-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішньоквартальної дороги від вул. Молодіжної до буд. №2 по прв. Місячному масиву індивідуальної забудови «Проскурівщина» в м. Хмельницькому
Завершена
2 223 514.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2017 11:19 - 31.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
07b252bd6c4e43cab404802539ef5d1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000184-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога про усунення порушень.
Пов'язані документи:
Учасник
- CCI15062017_0004.jpg 15.06.2017 14:34
- CCI15062017_0002.jpg 15.06.2017 14:34
- CCI15062017_0003.jpg 15.06.2017 14:34
Дата подачі:
15.06.2017 14:34
Вирішення:
Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради розглянуто Вашу вимогу UA-2017-05-19-000184-a.b1 щодо проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт внутрішньоквартальної дороги від вул. Молодіжної до буд. №2 по прв. Місячному масиву індивідуальної забудови «Проскурівщина» в м. Хмельницькому».
Замовником торгів 19.05.2017 року розпочато проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт внутрішньоквартальної дороги від вул. Молодіжної до буд. №2 по прв. Місячному масиву індивідуальної забудови «Проскурівщина» в м. Хмельницькому» про що оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (UA-2017-05-19-000184-a) та тендерну документацію у порядку ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
До участі в процедурі закупівлі було подано 4 (чотири) тендерні пропозиції, а саме: ПП Араме (35555838), ПП "МВМ-13" (14149378), ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» (40947480) та ТОВ "Гранд Дорбуд" (37673819).
1. Щодо відхилення пропозиції
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється Ваша тендерна пропозиція.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами розгляду пропозиції (протокол тендерного комітету №31 від 12.06.2017 року) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "МВМ-13" (14149378).
Тендерна пропозиція ПП "МВМ-13" (14149378) не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
1) Відповідно до вимог п.п. 6.2.5. п.2 розділу VI ТД, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаної довідки, що не відповідає умовам ТД.;
Відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, тендерний комітет після розгляду пропозиції був зобов’язаний відхилити таку пропозицію, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Комітетом було включено до вимог ТД обов’язок надання учасниками процедури закупівлі наступних документів:
1. п.п. 6.2.4 п.2 розділу VІ ТД - Інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати належно завірені копії документів про наявність в особи таких повноважень.
Учасником, а саме ПП "МВМ-13" (14149378) у складі пропозиції надана інформаційна довідка у довільній формі наступного змісту: «Відповідно до наказу №1 від 10 травня 2000 року (про призначення директора), рішення №1 від 02 липня 2009 року (Про внесення змін до установчих документів) та Статуту ПП «МВМ-13» директором, засновником та власником ПП «МВМ-13» є громадянин України Мовсісян Врам Македонович, паспорт серія НВ №026518 виданий Шепетівським МРВ УМВС України 21.05.2002 року, ідентифікаційний код 2341016351, який має всі повноваження учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів.
Згідно п.п. 6.2.4 п.2 розділу VІ ТД, Замовником торгів вимагалось надання Інформації (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати належно завірені копії документів про наявність в особи таких повноважень. Дана інформація вимагалась у зв’язку із тим, що право підпису документів, у тому числі договорів закупівлі за державні кошти на підприємствах, установах та організаціях можуть мати заступники директора, комерційні директора або інші особи за довіреністю.
У зв’язку із вищезазначеним та у відповідності до вимог, що встановленні ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) Замовником торгів було вирішено включити у тендерну документацію вимогу про надання довідки в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Оскільки Вами, як учасником торгів не надано у складі тендерної пропозиції документа, що передбачений у тендерній документації, тому Ваша пропозиція була відхилена. Окрім цього повідомляємо Вас, що тендерний комітет не може віднести не надання вищевказаного документа до незначних недоліків, оскільки відповідно до а.3 ч.3 ст. 22 Закону ТД має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
На виконання вимог ч. 3 ст. 22 Закону Замовником торгів передбачено у п.3 розділу V ТД опис формальних помилок «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах»
Тобто не надання Учасником документу у складі тендерної пропозиції згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної пропозиції не підпадає під поняття формальної (несуттєвої) помилки.
Відповідно до а.4 ч.5 ст. 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Якщо б Замовник торгів ініціював переговори із Учасником щодо надання документів, яких не вистачає у пропозиції такого Учасника, то б такі дії підпадали під ознаки кримінального діяння (злочину).
Тому, Замовник не ініціював та не буде ініціювати будь – які переговори, із будь – яким учасником, щодо внесення змін до пропозиції такого Учасника, а також не надання будь – якого документу, який передбачений ТД являється прямим порушенням вимог ТД та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено