерію складає 10% так як відповідно до наданих в складі його пропозиції документів зокрема, Звіту 1 ДФ в нього наявна кількість працівників в розмірі 31 Працівник. Опією 2 вказано, що у випадку наявності працівників від 21 до 30 учасник застосовує неціновий критерій в розмірі 6%. Проте відповідно до поданої Учасником форми 1 ДФ кількість працівника в нього більша ніж 30, а саме 31 (1 ДФ 4 квартал 2020 завірений та 1 ДФ 4 квартал 2020), що вказує на вірне визначення опції та розміру нецінового критерію.
6. Стосовно невідповідності Додатку 2 поданого Оголошення
Відповідно до вимог п.1 ч.3 Розділу IV Оголошення (Зміст і спосіб подання пропозиції) визначено, що Учасники до кінцевого строку подання пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
• договірну ціну;
• локальні кошториси;
Договірна ціна є динамічною.
Учасником в складі пропозиції надані всі вище перелічені розрахунки, що відповідають поданній ним пропозиції та вимогам Замовника.
Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає потреби зміни свого рішення щодо обрання переможцем торгів ТОВ "Поділля Флай-Буд".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.05.2021 15:31
Вимога
Залишено без розгляду
Внести зміни до тендерної документації
Номер:
8fd453b642c8493a8b6730b8b182f21b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-001315-b.c1
Назва:
Внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.8 розділу 4. Зміст і спосіб подання пропозиції, вимагається: “Також Учасник повинен застосовувати систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Для підтвердження застосування даної системи учасник повинен надати в складі своєї пропозицію копію діючого сертифікату ISO 45001:2018 та ISO 45001:2019 виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління та менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно будівельних робіт; будівництва житлових і нежитлових будівель”. Тобто Замовник вимагає від Учасника сертифікат ISO 45001:2018 та ISO 45001:2019. Проте сертифікат ISO 45001:2018 – це міжнародний стандарт на системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, який був опублікований у березні 2018 року, і замінив стандарт OHSAS 18001:2007. Згідно наказу від 26 грудня 2019 року № 502 Про прийняття та скасування національних стандартів, сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 набрав чинності з 1 січня 2021 року на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010. Тобто на території України, під час проведення даної закупівлі, чинним є стандарт ДСТУ ISO 45001:2019, що є ідентичним перекладом міжнародного стандарту ISO 45001:2018.
Просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та замінити вказані в оголошенні сертифікати ISO 45001:2018 та ISO 45001:2019 на єдиний діючий в Україні ДСТУ ISO 45001:2019(ISO 45001:2018, IDT).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2021 16:40
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов поданого Оголошення визначено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в оголошені зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв’язку із вищевикладеним, учасники торгів в своїй діяльності повинні використовувати систему охорони здоров’я та безпеки праці в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікатиISO 45001:2018 та ISO 45001:2019, виданого учаснику, що засвідчує використання ним ним системи управління та менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно будівельних робіт; будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва житлових і нежитлових будівель; інших робіт із завершення будівництва. Тобто це різні сертифікати, один із них посвідчує використання системи управління, інший же сертифікат посвідчує використання системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно будівельних робіт; будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва житлових і нежитлових будівель; інших робіт із завершення будівництва
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки виконання робіт. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи викладене Замовник не вбачає потреби, щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.05.2021 17:36