• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гідродинамічна машина для прочистки труб

Завершена

1 584 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 840.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2021 10:11 - 09.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на відхилення пропозиції ТОВ «Вертекс Україна»

Номер: 6dc38fb7a3c34801acf20b63aaccb915
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-26-000799-c.a1
Назва: Скарга на відхилення пропозиції ТОВ «Вертекс Україна»
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10.06/1-21 від 10.06.2021 р. пропозиція ТОВ «Вертекс Україна» була відхилена. Серед підстав відхилення Замовником було зазначено, що ТОВ «Вертекс Україна» не надало сертифікат відповідності та на пропозицію ТОВ «Вертекс Україна» було накладено УЕП підписанта, а не КЕП ТОВ «Вертекс Україна» не погоджується з данним рішенням та на зазнчені підстави відхилення хочемо повідомити наступне: По перше, Замовник 21 травня 2021 року через систему Пропозорро надіслал вимогу про усунення недоліків, в якій була вимога про надання копії Додаткової угоди яка була у строк завантажена ТОВ «Вертекс Україна» та жодних інших вимог чи невідповідностей зазначено не було Стосовно сертифіката відповідності на гідродинмічну машину повідомляємо наступне: на вимогу надання сертифікату відповідності ТОВ «Вертекс Україна» звернулось до ДП Укрметртестстандарт за розясненнями стосовно необхідності проведення сертифікації зазначеного товару, на що був отриманий висновок № 21-09/2182 від 11.05.2021 року про те, що гідородинамічна машина не підлягає сертифікації. Даний висновок ДП Укрметртестстандарт був наданий Замовнику серед документів пропозиції ТОВ «Вертекс Україна» Стосовно накладання УЕП (Удосконаленого електроного підпису) підписанта ТОВ Вертекс Україна а не КЕП (Кваліфікованого електорного підпису): Відповідно до інформації зазначеної в тендерній документації в Формі «Тендерна пропозиція» Додаток 1 до тендерної документації зазначено що пропозиція може бути підпсано та завірено завірено печаткою АБО КЕП, тобто зазначена можливість вибору. Окрім цього у Додатку 5 до тендерної документації зазначено: Документи створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У такому випадку КЕП повинен бути саме тієї особи, документи щодо повноваження на підпис якої надано у складі пропозиції. Підписати електронний документ КЕП можна за посиланням: https://acskidd.gov.ua/sign. Та стоїть **Примітка: де зазнечено що підписання КЕП стосується Документів для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису**: Також хочемо зазначити що, Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155 КЕП — це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 12 ч. 2 ст. 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки), тобто на пристрої для безпечного зберігання ключів КЕП. Частиною 2 ст. 17 Закону № 2155 передбачено, що органи держвлади, ОМС, установи державної форми власності для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби КЕП чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Отже, органи держвлади, ОМС, установи, що фінансуються з держбюджету, вже зараз використовують КЕП. Таким чином для замовників з цієї категорії використання КЕП в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) є обов’язковим вже зараз. Удосконалений електронний підпис (УЕП) — електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, який однозначно пов’язаний з підписувачем і дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис (п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155). Цей найбільш доступний для використання електронний підпис з можливістю його зберігання на файловому носієві (флешка, диск, жорсткий диск тощо) використовується суб’єктами господарювання приватного сектору, здебільшого, ФОП. Відповідно до п. 3 постанови № 193 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Це є заходами експериментального проекту. Триває цей експериментальний проект, як випливає з норм абз. 2 п. 1 постанови № 193, з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Тож у межах зазначеного терміну представники приватного сектору господарювання (фізичні та юридичні особи) можуть використовувати УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону № 922 Про публічні закупівлі під час використання ЕСЗ з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону № 851Про електронні документи та електронний документообіг та Закону № 2155. Із зазначеного вище випливає, що для цього підходить і УЕП, і КЕП. Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 р. № 1082, розміщення інформації в ЕСЗ здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце. Крім того, абз. 3 п. 3 Порядку № 1082 вимагає накладання саме КЕП на інформацію після її внесення в електронні поля. Тож, загалом, у ЕСЗ всі суб’єкти повинні користуватись КЕП. Але Закон № 922 такого чіткого правила не містить, а тому учасники можуть користуватись УЕП до кінця 2021 року і накладати його, зокрема, на електронні документи, що утворюються/подаються у складі тендерної пропозиції. Крім цього, якщо бути послідовним стосовно УЕП та КЕП то відповідно до вимог Закону № 2155 використання КЕП (кваліфікованого електорного підпису) є обовязковим і для Замовника - КП «Водоканал» м. Запоріжжя, проте при перевірці електроного підпису яким підписувався Замовник - з’ясовуємо електроний підпис уповноваженої особи КП «Водоканал» м. Запоріжжя не КЕП як того вимагає закон, а УЕП Вимагаємо скасування протоколу відхилення пропозиції ТОВ «Вертекс Україна» № 10.06/1-21 від 10.06.2021 р. та провести повторну оцінку відповідно до наданої інформації У разі ігнорування фактів зазначених у данній скарзі ТОВ «Вертекс Україна» буде вимушено звернутись до суду для захисту своїх прав
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасником не наданий сертифікат відповідності (відповідно до вимог Додатку 4), на тендерну пропозицію накладений УЕП підписанта (відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, на тендерну пропозицію повинен бути накладений КЕП підписанта)
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні