-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт даху терапевтичного корпусу
Завершена
508 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 540.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 540.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 14:31 - 05.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Підстави для відхилення пропозиції учасника
Номер:
4b0bd246c8b84501976804a2110f71d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004166-a.c2
Назва:
Підстави для відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Протоколом від 13 травня 2021 року засідання тендерного комітету КНП «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП «АМІРА» та встановлено період вимог / скарг з 13.05.2021 14:45 по 24.05.2021 00:00. Не дотримуючись процедури, а саме не дочекавшись можливого оскарження свого рішення згідно Протоколу від 13 травня 2021 року та не давши відповіді на можливе оскарження, тендерний комітет розглядає цінову пропозицію наступного учасника та визнає його переможцем торгів (Протокол від 14.05.2021р.).
ПП «АМІРА» було подано (19.05.2021 17:52) вимогу щодо скасування закупівлі UA-2021-04-23-004166-a згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» ч. 17 «Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:» п. 2) «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель», а саме неправильно складене Технічне завдання стосовно видів робіт. Не пізніше, як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель Замовник має відповісти на вимогу. Відповіді й досі немає.
Просимо відмінити рішення прийняте згідно п. 5.1. Протоколу від 14.05.2021р. про визнання ФОП «СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ» переможцем торгів UA-2021-04-23-004166-a по предмету закупівлі: «Поточний ремонт даху терапевтичного корпусу» у зв’язку із невідповідністю поданої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1) У завантаженому в систему документі «2.1.Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf» наведено перелік власного та орендованого обладнання та транспортних засобів. На підтвердження зазначеної інформації подано документ «2.2.Договора оренди з свідоцтвами про реєстрацію на автомобілі.pdf», в якому відображено скан-копії договорів на оренду автомобілів із фізичними особами без нотаріального посвідчення та завірені копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. З 1 січня 2004 року договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи відповідно до частини другої статті 799 ЦК підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню. Відсутність нотаріального посвідчення договору оренди робить такий договір нікчемним, тобто таким, що не має юридичної сили (ч. 1 ст. 220 ЦКУ). Відповідно наведена інформація в документі «2.1.Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf» є неправдивою.
2) Завантажений в систему документі «3.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.PDF» не відповідає дійсності, а саме:
– вказана наявність фізичних осіб, з якими підписано договори цивільно-правового характеру (цивільно – правовий договір суб’єкт господарювання вправі укладати лише для виконання конкретної роботи, що спрямована на одержання результату праці) і одночасно вказана спеціальність для основних спеціалістів та їх розряд (така термінологія, яка притаманна трудовим правовідносинам);
– в наявності один працівник за основним місцем роботи (але не вказана його посада згідно класифікатора професій ДК 003:2010), а згідно документу «5.5.Податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи підприємця 1 кв 2021 (електронна форма).pdf» та підтвердження його подачі «5.6.Квитанція про прийняття податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи підприємця.pdf» фактична чисельність найманих працівників 0 (нуль).
3) У завантаженому в систему документі «7.1.Інформаційна довідка щодо особи, яка має право укладати договора і право підпису тендерно документації.PDF» вказано посаду особи, яка має право укладати договори (угоди). Вказана посада відсутня в класифікаторі професій ДК 003:2010.
4) Учасник повинен надати інформацію відповідно до розділу 5 п.2 «Інша інформація» пп. 2.1. «Для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи: 4) Інформація в довільній формі щодо наявності в Учасника ліцензії на провадження господарської діяльності або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження виду діяльності, що є предметом закупівлі передбачено Законом.». ФОП «СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ» завантажив у систему документи «11.Лист розяснення щодо ненадання ліцензій.PDF» та «12.Лист розяснення щодо ненадання дозвільних документів.PDF», в яких відсутня інформація про наявність чи відсутність ліцензії або документа дозвільного характеру, згадується лише, що такі документи не вимагаються і не подаються учасником. Тобто не виконав вимогу.
5) Учасник повинен надати інформацію відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пп. 6.4. «Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе:
- договірну ціну;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*;
- відомість ресурсів;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
*Примітка: документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft .doc та додатково в програмному забезпечені АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.».
Вимога не виконана з наступних причин:
а) ФОП «СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ» не виконав умови завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft .doc, натомість завантажив кошторисну документацію файлами з розширенням .rtf;
б) Локальний кошторис «13.7.Локальний кошторис.rtf» ФОП «СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ» складено не у відповідності до технічного завдання «15.2.Технічне завдання.PDF», оскільки додатково внесено ряд найменувань робіт і витрат, а саме: Снігозатримувачі з листової сталі; Ринва водостічна (матеріал отриманий при демонтажі); Самонарізи для кріплення листової сталі профільованої; Ринва водостічна; Кронштейн ринви; Труба водостічна; Заглушта на ринву водостічну; Муфта ринви водостічної; Воронка ринви водостічної; Коліно труби водостічної; Кріплення труби водостічної.
в) У завантаженому в систему документі «13.8.Відомість ресурсів.rtf» відсутні матеріали, які необхідно було врахувати для монтажу згідно Протоколу від 13 травня 2021 року (завантажений Замовником в систему документ «Протокол (4)»), а саме: відливи (жолоби), кронштейни для жолобів, коліна та муфти для жолобів та інше.
6) Згідно п. 1.1. розділу 3 Тендерної документації: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання». Відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації (Вимоги до оформлення документів)» документи повинні містити реквізити, (такі як: дата документа, реєстраційний індекс документа (вихідний номер), адресат, підпис уповноваженої особи з зазначенням посади, прізвища та ініціалів, відбиток печатки (при наявності) та інших), а також схеми розташованості реквізитів і меж зон на форматі А4 кутового бланка.
ФОП «СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ» в складі своєї пропозиції подав такі документи, як: 1.Тендерна(цінова) пропозиція.PDF; 2.1.Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (1).pdf; 3.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.PDF; 3.2.Довідка про особу відповідальну за охорону праці.PDF; 4.1.Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору.PDF; 6.1.Довідка про відповідність учасника вимогам ст 17 ЗУ Про публічні закупівлі.PDF; 6.3.Гарантійний лист Про санкції.PDF; 7.1.Інформаційна довідка щодо особи, яка має право укладати договора і право підпису тендерно документації.PDF; 7.4.Лист згода на обробку персональних даних.PDF; 8.1.Лист про статус платника податків.PDF; 12.Лист розяснення щодо ненадання дозвільних документів.PDF; 14.1.Інформаційна довідка про визначення твердої договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1 2013.PDF; 14.2.Гарантійний лист про визначення вартості робіт з урахуванням усіх витрат.PDF; 14.4.Гарантійний лист про одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи.PDF; 14.5.Гарантійний лист про витрати учасника повязані з підготовкою та поданням ціни пропозиції.PDF; 14.6.Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.PDF; 15.1.Лист погодження з технічним завданням.PDF; 16.1.Лист згода з істотними умовами договору.PDF; 17.Лист гарантія щодо добросовісної конкуренції і демпінгу цін.PDF; 11.Лист розяснення щодо ненадання ліцензій (1).PDF; 9.Інформаційна довідка про незалучення субпідрядних організацій.PDF. Вищезазначені документи, подані ФОП «СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ», мають наступні помилки: на бланку присутній кутовий штамп, дата документу розміщена внизу документа – перед підписом, відсутній реєстраційний індекс документа (вихідний номер), відсутній адресат (той, кому адресується, посилається лист), назва посади відсутня в класифікаторі професій ДК 003:2010. Відповідно до вищевказаного, дані документи не відповідають умовам передбаченим п. 1.1. Розділу 3 Тендерної документації.
7) п. 2.3. Розділу 5 Тендерної документації передбачає, що «Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані». ФОП «СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ» завантажив (19.05.2021 12:02) у систему документ «Довідка про відсутність заборгованості з платежів (електрона форма).pdf». В завантаженій довідці відсутні підписи керівника і посадової особи контролюючого органу (ГУ ДПС у Львівській області) і без відбитка печатки, в т.ч. і без ЕЦП.
Пов'язані документи:
Учасник
- Підстави відхилення учасника.pdf 24.05.2021 11:29
- Відповідь на вимогу 2.doc 24.05.2021 16:34
Дата подачі:
24.05.2021 11:29
Вирішення:
У відповідь на Вашу Вимогу від 24.05.2021 року Тендерний комітет КНП «Новояворівської лікарні імені Юрія Липи» НМР повідомляємо:
1) Відповідь на Вашу вимогу від 19.05.2021 року яку Ви опублікували о 17.54 нами була надана у встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» терміни.
2) Тендерний комітет почав розгляд пропозиції ФОП «Солук Юрій Ярославович » з дотриманням умов і термінів передбачених ст..29 ЗУ «Про публічні закупівлі» і відповідно до п1.7. Розділу 5 Тендерної документації
3) Відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технології було достатньо надати довідку у довільній формі про наявність матеріально- технічної бази необхідної для виконання даного виду робіт. Копію договорів оренди Замовник не вимагав тому відповідності до п1.9.Розділу 3 тендерної документації не зобов’язаний розглядати такі документи.
4) Довідкою про наявність працівників Учасник ФОП «Солук Юрій Ярославович» підтвердив їх наявність вказавши на укладені цивільно-правові договора з переліком робіт які виконуватимуть особи згідно із аналогічною спеціальністю для основних спеціалістів та їх розряду, для більшої інформованості Замовника. Для фізичної особи-підприємця ФОП і є основним місцем роботи. В податковій декларації платника податків вказується лише наймані працівники до яких Солук Ю.Я. як ФОП не відноситься і особи які надають йому послуги за цивільно-правовими договорами також.
5) Посада керівник вказана в коді 1210.1.-«Директор, начальник інший керівник»
6) Згідно ч4 п2.1. Розділу 5 Учасник подає інформацію про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності або документа дозвільного характеру лише якщо отримання таких передбачено Законом. ФОП «Солук Юрій Ярославович » Листом роз’ясненням щодо ненадання ліцензії і листом роз’ясненням щодо ненадання дозвільних документів аргументував, що отримання таких для даного виду робіт є непотрібним відповідно до норм Закону. Тому ФОП «Солук Юрій Ярославович» не зобов’язаний підтверджувати наявність ліцензії на провадження господарської діяльності або документа дозвільного характеру
7) А) Документи з розширенням .rtf також розроблені Microsoft для програми Microsoft Word призначеної для перегляду файлів і є аналогом документів з розширенням .doc. Тендерний комітет мав повний доступ до інформації яка підтверджувала відповідність пропозиції ФОП «Солук Юрія Ярославовича» п6.4. Розділу 3 Тендерної документації.
8) Б) «Снігозатримувачі з листової сталі; Ринва водостічна (матеріал отриманий при демонтажі); Самонарізи для кріплення листової сталі профільованої; Ринва водостічна; Кронштейн ринви; Труба водостічна; Заглушта на ринву водостічну; Муфта ринви водостічної; Воронка ринви водостічної; Коліно труби водостічної; Кріплення труби водостічної»- являються матеріалами а не видами робіт. Дані матеріали ФОП «Солук Юрій Ярославович» вніс після огляду об’єкта і уточнення дефекації,як і вимагалося в тендерній документації .
В) У «Відомості ресурсів » наданої ФОП «Солук Юрієм Ярославовичем» містяться аналоги матеріалів які вимагав замовник, а саме: « Ринва водостічна, Кронштейн ринви, Муфта ринви водостічної, Воронка ринви водостічної, Заглушта на ринву водостічну»
Г) Усі документи Учасника ФОП «Солук Юрія Ярославовича» містять кутовий штамп з датою і вихідним номером, а відсутність адресата є формальною помилкою і не впливає на зміст тендерної пропозиції, оскільки надані документи мають посилання на предмет закупівлі і не можуть адресуватися іншому Замовнику.
Д)ФОП «Солук Юрій Ярославович » завантажив довідку «Про відсутність заборгованості з платежів » 24.05.2021р. о 12.33 з електронним цифровим підписом, тим самим підтвердив відповідність пропозиції вимогам передбаченими Таблицею 3 Додатку 2 до тендерної документації. Тобто в терміни, які не перевищують 10-ти календарних дні з дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Скасування закупівлі
Номер:
b082cdf0c94e49e0be64e81e6c1d153c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004166-a.a1
Назва:
Скасування закупівлі
Вимога:
Під час огляду об’єкта по вул. Шевченка, 18 в м. Новояворівськ Львівської області, 81053 представниками замовника (голова тендерного комітету заступник директора з економічних питань - Зенкова Ярослава Андріївна, завгосп Пузяк Я.Я.) наголошувалось, що роботи повинні виконуватись відповідно до Технічного завдання та без деталізації використовуваних матеріалів, оскільки вся необхідна інформація є вказана (у Технічному завданні). При складанні Протоколу від 13 травня 2021 року голова тендерного комітету Зенкова Я.А. описує про те, що відповідно до п. 10 Технічного завдання «Навішування водостічних труб, колін, відливів лійок з готових елементів» (Додаток 3 до тендерної документації) необхідно було врахувати для монтажу відливи (жолоби), кронштейни для жолобів, коліна та муфти для жолобів та інше. При огляді ця інформація була прихована від представників ПП «АМІРА». Відповідно до Технічного завдання ПП «АМІРА» і була підготовлена кошторисна документація, а плани Замовника, які не було відображено в Технічному завданні не враховано.
Запропоновані Замовником у Протоколі від 13 травня 2021 року матеріали (відливи (жолоби), кронштейни для жолобів та муфти для жолобів) не відносяться до даного виду робіт (до п.10 Технічного завдання «Навішування водостічних труб, колін, відливів лійок з готових елементів»), а мають відноситись до окремої позиції у Технічному завданні («Улаштування жолобів») згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Виходячи з наведеного Технічне завдання тендерної документації складено з порушенням.
Вимагаємо скасування «Процедура закупівлі – відкриті торги» UA-2021-04-23-004166-a по предмету закупівлі: «Поточний ремонт даху терапевтичного корпусу» згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» ч. 17 «Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:» п. 2) «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель», а саме неправильно складене Технічне завдання стосовно видів робіт.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скасування закупівлі.pdf 19.05.2021 17:52
- На Вашу Вимогу повідомляємо.doc 24.05.2021 15:10
Дата подачі:
19.05.2021 17:52
Вирішення:
На Вашу Вимогу повідомляємо, що при огляді об’єкта закупівлі Вам було надано відкритий допуск до даного об’єкта і уточнення дефекації. Представниками Замовника ( голова тендерного комітету – заступник директора з економічних питань Зенкова Я.А. та завгосп – Пузяк Я.Я.) не наголошувалося, що роботи повинні були виконуватися без деталізації використовуваних матеріалів. Перелік та деталізація матеріалів була необхідна при даній закупівлі і підтверджувалася наданням «Відомості ресурсів» згідно пункту 6.4. розділу 3 Тендерної документації.
«Улаштування жолобів» згідно ДСТУ-НБД 2.4 -21.2021 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи передбачає улаштування жолобів з оцинкованої сталі а не пластикових жолобів. Тому дану позицію Замовник і не вносив до Технічного завдання.
Такі зауваження приймаються під час уточнення пропозиції. Виходячи з цього немає підстав для скасування даної закупівлі згідно п.2 ч.17 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
З повагою,
Тендерний комітетКНП «НЛ ім. Ю. Липи» НМР
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні