• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р-65

Джерело фінансування: Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

1 144 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 6 867.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 16:32 - 15.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо зміни суми тендеру і умов оплати

Номер: 2199aa1e60ad410db6a18406ce82e1fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005032-a.a2
Назва: Вимога щодо зміни суми тендеру і умов оплати
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з дуже низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру, як мінімум на 20 (двадцять) відсотків. Також вимагаємо другий абзац пункту 3) розділу 4.1. Проекту договору (Додаток 4 Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «Покупець здійснює розрахунок протягом 20 банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 20 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі та окремих макроекономічних показників (індекс росту цін виробників промислової продукції). Щодо внесення змін в проект договору повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо зміни суми тендеру та умов оплати

Номер: e7da76f6856d4ba6a62c0c73ee7ed44a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-005032-a.a1
Назва: Вимога щодо зміни суми тендеру та умов оплати
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з дуже низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру, як мінімум на 20 (двадцять) відсотків. Також вимагаємо перший абзац пункту 6.4 Проекту договору (Додаток 5 Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за поставлений товар по факту постачання товару протягом 20(двадцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару, але не раніше реєстрації Постачальником податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково подано
Дата скасування: 28.04.2021 13:50