-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотоапарати)
38651000-3 Фотоапарати
Торги не відбулися
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2021 10:02 - 05.05.2021 17:30
Вимога
Відхилено
Вимога про відміну рішення
Номер:
bb61c73ccd04459e9c99a4cf8052ba3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-26-001433-a.c1
Назва:
Вимога про відміну рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! У Законі чітко визначено що таке КЕП. Згідно з п.23 ст.1 розділ I Закону УКРАЇНИ Про електронні довірчі послуги 23) кваліфікований електронний підпис - УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до п. 3 постанови № 1938 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до пунктів 1 та 3 Постанови Кабміну (щодо реалізації експериментального проєкту застосування удосконалених ЕП на базі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів (№193 від 03.03.2020) та з метою безпечної електронної ідентифікації і захисту інформації, підприємці можуть застосовувати УЕП з відкритим ключем там, де є законодавче обмеження використання лише для КЕПу.
До 31-го грудня 2021 року ФОП може користуватися своїм УЕП з печаткою на базі сертифікованого ключа за призначення та по місцю вимоги.
Надалі, в листі МІНІСТЕРСТВА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ до АМКУ № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 чітко зазначено:
Водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Надалі зазначаємо, шо накладання ЕП потрібно для автентифікації підписанта документів. Нагадуємо, що автентифікація - електронна процедура, яка дає змогу підтвердити електронну ідентифікацію фізичної, юридичної особи, інформаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи та/або походження та цілісність електронних даних.
Надалі зазначаємо, що невірне тлумачення Замовником Закону на власну користь може матися на увазі усіма учасниками даної закупівлі як нераціональне використання бюджетних коштів Держави в корупційних цілях. Накладання ЕП з другим рівнем захисту та на іншому носії ніяк не впливає на ціну та якість продукції, що поставляється.
Вимагаємо ВІДМІНИТИ дискримінаційне рішення по визначенню переможців процедури закупівлі та визначити нашу пропозицію такою, що відповідає тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО № 78 Фотоапарати (вимога учасника) .docx 25.05.2021 17:22
Дата подачі:
21.05.2021 17:28
Вирішення:
Частиною 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11 червня 2020 року передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Відповідно до п. 4 розділу 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з пунктом 1 інструкції з підготовки пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так