• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дитячого майданчика на території ДНЗ (ясла-сад) "Теремок" Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт Доброслав, вул. Київська, буд. 19

Завершена

1 476 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 382.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 16:43 - 29.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b8a4b7b1b37141b6a626ea3b652d31da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005208-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником (Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Доброславської селищної ради) було проведено закупівлю № UA-2021-04-23-005208-a, «Капітальний ремонт дитячого майданчика на території ДНЗ (ясла-сад) «Теремок» Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, вул. Київська буд.19 (код ДК 021:2015 – 45450000-6: - Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВ «ЗУМА УКРАЇНА» (далі-Учасник №1) 2. ТОВ «СІТІПАРКІНГ СТ» (далі-Учасник №2) За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 травня 20201 року, відповідно до якого було визнано переможцем закупівлі – Учасника№1. Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІПАРКІНГ СТ» не погоджується з рішенням Замовника, та вважає дії Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Доброславської селищної ради такими, що порушують його права та інтереси, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі». Детально ознайомившись з пропозицією Учасника №1, зазначаємо, що Учасником № 1 не виконано всіх вимог Замовника, та законодавства України в цілому, виходячи з наступного. 1. Учасником №1 у складі тендерної пропозиції надано Звіт за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції № 4038 від 10.06.2020 р. на «Гімнастичний комплекс» який містить в своєму складі «Платформи» виготовлені з пластику, але відповідний Звіт повинен бути на всю продукцію яка вироблена з полімерних матеріалів (Пластику). Що не відповідає умовам Технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. 2. Згідно п.2 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації у складі пропозиції Учасник №1 повинен був надати Сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або, іншої сумісної з ним програми, а саме: Договірна ціна; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загальновиробничих витрат, до локального кошторису, інші необхідні розрахунки (на розсуд Учасника). На вимогу вище зазначеного пункту тендерної документації учасником не надано розрахунку договірної ціни. Що є значним порушенням умов тендерної документації. 3. Учасником №1 у складі тендерної документації на виконання п. 2 Розділу 2 Додатку 2 надано локальний кошторис на будівельні роботи, розділом 4 якого перелічено обладнання дитячого майданчика яке суперечить переліку обладнання вказаного Учасником №1 у порівняльній таблиці. 4. Опис «Дитячого ігрового комплексу «Дивосвіт»» який надано Учасником №1 у порівняльній таблиці від 05.05.2021 року вих.№ 9 під назвою «Ігровий комплекс» не відповідає заявленим технічним вимогам Замовника, а саме не вказано з яких матеріалів виготовляються пластикові елементи комплексу, (Пластикові елементи повинні бути виготовлені з матеріалу поліетилен LLDPE). Що не відповідає умовам технічних характеристик продукції які вимагав Замовник, у технічних якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. 5. Опис «Спортивно гімнастичного комплексу» який надано Учасником № 1 у порівняльній таблиці від 05.05.2021 року вих.№ 9 під назвою «Гімнастичний комплекс Майстер» не містить опису елементів з пластику, (Пластикові елементи повинні бути виготовлені з матеріалу поліетилен LLDPE). Що не відповідає умовам технічних характеристик продукції які вимагав Замовник, у технічних якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. 6. Опис «Спортивних елементів» який надано Учасником №1 у порівняльній таблиці від 05.05.2021 року вих.№ 9 під назвою «Гімнастичний комплекс» не містить опису елементів з пластику, (Пластикові елементи повинні бути виготовлені з матеріалу поліетилен LLDPE). Що не відповідає умовам технічних характеристик продукції які вимагав Замовник, у технічних якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. 7. Опис «Каруселі на одного» який надано Учасником №1 у порівняльній таблиці від 05.05.2021 року вих.№ 9 під назвою «Карусель» не містить опису елементів з пластику, (Пластикові елементи повинні бути виготовлені з матеріалу поліетилен LLDPE). Що не відповідає умовам технічних характеристик продукції які вимагав Замовник, у технічних якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. 8. Опис «Гойдалки L073» який надано Учасником №1 у порівняльній таблиці від 05.05.2021 року вих.№ 9 під назвою «Гойдалка велика» не містить опису елементів з пластику, (Пластикові елементи повинні бути виготовлені з матеріалу поліетилен LLDPE). Що не відповідає умовам технічних характеристик продукції які вимагав Замовник, у технічних якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. 9. Опис «Карусель для чотирьох» який надано Учасником №1 у порівняльній таблиці від 05.05.2021 року вих.№ 9 під назвою «Карусель з кермом» не містить опису елементів з пластику, (Пластикові елементи повинні бути виготовлені з матеріалу поліетилен LLDPE). Що не відповідає умовам технічних характеристик продукції які вимагав Замовник, у технічних якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. 10. Опис «Металева лавка зі спинкою» який надано Учасником №1 у порівняльній таблиці від 05.05.2021 року вих.№ 9 під назвою «Лава зі спинкою» загальні розміри якої суперечать розмірам дерев’яних брусів з яких планується виготовити продукцію. Підсумовуючи вище наведені невідповідності тендерної пропозиції Учасника № 1 технічним, якісним та кількісним предмету закупівлі які встановлені Замовником, слід дійти висновку, що Учасник №1 не має змоги виконати вище наведену продукцію з додержанням вимог замовника щодо укомплектування продукції пластиковими елементами які вироблені з матеріалу поліетилен LLDPE. Таким чином тендерна пропозиція Учасника № 1 цілком і повністю не відповідає вимогам встановлених Замовником у тендерній документації. Також хочемо нагадати Замовнику що він є бюджетною організацією та повинен використовувати бюджетні кошти відповідно до цільового призначення. Звертаю увагу на те, що Замовник не ставить перед собою за мету об’єктивно та неупереджено перевірити документацію Учасника №1 на відповідність вимогам закупівлі та чинного законодавства що підтверджується кількістю не відповідностей на які уповноважена особа не звернула уваги. Така поведінка Замовника ставить під сумнів мету використання бюджетних коштів та може спричинити шкоду державному бюджету. На підставі вище викладеного ВИМОГАЮ: 1. Розглянути цю Вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки. 2. Скасувати Рішення уповноваженої особи від 14.05.2021 року щодо визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗУМА УКРАЇНА».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне: 1. Згідно вимог документації спрощеної закупівлі ТОВ “Зумма Україна” надала Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/13757 на весь перелік продукції який пропонується до постачання, та Звіт з результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції № 4038 в якому проводились випробування на ДСаНПіН 8.2.1-181-2012 «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» (затверджені наказом МОЗ України від 29.12.2012 р. № 1139, зареєстрованим в Мін’юсті України 09.01.2013 р. за № 87/22619), як і вимагалось документацією спрощеної закупівлі. Звіт з санітарно-гігієничічної оцінки елементів та комплектуючих які вироблені з полімерних матеріалів (пластику) наданий, зразок полімерних матеріалів (пластику) був відібраний з виробу на який видано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/13757, що цілком відповідає вимога Змовника. 2. Згідно умов Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалось наступне: в складі пропозиції Учасника повинні міститись наступні документи: сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним програми, а саме: Договірна ціна; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Даний пункт документації додатково містить примітку, а саме: Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір Переможець торгів в термін що не перевищує трьох робочих днів повинен надіслати на електронну адресу Замовника buh_2021@ukr,net належним чином завірені розрахунки ціни пропозиції, за результатами аукціону, а саме: договірна ціна, підсумкову відомість ресурсів, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, інші необхідні кошторисні розрахунки. Слід зауважити, що інформація, оприлюднена в електронні системі закупівель є достовірною та такою що не може бути зміненою при укладанні договору. Так, Учасник ТОВ ЗУМА Україна зареєстрував свою первинну пропозицію 1 475 898,32 з ПДВ. За результатами аукціону така пропозиція змінена та становить вже 1 468 500,00. Тобто Замовник , у випадку укладення договору, буде укладати договір на суму саме за результатами аукціону (1 468 500,00). Неподання такого документу як Договірна ціна з сумою первинної пропозиції є більш формальність, а ніж помилкою, яка впливає на предмет закупівлі. Оскільки за результатами аукціону вартість пропозиції (договірна ціна) учасника ТОВ ЗУМА Україна змінилась, замовник прийняв таку невідповідність як технічну помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника та на предмет закупівлі загалом. Враховуючи примітку до вимоги надання кошторисних розрахунків Замовник також розумів факт того, що буде змога ознайомитись з таким документом як Договірна ціна ще до Укладення договору. Слід зауважити, що станом на 17 травня 2021 року замовник отримав від ТОВ ЗУМА Україна на електронну адресу buh_2021@ukr,net алежним чином завірені розрахунки ціни пропозиції, за результатами аукціону, а саме: договірна ціна, підсумкову відомість ресурсів, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, інші необхідні кошторисні розрахунки. Договірна ціна надана на суму 1 468 500,00 з ПДВ що цілком відповідає інформації відображеній в електронній системі закупівель. Враховуючи перелік формальних помилок, Замовник вважає, що не було підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ ЗУМА Україна по даному питанню.. 3. В складі пропозиції Учасника міститься локальний кошторис, який за видами робіт, матеріалами, обсягами відповідає дефектному акту замовника. У зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ ЗУМА Україна. 4. Щодо пункту 4-10 Вимоги повідомляємо наступне: оголошенням щодо спрощеної закупівлі не вимагалось надання порівняльної таблиці.. Відповідний документ Учасник ТОВ ЗУМА Україна надав самостійно на власний розсуд додатково, таким чином довівши до відома Замовника про обладнання, яке має намір встановити. За кольоровими зображеннями за описом характеристик ігрові комплекси цілком відповідають тим, що заявлені замовником. Всі зауваження згідно вимоги по пунктам 4-10 Вимоги не містять обґрунтованого змісту. В свою чергу Учасник надає погодження з вимогами технічного завдання згідно додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що і вимагалось Замовником. Враховуючи вищенаведене, вважаємо Вимогу такою, що не може бути задоволено.
Статус вимоги: Відхилено