• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г

В очікувану вартість закупівлі входять витрати на здійснення технічного нагляду та проведення експертизи кошторисної документації

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2017 16:39 - 01.06.2017 16:44
Вимога
Вирішена

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 48097650a0324f57acc01a382a2afbe0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-29-000532-a.b4
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Вимога про усунення порушень у процесі проведення Закупівлі ДНЗ 721
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу розміщено в додатку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження результатів закупівлі

Номер: b4b63a785c4d4ffa98f2ec8108a6646d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-29-000532-a.b3
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Вимога про усунення порушень у процесі проведення Закупівлі
Опис причини скасування: не підписаний документ
Дата скасування: 20.06.2017 12:25
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення Комітету замовника про визнання переможця

Номер: baa69eb5543543d69e01bc61f181ff5b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-29-000532-a.a2
Назва: Оскарження рішення Комітету замовника про визнання переможця
Вимога:
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ» ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805 юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115, Вих. № 181 від 16.06.2017 року Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: 02217, Україна, м. Київ, Київ, вул. Закревського, 15-А 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата: 29.05.2017 р., Закупівля: UA-2017-05-29-000532-a Найменування предмету закупівлі: капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г 3. Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 284 від 13.06.2017 р. ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує рішення Комітету Замовника про визнання Кандидата ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» Переможцем відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 284 від 13.06.2017 р. (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним: при розгляді пропозиції Кандидата Замовником не було виявлено відсутність наступних документів у складі пропозиції тендерної документації: 1. Відсутність власного або орендованого риштування, люльок необхідних для виконання робіт згідно договору. Згідно тендерної документації п. 4 до переліку документів учасник зобов’язаний подати Довідку, складену в довільній формі, яка містить дані про обладнання та матеріально технічну базу необхідні для виконання робіт згідно договору (у разі наявності орендованого майна надати завірену належним чином копію договору оренди). Надати копію паспорта/сертифікату риштувань (люльки).(п.п.8). Відповідно до даної вимоги ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» надало Довідку про наявність механізмів та обладнання необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні Вих. № 17/04-14 від 14.04.2017 р. В довідці про обладнання не зазначена наявність власного інвентарного або орендованого риштування, люльок або інших засобів підмощування з яких планувалося виконувати опоряджувальні роботи фасаду. Також, у складі документів пропозиції учасника відсутні копії договорів оренди риштування (люльок) завірені належним чином. Необхідно наголосити, що в кошторисні документації учасника закупівлі ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» передбачено згідно п. 1 «Установлення та розбирання зовнішніх металевих, трубчастих інвентарних риштувань висота риштувань до 16 м» в кількості 1300 м кв. Це підтверджу той факт, що ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» передбачала виконувати роботи з опорядження фасаду саме застосовуючи риштування, які відсутні як у власності так і у намірах про оренду. Відповідно відсутній і паспорт на інвентарне риштування, який має бути в обов’язковому порядку. Наявність доданого сертифікату на риштування не є доказом наявності риштування у власності або в оренді та не замінює паспорта на обладнання. Без наявності риштування неможливо виконати роботи, що є предметом даної закупівлі. А отже, підприємство, що не має основних засобів та обладнання для виконання заявлених робіт не може бути визнано переможцем відповідної закупівлі. 2. Відсутність аналогічних договорів. ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» подала у складі пропозиції Довідку про досвід виконання аналогічних видів робіт вих. № 17/02-71 від 27.02.2017 р. Згідно довідки надано 3 договори по капітальному ремонту покрівлі, які не являються аналогічними договорами з влаштування фасаду або його елементів. 3. Відсутність листів-відгуків від Замовників. Кандидат надав листи-відгуки на роботи, які не вказані в довідці про аналогічні договори. Відповідно до п.п. 15,16,17 вимог Тендерної документації листи-відгуки вимагаються на договори зазначені в довідці про аналогічні договори. 4. Відсутність належним чином завірених постачальником сертифікатів на вироби, матеріали та протоколи випробовувань (п. 21 вимог Тендерної документації). Кандидатом надані сертифікати, висновки, протоколи на матеріали та вироби не завірені постачальником належним чином, а саме мокрою печаткою, підписом представника постачальника та написом «копія вірна». Це свідчить, що сертифікати не надавалися безпосередньо ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» постачальником, а отримані з інших джерел. Окрім того, відсутні сертифікати на лінійку матеріалів компанії Сеresіt (СТ 190, СТ 64, СТ 16, СТ 42, СТ 17) які згідно наданої кошторисної документації ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» мало намір використовувати при виконанні робіт. На дані матеріал надано лише висновки санепідемстанції, що не є сертифікатом відповідності. 5. Невідповідність адреси місцезнаходження підприємства зазначеної в документації тендерної пропозиції. В довідці про підприємство ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» вих.. № 17/03-74 від 13.03.2017 р. зазначена адреса: м. Київ, вул. М. Тимошенка, 9. В «Пропозиції» ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» зазначені адреси юридична та фактична: м. Київ, вул. М. Тимошенка, 9. ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» надала копії договорів оренди офісних приміщень за адресою м. Київ, вул. М. Тимошенка, 9, який діяв до 31.12.2015 року (тобто втратив чинність понад 1,5 роки тому). Інший договір від 01.03.2017 р. містить адресу підприємства: м. Київ, вул. Коноплянська , 18. Ця адреса не зазначена в жодних поданих документах, як місцезнаходження юридичної особи або як фактичне місце перебування. 6. Відсутність оновленої кошторисної документації та пропозиції згідно п. 26. Вимог тендерної документації. Кандидат не подав через систему електронних закупівель оновлену кошторисну документацію та пропозицію відповідно до нової заявленої ціни після аукціону, що є грубим порушенням вимог законодавства України. З огляду на вищенаведене, вважаємо рішення Комітету Замовника (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 284 від 13.06.2017 р. ) неправомірним, таким яке спрямоване на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та яке вчинене в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозиції учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника. ПРОШУ ВАС: - Прийняти скаргу до розгляду; - Призупинити процедуру закупівлі; - Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 284 від 13.06.2017 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції. - Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась: Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ» Код ЄДРПОУ: 39867769 Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115 З повагою Директор ТОВ «Баукунст Київ» Л. О. Форостюк
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 16.06.2017 16:24
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушень

Номер: ad97758aab0449eaa547958625679646
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-29-000532-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ» ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805 юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115, Вих. № _________ від 14.06.2017 року Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: 02217, Україна, м. Київ, Київ, вул. Закревського, 15-А 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата: 29.05.2017 р., Закупівля: UA-2017-05-29-000532-a Найменування предмету закупівлі: капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г 3. Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 283 від 13.06.2017 року ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує відхилення пропозиції Кандидата процедури закупівлі відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 283 від 13.06.2017 року (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним: Відповідно до п. 8. «Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата» вищезазначеного Протоколу, Замовник зазначає, що при розгляді пропозиції Кандидата було виявлено відсутність наступних документів: 1. Оренда офісу прострочена. Такий висновок не відповідає дійсності. Адже, ТОВ «Баукунст Київ» орендує офісне приміщення за адресою м. Київ, вул. Оленівська, буд. 10 , оф. 24 згідно з Договором № 01.05.16 від 01.05.2016 року з «01» травня 2016 року і, станом на сьогоднішній день, продовжує його використовувати та не розривало вищезазначений Договір оренди, а напроти 17.05.2017 року здійснило попередню оплату за оренду приміщення за травень 2018 року, що є беззаперечним доказом пролонгації вищезазначеного Договору оренди на строк один рік. (копія платіжного доручення № 132 від 17. 5.2017 р. додається). Адже, відповідно до норм Цивільного Кодексу України, а саме ст. 764 передбачає, якщо наймач продовжує користуватись майном після закінчення строку договору найма, то за відсутності заперечень наймодавця, договір вважається поновленим на строк, який був встановлений договором. Так, Договір № 01.05.16 від 01.05.2016 року не є припиненим, а продовжує свою дію і вважається поновленим на новий строк. 2. В дозволі Держгірпромнагляду на проведення робіт підвищеної небезпеки не зазначено виконання верхолазних робіт. З приводу вищевказаного зауваження слід зазначити наступне. ТОВ «Баукунст Київ» має всі необхідні дозвільні документи, які вимагаються, згідно чинного законодавства України, для виконання робіт, які передбаченні процедурою закупівлі капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г Так, роботи з капітального ремонту фасаду ТОВ «Баукунст Київ» передбачало виконувати з застосуванням риштувань типу «Атлант» (копії паспортів наявні в складі тендерної пропозиції ТОВ «Баукунст Київ»). Такі роботи кваліфікуються, згідно чинного законодавства України з Охорони Праці, як роботи на висоті, а не верхолазні. Так, слід розрізняти поняття «роботи на висоті» та «роботи верхолазні». Відповідно до постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» верхолазні та скелелазні роботи включені до переліку видів робіт підвищеної небезпеки та потребують отримання дозволу, який видається за місцем реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця та діє по всій території України. Щодо виконання робіт на висоті, то вони включені до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця, яка подається суб’єктом господарювання безпосередньо перед початком виконання робіт підвищеної небезпеки. Суб'єкт господарювання набуває право вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності з дати реєстрації декларації у журналі обліку суб'єктів господарювання органу Держпраці. ТОВ «Баукунст Київ» надавало у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист № 137 від 05.05.2017 р., де зазначало, що подасть повідомлення до ГУ Держпраці у Київській обл. про початок виконання робіт під час підписання договору у разі визнання переможцем. Також, треба зауважити, що Висновок експертизи № 80.2-04-304-4445.16 від 16.11.2016 року стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання ТОВ «Баукунст Київ» на підставі якого видано Дозвіл № 3254.16.32 від 28.11.16 року на виконання робіт підвищеної небезпеки ТОВ «Баукунст Київ», містить Розділ 6. Особливі умови. в якому зазначається, що «Виконання робіт на висоті понад 1,3 м передбачати згідно переліку робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (п. 7 додатку 6 Порядку)». Отже, ТОВ «Баукунст Київ» має кваліфікований навчений персонал який пройшов медичну комісію (протоколи перевірки знань та посвідчення з Охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 наявні в складі тендерної пропозиції) має право виконувати роботі на висоті за наявності поданої Декларації до ГУ Держпраці в Київській обл. про початок виконання робіт підвищеної небезпеки. В такій декларації міститься адреса проведення робіт підвищеної небезпеки, а отже вона може бути подана до відповідних органів лише після визнання учасника процедури закупівлі переможцем. А відсутність верхолазних робіт у дозволі Держгірпромнагляду не може вважатися забороною для ТОВ «Баукунст Київ» виконувати роботи на висоті з риштувань. А отже, не може бути підставою для дискваліфікації учасника закупівлі. 3. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (виконання робіт з капітального ремонту в закладах комунальної форми власності), що виконувались в період з 2015 по2016 роки надана на заміну вікон 2017 року. Копії договорів на виконання аналогічних робіт надані на заміну вікон 2017 року. Відповідно до п.п. 15,16 розділу 4 Тендерної Документації (Оголошення про проведення закупівлі Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г), Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16 Закону, зокрема, довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (виконання робіт з капітального ремонту в закладах комунальної форми власності), що виконувались в період з 2015 по 2016 роки та копії договорів на виконання аналогічних робіт відповідно до п.15. Вважаємо, що вказана умова Тендерної Документації є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та неправомірно унеможливлює участь ТОВ «Баукунст Київ» у даній процедурі закупівлі, Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі. А отже, відхилення пропозиції учасника тендеру на підставі відсутності аналогічних договорів саме за певний період було неправомірним. Що стосується предмету аналогічних договорів, а саме капітальний ремонт (заміна вікон) хочемо пояснити наступне. "Правила забудови м. Києва" затверджені Рішенням Київської Міської Ради від 27.01.2005р. №11/2587 дають визначення поняття: фасад будинку, споруди - зовнішня частина будинку, споруди з усіма елементами від покрівлі до вимощення; п. 1.5., Розділу 1 «Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд на території міста Києва» затверджений Рішенням Київської Міської Ради від 27 листопада 2003 року N 220/1094 дає визначення: Елемент фасаду - конструктивний, декоративний, технологічний елемент на фасаді будинку, споруди, розміщений згідно з проектними рішеннями (карнизи, піддашки, балкони, лоджії, вікна, елементи зовнішнього водовідведення, стики стінових панелей зовнішніх стін, цоколі, приямки, огорожа на даху, тощо); Відповідно до вищенаведеного визначення вікна як елемента фасаду та відповідно, фасаду як частини споруди, будинку з усіма її елементами, можна дійти висновку, що виконання робіт з капітального ремонту (заміна вікон) є достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів з капітального ремонту фасадів, які і були надані ТОВ «Баукунст Київ» в складі тендерної пропозиції. 4. Листи-відгуки про співпрацю з Учасником від Замовників, зазначених в наданих копіях договорів надані дошкільними навчальними закладами, які не є замовниками. ТОВ «Баукунст Київ» надало у складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку, що містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів вих. № 173 від 02.06.2017 р. Як вбачається з Довідки, Замовником закупівлі згідно з п. 1 є Спеціалізована школа I-III ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук Деснянського району міста Києва. Цей же заклад на своєму бланку надав рекомендаційний лист вих. № 102 від 28.03.2017 р., який завірений печаткою Замовника та підписом його керівника, що повністю відповідає вимогам п. 17 Розділу 4 Тендерної Документації (Оголошення про проведення закупівлі Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г). Разом з тим, п. 17 Розділу 4 Тендерної Документації не містить вимог щодо необхідної кількості листів-відгуків від замовників. ТОВ «Баукунст Київ» для внутрішнього переконання замовника закупівель щодо спроможності виконання нашим підприємством робіт з капітального ремонту надало додатково 3 листа-відгука від безпосередніх споживачів наших послуг, дошкільних навчальних закладів, а саме: п. 2 Інформаційної довідки - Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 534 Деснянського району міста Києва, вул. Маршала Жукова, 24-Б. Відгук вих. № 53 від 02.06.2017 р. п. 3 Інформаційної довідки - СНВК «Лісові дзвіночки», м. Київ вул.. Космонавта Волкова, 22-А. Відгук вих. № 02-12-69 від 02.06.2017 р. п. 4 Інформаційної довідки - ДНЗ № 721, м. Київ ,вул. Милославська 23-Г. Відгук вих. № 51 від 02.06.2017 р. Замовником закупівель на виконання робіт в вищезазначених дошкільних навчальних закладах дійсно виступало Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. Але необхідно зауважити, що дані дошкільні навчальні заклади безпосередньо підпорядковані Управлінню освіти, входять до її системи та, разом з тим, мають статус юридичної особи, мають самостійний баланс, рахунки в банківських установах, печатку. Тому, вважаємо за доцільне додатково надати відгуки ще цих трьох юридичних осіб, які брали безпосередню участь при прийманні виконаних робіт, керівники яких засвідчували своїм підписом на актах виконаних робіт об’єми виконаних робіт та їх якість та які є безпосередньо юридичними особами в чиїх приміщеннях проводились роботи з капітального ремонту. 5. Прострочений протокол випробовувань згідно підсумкової відомості ресурсів та відсутня технологічна карта виробника. З приводу вищезазначеного зауваження слід наголосити на наступному. По-перше, щодо простроченого протоколу випробувань. Замовник в своєму Протоколі № 280 від 13.06.2017 р. не зазначає, який саме протокол прострочений. По-друге, в складі пропозиції тендерної документації ТОВ «Баукунст Київ» було надано протокол випробувань плит з мінеральної вати за № 5-15/20, який має дату проведення випробувань 16.11 - 01.12.20115 р. та дату складання протоколу випробувань – 01.12.2015 р., але він не містить дату завершення строку його дії. Так, відсутність строку дії протоколу не означає його прострочку. По-третє, щодо відсутності технологічної карти виробника. Відповідно до п. 21 Розділу 4 Тендерної Документації (Оголошення про проведення закупівлі Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г) Замовник вимагає подати у складі документації тендерної пропозиції сертифікати на вироби, матеріали та протоколи випробувань згідно підсумкової відомості ресурсів та технологічною картою виробника (завірені постачальником). Згідно з п . 21 Тендерної Документації Замовник не вимагає надати технологічну карту виробника, а лише наголошує на тому, що вимагаються завірені постачальником сертифікати на вироби, матеріали та протоколи випробувань, які мають відповідати підсумковій відомості ресурсів та технологічній карті виробника. Тобто, відсутність технологічної карти виробника не є підставою дискваліфікації учасника, адже її наявність не була вимогою замовника, а документи які замовником вимагалися наявні в складі пропозиції у повному обсязі відповідно до заявлених характеристик, завірені належним чином згідно вимог тендерної документації. З огляду на вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію учасника публічних закупівель ТОВ «Баукунст Київ» через невідповідність вимогам з формальних причин. Вважаємо, що такі дії замовника є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозиції учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника. ПРОШУ ВАС: - Прийняти скаргу до розгляду; - Призупинити процедуру закупівлі; - Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 283 від 13.06.2017 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції. - Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась: Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ» Код ЄДРПОУ: 39867769 Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115 З повагою, Директор Л. О. Форостюк
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 16.06.2017 16:24