• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

асфальтобетон

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 15:56 - 07.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Звернення за роз'ясненнями

Номер: 8cc71ec7139c47b0965f0f7f6e1aed21
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-004667-c.c1
Назва: Звернення за роз'ясненнями
Вимога:
23 квітня 2021 року змовником - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС" було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі асфальтобетону ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт UA-P-2021-04-23-003172-c ● ab8a9a96f8cd4aed967e5e64b90ef96b за процедурою – відкриті торги. Також, замовником було завантажено Тендерну документацію на закупівлю товарів, затверджену Протоколом уповноваженої особи №2 від 23.04.2021 р. Невід’ємною частиною тендерної документації є Додаток 3 – Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх вимогам ст. 16 та ч.1, ч.2 ст.17 Закону. Додатком 3 визначено, що документом, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є Довідка (складена в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару за цією процедурою закупівлі. Зокрема наявність в учасника асфальтного заводу з такою виробничою потужністю, який може задовільнити нашу заявку на постачання протягом 3-х днів від 10 тон на добу та не більше 15 км. від адреси Замовника (34500, Рівненська область, м. Сарни, вул. Матросова, 2) із зазначенням точної адреси цього заводу. АБО Зокрема наявність в учасника договору на поставку товару з постачальником (який закінчується не раніше 31.12.2021 року), який має асфальтний завод з такою виробничою потужністю, який може задовільнити нашу заявку на постачання протягом 3-х днів від 10 тон на добу та не більше 50 км. від адреси Замовника (34500, Рівненська область, м. Сарни, вул. Матросова, 2) із зазначенням точної адреси цього заводу. Вказані вище вимоги замовника, про те що відстань від власника до замовника не повинна перевищувати 15 км., та про те що відстань від постачальника до замовника не повинна перевищувати 50 км., вважаємо неправомірними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зміною 1 до ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво, затвердженою наказом Мінрегіону від 26.03.2019 р. №84 та яка набрала чинності з 01 вересня 2019 року, пункт 20.8.2 розділу 20. Влаштування дорожнього одягу, ДБН В.2.3-4:2015 викладено у наступній редакції: «20.8.2. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…». Таблицею 20.2а – «Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей», визначено наступне: Транспортування асфальтобетонних сумішей по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) дозволено на відстань – не більше 150 км. Транспортування асфальтобетонних сумішей по автомобільним дорогам з перехідним типом дорожнього одягу, дозволено на відстань – не більше 110 км. Отже, вимога замовника, про те що відстань від власника до замовника не повинна перевищувати 15 км., та про те що відстань від постачальника до замовника не повинна перевищувати 50 км., є такою що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не дає можливості учасникам, виробничі потужності, яких знаходяться на відстані більше 15 км./50 км. подати належну тендерну пропозицію та стати переможцем торгів. Окрім того, як слідує із зазначених вимог ДБН В.2.3-4:2015, така вимога не відповідає діючому законодавству України. Відповідно до ч. 1-2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Виходячи з наведеного, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо усунути порушення, які виникли під час проведення тендеру, а саме внести зміни до Додатку 3 Кваліфікаційних критерії та привести його у відповідність до вимог зміни 1 до ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво, затвердженої наказом Мінрегіону від 26.03.2019 р. №84 та яка набрала чинності з 01 вересня 2019 року. Додатково зауважуємо, що згідно частини 1 статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. В разі незадоволення даної Вимоги, просимо надати роз’яснення, яким нормативно-правовим документом керувався Замовник під час підготовки Додатку 3 до Тендерної документації, зазначаючи про те що відстань від власника/постачальника до замовника не повинна перевищувати 15 км./50 км.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: під час закупівлі асфальтобетону Замовник керувався наявними власними потужностями. Так як поставка товару здійснюватиметься власним транспортом малими партіями, по 5-10 тонн на день, враховано те, що температура охолодження асфальтобетону малої тонажності швидша ніж температура охолодження асфальтобетону більшої тонажності, а здійснювати асфальтування холодним асфальтобетоном є порушенням технології укладки полотна, тому Замовником встановлено такі вимоги щодо відстані транспортування асфальтобетону.
Статус вимоги: Відхилено