• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект мультимедійного обладнання

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Обладнання, що поставляється, повинне мати на момент поставки: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (у частині «сфера застосування та реалізаціє об’єкта розгляду» повинно бути передбачено застосування об’єкта експертизи в закладах освіти; у частині «висновок дійсний на термін дії» повинно бути зазначено чинні нормативні документи); технічний паспорт на виріб; декларацію про відповідність технічним вимогам; інструкції про використання та застосування, викладені українською мовою; обов’язкові методичні матеріали для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм; сертифікати на ліцензію програмного забезпечення до комп’ютерного обладнання.

Торги не відбулися

366 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 660.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 15:32 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 298f70112d0248a9bbab004e7c5bfc44
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-004083-c.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству та суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м. Полтава та вимога, що учасник власними силами протягом одного дня після надходження виклику від Замовника забрати обладнання на сервісне обслуговування порушує чинне законодавство в області публічних закупівель, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають центр сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Полтава, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які змогли б виконати вказану вище вимогу у Авторизованих сервісних центрах в інших містах. Тим більше, що відповідно до технічного завдання, виробники обладнання, що офіційно ввезене та зареєстроване в Україні і відповідає технічним вимогам, мають розгалужену мережу Авторизованих сервісних центрів по всій Україні. Згідно законодавства України, гарантійним обслуговуванням офіційно ввезеної техніки в Україну має право займатися лише авторизований сервісний центр, за умови що ви придбаєте НЕ контрафактну продукцію, яка ввезена на територію України НЕзаконним шляхом. Замовником в тендерній документації не зазначено, що сервісний центр повинен бути саме авторизованим та офіційним. Таким чином недобросовісні учасники можуть запропонувати НЕавторизований, НЕофіційний сервісний центр без гарантій виробника, що значно зменшує ціну гарантійного обслуговування і надає непропорційну перевагу таким учасникам, але в той же час підвищує ризики для Замовника, оскільки такий сервісний центр може у будь який момент припинити свою роботу і Замовник залишиться без гарантійного обслуговування, що в свою чергу призведе до додаткових витрат. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». А також включити до складу тендерної документації наступну вимогу, що відповідає чинному законодавству та гарантує Замовнику офіційне гарантійне обслуговування в авторизованому сервісному центрі виробника з додатковими гарантіями якості, а саме: «Авторизаційний лист від виробника або офіційного представника в Україні з переліком авторизованих сервісних центрів.» Також нагадуємо про одне з численних рішень АМКУ стосовно аналогічної вимоги про наявність сервісного центру в певному місті: https://dozorro.org/amku-practice/shodo-nayavnosti-materialno-tehnichnoyi-bazi-ta-specialistiv.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до поданої вимоги, щодо дескримінації потенційних Учасників, Замовник при створенні тендерної документації та розробленні технічних характеристик задля запобігання та уникнення ситуацій поставки не ліцензійних Товарів, які мають відповідати наказу МОН 574 від 29.04.2020 року та безпосередньо бути безпечними для користування працівниками освітніх закладів та дітьми першочергово, для зручності та безпереривності навчального процесу та уникнення випадків раптових технічнпих несправностей, які маюють можливість існування протягом гарантійного терміну експлуатації Товару, для швидкого реагування та виправлення технічних поломок, через які є можливість призупинення навчального процесу, прийнято рішення викласти інформацію в такій редакції "В) Учасник повинен співпрацювати з сервісним центром, що дозволяє Учаснику власними силами протягом одного дня після надходження виклику від Замовника забрати обладнання на сервісне обслуговування (на підтвердження співпраці з сервісним центром у складі тендерної пропозиції Учасник надає копію договору, відповідно до якого здійснюється така співпраця, гарантійний лист такого сервісного центру із зазначенням адреси, відповідно до якого протягом гарантійного строку він зобов’язується прийняти на сервісне обслуговування обладнання, що буде поставлене за результатами цієї закупівлі та гарантійний лист, відповідно до якого Учасник або сервісний центр зобов’язуються власними силами забрати обладнання на сервісне обслуговування протягом одного дня після надходження виклику від Замовника)." При цьому у додатку 4 Тендерної документації зазначено, що не є обов'язковою вимогою "наявність сервісного центру в місті Полтава", засвідчується, як один із варіантів перелічених в пункті 6 додатку 4. Стосовно завезення неякісної контрафактної продукції та поширення її країною у додатку 3 Тендерної документації зазначено, що Учасник має надати Авторизаційний лист на продукцію від виробника щодо її розповсюдження. Мається на увазі, що наявність такого листа свідчить про те, що Учасник не має поганих намірів та поширює ліцензійну продукцію відповідно з обслуговування у властивих такій продукції сервісних центрах України. Дякую за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміни в ТД

Номер: 0580f336f44d4dfc99c585718847c436
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-004083-c.c3
Назва: Зміни в ТД
Вимога:
Шановний замовнику, Рекомендуємо в тендерній документації встановити вимогу надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування та відповідності запропонованого Товару вимогам Замовника та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro, для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянуто Вашу вимогу, щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування та технічними характеристиками Товару, вимогам, які зазначені та номером оголошення в електронній системі закупівель ProZorro, для запобігання ризиків постачання не якісної контрафаксної продукції, яку було незаконним шляхом ввезено на територію України для її подальшої реалізації серед державних закладів (в тому числі і закладів освіти). Для уникнення постачання неякісної контрафаксної продукції та/або такої, яка не відповідає нормам законодавства України, при закупівлі за кошти Державного бюджету України (в даному випадку залишки освітньої субвенціїї 2020 року), за недопущення утворення складнощів для працівників освітніх закладів при роботі з обладнанням та впливом на здоров'я дітей та працівників та враховуючи типовий перелік обладнання затвердженний наказом №574 від 29.04.2020 року та Закону України "Про публічні закупівлі" 25.12.2015 № 922-VIII (з новою редакцією від 19 квітня 2020 року) за для недопущення порушення чинного законодавства у пункті 2 додатку 3 Тендерної документації було викладено інформацію "Обладнання, що поставляється, повинне мати на момент поставки: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (у частині «сфера застосування та реалізаціє об’єкта розгляду» повинно бути передбачено застосування об’єкта експертизи в закладах освіти; у частині «висновок дійсний на термін дії» повинно бути зазначено чинні нормативні документи); технічний паспорт на виріб; декларацію про відповідність технічним вимогам; інструкції про використання та застосування, викладені українською мовою; обов’язкові методичні матеріали для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм; сертифікати на ліцензію програмного забезпечення до комп’ютерного обладнання." за для уникнення ситуацій виникнення дискримінаціної вимоги для Учасників, в наслідок чого не призвело до обмеження участі у тендері та порушення Закону України "Про публічні закупівлі" 25.12.2015 № 922-VIII (з новою редакцією від 19 квітня 2020 року) статті 22 пункту 4.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Невідповідність в технічних характеристиках

Номер: e7b765d5623d40feb7752041099f858a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-004083-c.c2
Назва: Невідповідність в технічних характеристиках
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на те, що зазначені вами вимоги до технічних характеристик Мультимедійного проектора з КОРОТКОФОКУСНИМ об’єктивом не відповідають фактичним технічним характеристикам зазначеного вами Мультимедійного проектора з УЛЬТРАКОРОТКОФОКУСНИМ об’єктивом EPSON EB 685. Вказана невідповідність дезорієнтує потенційних учасників, оскільки не зрозуміло на які критерії орієнтуватись при формуванні тендерної пропозиції. На фактичні технічні характеристики EPSON EB 685 чи на вказані Замовником? Пропонуємо детально переглянути вимоги до технічних характеристик Мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом і внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Врахувовано Вашу вимогу, та більш детально уточнили технічні характеристики "Мультимедійний прорєктор з ультра короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями EPSON EB 685 Wi та п'ятиповерхневої жорсткої дошки-екрана BSMM25 або еквівалент". Внесено зміни до технічної частини предмету закупівлі протоколом уповноваженої особи №Б-19 від 29 квітні 2021 року, та продовжено термін подання пропозицій Учасникам. Дякую за звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність Наказу 574

Номер: 015cfe56a0be4ac0b791cfcd6ea47442
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-004083-c.c1
Назва: Невідповідність Наказу 574
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Згідно Наказу МОН № 574 Мультимедійний проектор повинен бути з КОРОТКОФОКУСНИМ об’єктивом. Дана вимога повинна враховуватись Замовником при закупівлі обладнання оскільки довгофокусний мультимедійний проектор негативно впливає на зір користувачів. Таким чином, вимагаючи ДОВГОФОКУСНИЙ проектор, Замовник порушує вимоги Наказу до предмету закупівлі і тим самим ставить під загрозу здоров’я дітей, які будуть вимушені користуватись неякісним обладнанням, що не відповідає нормам чинного законодавства. Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено гарантійний термін, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, що може зашкодити здоров’ю користувачів, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Враховано Вашу вимогу, з приводу дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Було внесено зміни та викладено в новій редакції Тендерної документації затверджено протоколом уповноваженої особи №Б-19 від 29 квітня 2021 року. Дякую за звернення!
Статус вимоги: Задоволено