-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сосиски в/г , сарделі в/г, ковбаса копчена в/г
Усі документи які готуються учасниками повинні бути викладені Українською мовою
Завершена
150 415.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 504.15 UAH
мін. крок: 1% або 1 504.15 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 14:30 - 06.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення про намір укласти договір
Номер:
5f654c9cd399474490fe3c706772c95f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004139-a.b5
Назва:
Неправомірне рішення про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вважаємо рішення про намір укласти договір з ФОП Гусєвим В.А. є неправомірним з наступних причин.
1. Відповідно до пункту «Інформація щодо оформлення документів» тендерної документації (далі - ТД) документи, які Учасник подає у складі тендерної пропозиції, повинні бути чіткими та розбірливими, тобто такими, що унеможливлюють подвійне тлумачення документу, чинними на момент подання тендерних пропозицій учасника, та оформлені з додержанням вимог чинного законодавства України та спеціальних нормативно-правових актів. Згідно з п. 5.11 ДСТУ 4163-2003 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів» дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. У складених ФОП Гусєвим В.А. документах відсутня дата (наприклад у документі «Форма «Тендерна пропозиція», «Технічні (якісні) вимоги до товару» тощо).
2. Згідно Вашої відповіді від 29.04.21 документи, які вимагаються від учасника мають підтверджувати відповідність його матеріально-технічної бази санітарно-гігієнічним вимогам, зокрема вимогам щодо дотримання умов зберігання, транспортування тощо продуктів харчування, що є предметом закупівлі. Відповідно до додатку 4 до ТД від учасників вимагалось надати скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ISO 22000:2018 виданого на ім'я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону. Всупереч цій вимозі Сертифікат № MQ.80033.СУБХП.84-20 від 23.07.2020, виданий на ім’я ФОП Гусєва В.А. стосується лише надання послуг щодо оптової торгівлі продуктами харчування, у т.ч. транспортування. Сертифікату, що підтверджує відповідність СУБХП цього учасника стосовно зберігання не надане.
3. Згідно з п. 4 табл. 2 додатку 1 до ТД вимагалось надати згоду на обробку персональних даних. У тендерній пропозиції відсутня згода на обробку персональних даних від Головатого Д.М., водія, дані про якого зазначені у документах пропозиції.
Таким чином пропозиція ФОП Гусєва В.А. не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Вимагаємо скасувати рішення про намір укласти договір та відхилити пропозицію ФОП Гусєва В.А. У випадку невиконання цієї вимоги будемо вимушені звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету, що у свою чергу спричинить зупинення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 17:02
Вирішення:
Шановний учасник !
1.Інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та необхідні документи, що вимагаються замовником, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі pdf.
Документи подані Учасником ФОП Гусєв В.А. відповідають вимогам.
2.Постачальник надав скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2018 виданого на ім'я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону, в якому вказано вид діяльності транспортування та реалізація. Відповідно до цього в Постачальника не має зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі - це не суперечить вимогам Замовника.
Постачальник має сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2018, який вимагав Замовник.
3.Замовником вимагалось надати Згоду на обробку персональних даних до додатку 1.5, (даю згоду Баратівському психоневрологічному інтернату на обробку моїх персональних даних з метою укладання договору і в межах цього договору. ) Згода на обробку персональних даних працівників не вимагалась Замовником. Тому підстав для не відповідності тендерних вимог не має.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Надмірні вимоги
Номер:
e77a591867ed4dce99cd7359c885b8d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004139-a.b4
Назва:
Надмірні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаючи надання документу про якість товару, дійсного на момент розкриття пропозиції Ви таким чином примушуєте учасника придбати товар, заплативши за нього, щоб отримати документ про якість при тому, що такий учасник може й не виграти Ваші торги. Що він повинен робити з придбаним товаром? Вимагаємо вирключити вимогу дійсності документу про якість на момент розкриття пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2021 10:56
Вирішення:
Шановний Учаснику! З усією повагою до Вас роз'яснюємо: Замовник не примушує Вас "..придбати товар, заплативши за нього, щоб отримати документ про якість..". Згідно Додатку 1 , таблиця 1, п.3 до ТД (ст.16 Закону Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі ) Ви повинні надати інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше одного договору) . Відповідно до цього, у Вас мають бути документи , які підтверджують якість товару (згідно нашого переліку , на вибір) на момент розкриття пропозицій.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимоги ТД
Номер:
a3fbb0bd23564715a277bdab03a513ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004139-a.a3
Назва:
Вимоги ТД
Вимога:
Просимо ще раз докладно пояснити про дійсність документу про якість товару момент розкриття. Більшість документів про якість товару (наприклад декларації виробника) видаються на партію товару. Такий документ вочевидь втратить актуальність до моменту завершення процедури закупівлі. Просимо виключити вимогу дійсності документу на дату розкрититя пропозиції, залишивши вимогу надавати дійсний документ про якість разом з товаром при виконанні договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2021 10:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! З повагою до Вас , Замовник вважає за потрібне таку вимогу, так як повинен бачити , яка продукція буде постачатися в разі визначення Вас переможцем та укладанням договору - як підтвердження Вашої спроможності в постачанні товару належних технвчних та якісних вимог до товару.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Суперечливі вимоги
Номер:
c5044125660f46de9906fe57d30aeb80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004139-a.a2
Назва:
Суперечливі вимоги
Вимога:
Тендерною документацією вимагається "Товар повинен бути виготовлений відповідно до державних стандартів України ДСТУ, ТУУ, ТУ або іншого діючого нормативного документа, та відповідати детальним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку № 4 до Тендерної документації." При цьому у таблиці додатку 4 вимагається відповідність товару тільки ДСТУ. Просимо уточнити вимоги до товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 16:41
Вирішення:
ДоТендерної документації буде внесено зміни та викладено вновій редакції зі змінами.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимоги тендерної документації
Номер:
87805af4068743269b2aa150be9da4c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-004139-a.a1
Назва:
Вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. Ви вимагаєте надати "Відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік (для юридичної особи – Учасника)". Звертаємо увагу на те, що згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Усі відомості з ЄДРПОУ, які ви вимагаєте, наявні у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який є відкритим. У зв'язку з цим просимо виключити свою вимогу з тендерної документації.
2. Вимога "...документи, що вимагаються замовником, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі pdf." суперечить ч. 5 ст. 22 Закону, яка встановлює, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
3. Просимо роз'яснити що слід вважати документом про якість товару (який вимагаєьться додатком 4), дійсним на момент розкриття. Декларації виробника, наприклад, не мають строку давності (дійсності).
4. Вимога надання "...актів виконаних робіт на проведення дезінфекції та дератизації ... за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції" є дискримінаційною по відношення до учасників, які здійснюють дезінфекцію. дератизацію не кожного місяця а, наприклад, раз на 1,5 чи 2 місяці, що не заборонене законодавством. Просимо змінити формулювання цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 16:37
Вирішення:
На Ваш запит :" Просимо роз'яснити що слід вважати документом про якість товару (який вимагаєьться додатком 4), дійсним на момент розкриття. Декларації виробника, наприклад, не мають строку давності (дійсності)" , надаємо розяснення , що в пункті про надання "..в складі тендерних пропозицій інформації та документів , які підтверджують відповідність тендерній пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі , встановленим замовником...." надається перелік документів (на вибір) , які підтверджують безпеку та якість харчових продуктів. Головна вимога - дійсність цього документу на момент розкриття. За іншими пунктами Вашої вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та викладено в новій редакції зі змінами.
Статус вимоги:
Задоволено