• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт окремих приміщень нежитлової будівлі по вул. Матросова, 12, м. Заводське, Лохвицького району, Полтавської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, визначається у Документації

Завершена

1 146 736.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 467.36 UAH
Період оскарження: 26.04.2021 10:20 - 30.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

неправомірне визначення Переможця

Номер: 8b6ecf3e05a144b1b23ff264dec2a580
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-001830-a.b1
Назва: неправомірне визначення Переможця
Вимога:
Шановний Замовник, просимо бути більш уважним та дотримуватися принципів рівності та неупередженості при визначенні Переможця закупівлі. Вимагаємо рівного ставлення до всіх учасників спрощеної закупівлі. Оскільки, перевіряючи документацію неправомірно визнаного вами Переможця, Вами навмисно було не виявлено невідповідності, або ж Замовник був неуважний, тому звертаємо Вашу увагу на значні невідповідності документів у складі пропозиції Учасника-Переможця, а саме: 1.Щодо підтвердження наявності фахівців(або спеціалістів) - ТОВ «Армавір» надає довідку №1 від 06.05.2021 року, в якій зазначає досвід роботи в учасника по працівнику Інденко І.П. 5 років, але відповідно Наказу №10-ОС від 29.04.2021р працівник працює за сумісництвом на дату подачі документів менше тижня. Відповідно до запису в трудовій цього ж працівника він оформлений на роботу 03.03.2016 на посаду головного інженера, але наказу, що підтверджує прийняття на роботу у складі пропозиції не надано, а запису про сумісництво у трудовій не прописано. Таким чином наявна чітка невідповідність у складі пропозиції Учасника та не надано відповідний документ, що би підтверджував трудові відносини протягом 5 років з Учасником. - копія диплому Інденко І.М. взагалі нечитабельна і справжність даного диплому відповідно перевірити не вдається. Відповідно до п.4 Розділу І Оголошення «Уся інформація, яка надається учасником у складі пропозиції для підтвердження вимог Замовника встановлених документацією, повинна бути розбірливою (текстуальна частина чіткою при читанні) з метою подальшого її використання для встановлення відповідності кваліфікаційних, якісних, кількісних, технічних та інших вимог Замовника визначених умовами документації». А отже, у цьому пункті учасник-Переможець не виконав вимоги Замовника. - у складі пропозиції ТОВ «АМАВІР» надає Договір №10/02 про виконання робіт (послуг) від 10.02.2021року який надано не в повному обсязі. Відповідно до п7 даного договору «до даного договору надаються :протокол угоди договірної ціни(Додаток 1), кошторис вартості виконання проектних робіт (Додаток 2)». - у довідці №1 від 06.05.2021 Учасник надає інформацію про наявність працівників у кількості 9 чоловік, але відповідно до вимог замовника п5.1.1. Розділу ІІІ «Інформація, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами закупівлі». Вимога Замовника не виконана, так як для виконання зобов’язань договору мають бути залучені ще як мінімум електрогазозварювальник, маляр, монтажник гіпсокартонових конструкцій тощо. А отже у цій частині учасник не виконав вимогу Замовника. 2. Щодо підтвердження наявності достатнього забезпечення ресурсами та технологіями: - Учасник надає Довідку №5 від 06.05.2021року, в якій не зазначено ні одного транспортного засобу, яким Учасник буде забезпечувати перевезення працівників, обладнання, механізми тощо на об’єкт. - у складі пропозиції учасника надається копія Договору №28-4 від 04.01.2021року. У довідці №7 від 06.05.2021року помилково зазначається Договір №28-4 від 01.01.2021року. Також у цій самі довідці площа приміщення вказується 88,3 м кв. , тоді як у договорі - 61,9 м.кв. Учасник повідомляє у цій довідці Замовника, що забезпечить за власний рахунок та власними силами швидку доставку будівельних матеріалів протягом 2 годин з моменту необхідності, але у довідці про наявність ресурсів не надає інформацію про наявність будь-якого транспорту, а отже дане твердження не може бути виконане та ніяк не підтверджено. У довідці №6 від 06.05.2021р. учасник описує це ж саме приміщення по Договору№28-4 від 04.01.2021року і знову вказує невірну площу. Також зазначає адресу розташування бази : Україна, Полтавська обл., м. Заводське, вул Матросова 12, що не відповідає дійсності. 3. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів. - Учасник на підтвердження вимог Замовника надає 2 договори. У Договорі підряду №14/03 від 05.06.2019року у Довідці №КБ-3 до Акту №3 КБ-2в наявна невідповідність, у графі «вартість виконаних робіт та витрати з початку року по звітній місяць включно» прописано суму 388,97200, а не 1037,39500. Довідки, листа чи іншого роз’яснення щодо наявності такої невідповідності учасником у складі пропозиції надано не було. У Договорі підряду №18/02 від 20.02.2020року у Довідці №КБ-3 до Акту№2 КБ-2в у графі Вартість виконаних робіт та витрати з початку будівництва по звітній місяць включно та з початку року по звітній місяць включно» відображена недостовірна інформація. Роз’яснень у складі пропозиції Учасником надано не було. - Учасник у складі пропозиції надає Рішення №2 та №11 Лохвицької міської ради про реорганізацію Яхнівської сільської ради та Безсалівської сільської ради, а роз’яснень щодо відсутності позитивного листа відгуку не надає, хоча акти звіряння взаєморозрахунків від Лохвицької міської ради по кожному Договору підряду наявні. 4. Щодо підпису - Відповідно до вимог Замовника п4 Розділ І Оголошення «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги»», «Умовами документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Керуючись умовами цього ж пункту та ЗУ «Про публічні закупівлі» ст 12 ч.3 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" Учасник закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію у разі якщо: - у складі пропозиції учасника надано хоча б один документ або інформацію, що виконано у вигляді окремого електронного файлу; Учасник закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ пропозиції окремо у разі якщо: - документи або інформація в пропозиції виготовлено учасником та надано у формі електронних документів; Учасник закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо у разі якщо: - пропозиція учасника містить як скановані, так і електронні документи та/або інформацію. Учасник ТОВ «АМАВІР» подав пропозицію з накладенням на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП, що підтверджується інформацією при перевірці відповідного файлу електронного підпису на сайті Центрального завсідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Таким чином згідно п1 ч13 ст14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника ТОВ «АМАВІР» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі“ тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Вимагаємо відхилити даного учасника згідно п.13 ст.14. Якщо Вами, як Замовником буде не задоволено чи проігноровано цю вимогу, змушений будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до органу, що здійснює контроль над замовником, а потім і до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник закупівлі, ознайомившись із Вашою вимогою, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у Замовника не має підстав надавати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З метою захисту прав учасника спрощеної закупівлі та охоронюваних Законом його інтересів, згідно до наданого Замовнику звернення, повідомляється наступне. Опис вашого звернення щодо наявності порушення в сфері публічних закупівель, на вашу суб’єктивну думку, та відсутності питань, які могли бути оприлюдненні в системі публічних закупівель протягом періоду уточнення, що стосуються умов закупівлі та причин, які вплинули на встановлення фактів невідповідності вашої пропозиції, можуть призвести до висновку в тому, що умови, які були визначені у закупівлі, були прийнятними та повністю зрозумілими для усіх учасників спрощеної закупівлі, які не було вами дотримано. При цьому кожен учасник мав можливість отримати роз’яснення щодо умов подання своєї пропозиції, з метою подальшого подання інформації та документів, які б відповідали встановленим вимогам закупівлі. Натомість вами було надано пропозицію, яка не відповідає вимогам закупівлі. Умовами закупівлі не передбачалось вимог, які обмежують права учасників, які, в свою чергу, мають достатнє забезпечення ресурсами, досвід та мають об’єктивні наміри виконати роботи, за економічно обґрунтованою ціною. При цьому Замовником в ході проведення закупівель не допускається та припиняються будь-які дії сторонніх осіб, що стосуються надання переваг іншим учасникам або їхнім об’єднанням. Акцентуємо вашу увагу на тому, що суб’єктивні думки або інші заключення, відносно прийнятих рішень Замовником, не можуть створювати об’єктивних підстав які призведуть до прийняття рішень щодо задоволення інтересів суб’єктів процесу закупівлі, в тому числі інтересів, які базуються лише на задоволенні власних потреб або вигоди, всупереч принципів здійснення публічних закупівель. Згідно до визначених положень частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, може бути відхилена лише в тому випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю. До того умовами проведення спрощеної закупівлі, згідно до вимог Закону не передбачено порядку проведення додаткової оцінки пропозицій учасників, після оприлюднення рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі. У зв’язку з вище викладеним, задовольнити вашу вимогу у Замовника немає законодавчих підстав. При цьому Законом чітко не визначено, яким чином Замовником може бути задоволене ваше звернення та, за вашою вимогою, провести повторний розгляд пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено