-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ліки (33600000-6 - Фармацевтична продукція)
Торги не відбулися
1 305 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 050.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2021 12:10 - 08.05.2021 00:00
Скарга
Скасована
Вимога про усунення порушень чинного законодавства
Номер:
6d2ec18630524b69b22626f64d8d7b04
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-004367-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень чинного законодавства
Скарга:
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-26-004367-a
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П. ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Предмет закупівлі: за ДК – 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція»
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі {Із змінами, внесеними згідно з Кодексом№ 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48 Законом № 808-IX від 17.07.2020}, а також Закону “про електронні довірчі послуги”. А саме :
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1: « Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Тобто, якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону....»
Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до абзацу 2 п.1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 зазначено наступне :
• з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року включно, приватні суб'єкти господарювання мають право використовувати КЕП, що базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів
Наголошуємо, що згідно з вимогами абзацу 2 ч. 2 ст. 17 вищевказаної Постанови, з 7 листопада 2020 року, зберігати КЕП на захищених носіях зберігати КЕП на захищених носіях особистих ключів (токенах) зобов’язані наступні суб’єкти:
o представники органів державної влади;
o представники органів місцевого самоврядування;
o працівників державних установ, підприємств, організацій;
o нотаріуси;
o державні реєстратори та суб’єкти, що виконують їхні обов’язки згідно з уповноваженням держави.
.
Зазначаємо ,що викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів, що порушує умови п. 4 ст. 5 Закону “Про Публічні Закупівлі”.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1. Не всі потенційні Учасники, що є приватними суб'єктами господарювання вже мають кваліфіковані електронні підписи (КЕП) тому, користуються правом використання удосконаленого електронного підпису (УЕП). При цьому обидва види електронного підпису в рівній змозі дають можливість здійснити електронну ідентифікацію підписувала.
Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує коло Учасників, що впливає на добросовісну конкуренцію, що порушує п. 1 ст 5 Закону “Про Публічні Закупівлі”.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону “Про публічні закупівлі”, вимагаємо внесення змін до Тендрної Документації шляхом внесення змін щодо умови про накладення саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП), адже це є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників), частин 1 та 4 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 4 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
08.05.2021 00:01