• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10(34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10(34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Завершена

64 300 329.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 643 003.29 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 16:50 - 17.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до технічного опису предмету закупівлі

Номер: c3123a8abb2f49e49603cfc71b477867
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005258-a.a7
Назва: Внесення змін до технічного опису предмету закупівлі
Вимога:
Наше підприємство планує приймати участь у вказаній процедурі. Ознайомившись з технічної специфікацією предмету закупівлі - « Вал колінчатий» , стає незрозумілим, яке відношення до комплектації колінчатого валу мають деякі запасні частини. На нашу думку вказана комплектація заздалегідь провокує спотворення результатів закупівлі. Враховуючи наведене, переконливо просимо Вас внести зміни до ТД, та вилучити з переліку технічних та якісних характеристик валу 2-9-ДГ.8спч-1 ; D.01.00.001 ( Додаток А) запасні частини , які не мають відношення до креслення , за яким закуповується продукція, а саме: Відбійник 6Д49.10.8спч 1 шт; Гвинт М6-6gх12.14Н ГОСТ 1477-93 - 2 шт; Антівібратор комбінованим 5Д49.12спч-5 – 1 комп. укомплектований наступними запасними частинами: 1. Антивібратор маятниковий 5Д.49.12.5спч-3 – 1 шт; 2. Болт 4М24х2.-6gх80.38ХН3МА ОСТ24.169.02-74 – 8 шт; 3. Пластина замочна 5Д49.12.46 - 4 шт; 4. Штіфт 5Д49.12.7спч-1 – 4 шт; 5. Демпфер крутильних коливань 5Д49.12.7спч-1 – 1 шт; 6. Гайка М16х1, 5.6Н.10.38ХС ГОСТ 5932-73 – 12 шт; 7. Шайба 1Д43.12.37-3 – 24 шт; 8. Болт 6М16х1, 5.6gх45.38ХС ОСТ24.169.02-74 – 12 шт; Вкладиші шатунні: - вкладиш шатунний верхній 5Д49.17.8спч-3 – 8 шт; - вкладиш шатунний нижній 5Д49.17.9спч-3 – 8 шт; Вкладиші корінні: - вкладиш корінний верхній – 2-5Д49.2.2спч – 10 шт; - вкладиш корінний нижній – 2-5Д49.2.1спч – 10 шт;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

збільшення очікуваної вартості

Номер: 7adb0ad7abae4f8483e71f87bd4be502
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005258-a.a6
Назва: збільшення очікуваної вартості
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній процедурі. Вважаємо, що очікувана вартість предмету закупівлі не відповідає ринковій вартості – значно занижена . З метою створення конкурентного середовища, та, враховуючи наведене, переконливо просимо Вас збільшити рівень закупівельної ціни колінчастого валу до рівня, за яким закуповували залізниці вказану продукцію у попередніх роках.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У Замовника відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

зміна термінів постачання

Номер: 6da51a4b5e28475fb06c48faa9d448b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005258-a.a5
Назва: зміна термінів постачання
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на те, що товар «Вал колінчатий 2-9ДГ.8спч-1, D.01.00.001» - це устаткування високоточне та високотехнологічне та має тривалий термін виготовлення. У зв’язку з цим, задля усунення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недопущення обмеження конкуренції і дискримінації учасників публічної закупівлі «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)» (UA-2021-04-23-005258-a), просимо подовжити терміни постачання до 30.06.2022р
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник інформує: Щодо подовження терміну постачання до 30.06.2022, зважаючи на гостру необхідність у постачання запасних частин за вищевказаними торгами зміна терміну постачання є недоцільною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна термінів постачання

Номер: afa483bf894a48d8a5e0b79b9868fb77
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005258-a.b4
Назва: Зміна термінів постачання
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на те, що товар «Вал колінчатий 2-9ДГ.8спч-1, D.01.00.001» - це устаткування високоточне та високотехнологічне та має тривалий термін виготовлення. У зв’язку з цим, задля усунення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недопущення обмеження конкуренції і дискримінації учасників публічної закупівлі «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)» (UA-2021-04-23-005258-a), просимо подовжити терміни постачання до 30.06.2022р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

зміни термінів постачання

Номер: 4beda7a27bfd479eb58ee447ab876377
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005258-a.c3
Назва: зміни термінів постачання
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на те, що товар «Вал колінчатий 2-9ДГ.8спч-1, D.01.00.001» - це устаткування високоточне та високотехнологічне та має тривалий термін виготовлення. У зв’язку з цим, задля усунення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недопущення обмеження конкуренції і дискримінації учасників публічної закупівлі «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)» (UA-2021-04-23-005258-a), просимо подовжити терміни постачання до 30.06.2022р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 32bf2a39fa784c1f857b0172dca19c9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005258-a.a2
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації, а саме: забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія. Також внести зміни до пункту 7.5. розділу 7 Тендерної документації , а саме: забезпечення виконання договору про закупівлю надається Учасником у вигляді: банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов'язань, страховиком за яким виступає страхова компанія. Відповідні зміни прохання внести до Дадатку №7
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну дкументацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Додатоку №9

Номер: 1aac71faf28145d58900653fae97c377
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005258-a.b1
Назва: Внесення змін до Додатоку №9
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до положень Цивільного (статті 627, 628, 638, 639) та Господарського (статті 179 – 181) кодексів України. Виходячи з викладеного, замовник має відповідально розробляти проект договору, згідно актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, умови якого повинні відповідати інтересам як замовника, так і постачальника. При цьому відповідальність сторін у договорах має бути передбачена дзеркальна, а не визначена в односторонньому порядку на користь Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 10.6 проекту Договору (додаток № 9 до Тендерної документації) розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором фактично відсутня. Адже, Замовником не лише не передбачено нарахування неустойки (штрафу, пені) за прострочення оплат за отриманий товар, але й мінімізовано розмір санкції, гарантованої та передбаченої чинним законодавством у ч. 2 ст. 625 ЦКУ (яка за своєю природою є лише компенсацією (платою) від боржника за неправомірне користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові). Поряд з цим, у статті 10 проекту Договору відповідальність Постачальника передбачена аж у 12 пунктах. При цьому, розмір штрафних санкцій Постачальника визначений у максимальних розмірах у вигляді штрафів, пені та ін. господарських санкцій. Тому, у зв’язку з порушенням в проекті Договору принципу правової рівності сторін (відсутність відповідальності Замовника), просимо пункт 10.6 статті 10 проекту Договору викласти в наступній редакції: «10.6. Сторони встановили, що у випадку прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором, Замовник сплачує пеню у розмірі 10% (десяти) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.». Звертаємо Вашу увагу, що саме такий обсяг відповідальності Замовника був визначений Тендерним комітетом ФІЛІЇ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в проектах Договорів Тендерної документації при проведенні ряду публічних закупівель в 2021 та 2020 роках, що вже завершились (ID: UA-2021-02-05-012547-a; UA-2020-12-10-003623-b; UA-2020-12-10-003621-b; UA-2020-12-10-003620-b; UA-2020-12-10-003618-b; UA-2020-11-20-008042-c; UA-2020-11-20-008028-c і т.д.) та запропонований у нових відкритих торгах 2021 року (ID: UA-2021-03-26-010242-c; UA-2021-04-13-007553-b; UA-2021-03-26-010267-c; UA-2021-03-26-010212-c; UA-2021-03-26-003851-a; UA-2021-03-26-002345-b; UA-2021-03-26-002328-b та ін.). Що свідчить, про зменшення обсягу відповідальності Замовника при укладенні договорів з одними учасниками торгів, та збільшення обсягу відповідальності – з іншими. Отже, проект договору потребує коригування з урахуванням викладених зауважень та пропозицій. Приймаючи до уваги вищевказане, керуючись нормами Закону, ЦКУ, ГКУ, просимо: усунути наведені у цій вимозі дискримінаційні умови Проекту договору про закупівлю, який є складовою частиною Тендерної документації та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 10:01