• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гардини, штори, жалюзі, ковдра літня, покривало, подушка, підковдра, простирадло, рушник (бавовняний) махровий для обличчя, рушник (бавовняний) махровий для лазні, рушник (бавовняний) вафельний для ніг.

Завершена

817 735.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 177.35 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 14:06 - 24.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне відхилення, Неправомірне визначення Переможця

Номер: 35f9c76ef0514bc6a5d3ad0e0e41799b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006180-b.c4
Назва: Неправомірне відхилення, Неправомірне визначення Переможця
Скарга:
Замовник відхилив мою пропозиції за надуманими причинами, проте не побачив відсутність ключових документів в пропозиції Переможця.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.06.2021 15:20
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2021 18:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.07.2021 16:04
Автор: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Тропша Дмитро Анатолійович +380674669048 tropsha@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна вимога

Номер: 9da553ca78b14a8396d38c8536af119f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006180-b.b3
Назва: Неправомірна вимога
Скарга:
Дискримінаційна умова щодо заборони використання транспортно-експедиційних компаній та/або орендованого транспорту. Прошу зняти протизаконну вимогу заборони діяльності НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо.
Дата розгляду скарги: 14.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2021 11:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.05.2021 20:23
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2021 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення (№10677-р/пк-пз від 14.05.2021р.) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник вносить зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – Код ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Гардини, штори, жалюзі, ковдра літня, покривало, подушка, підковдра, простирадло, рушник (бавовняний) махровий для обличчя, рушник (бавовняний) махровий для лазні, рушник (бавовняний) вафельний для ніг), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-23-006180-b, з метою усунення порушень, а саме: 1. Внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації, а саме виключено останній абзац: «Поставка товару здійснюється транспортом постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника, а не кур'єрами НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо.» 2. Внесені зміни в Додаток 4 до тендерної документації, а саме п.п.5.3. Проекту договору викладено в новій редакції: «5.3. Порядок поставки Товару: Поставка товару здійснюється транспортом постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи - за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.»
Автор: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Козимир Олена Олександрівна +380674669085 00.10@ukr.net
Вимога
Відхилено

Занадто жорстка вимога

Номер: a1f30c79282b4e83a42c9e5239cc2fee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006180-b.b2
Назва: Занадто жорстка вимога
Вимога:
Вимога надання Сертифікатів 14001 та 9001 тільки виробниками або оптовими продавцями. Що робити ФОПу "А" - співвиконавцю з іншим ФОП або ТОВ "Б"? У "Б" Сертифікати є, але він не приймає участь в тендерах. ФОП "А" теж не може прийняти участь ні як офіційний представник, ні як співвиконавець через те, що Сертифікати мають бути лише на його ім'я. Ця вимога залишає поза тендером можливих учасників та звужує конкуренцію, чим підвищує ціну товара. Прошу Замовника надати можливість для ФОП - співвиконавця або офіційного представника виробника ФОПа або ТОВ або інше прийняти участь в тендері та поставити якісний товар за, можливо, самою низькою ціною та високою якістю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність сертифікатів за стандартами ISO 14001 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», ISO 9001 Системи менеджменту якості. Вимоги», - це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та екологічну безпечність робіт, постачання товару протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, постачання товару, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, постачання товару та використовуваних під час робіт, постачання товару матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу, забезпечення системи екологічної безпеки при постачанні товару. Отримати необхідні сертифікати відповідності, які вимагає Замовник може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови відповідності учасника стандартам. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ЗАМОВНИКОМ ділових якостей учасника, його спроможності щодо якості робіт, постачання товару в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, котра характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин, у тому числі пов’язаних екологією. Сертифікати є документами, що передбачені чинним законодавством України –відповідними ДСТУ/ ISO/ ДСТУ ISO/ISЕ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам законодавства, діючого на території України. Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ/ ISO/ ДСТУ ISO/ISЕ. АМКУ у своїх рішенням вже підтверджувала те, що дані вимоги не є дискримінаційними та не обмежує можливість учасникам приймати участь в тендері (Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-003122-b; Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-10-001583-c).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Неправомірна вимога

Номер: 7b81a5fb165f4f2b82744d618f14e3f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006180-b.b1
Назва: Неправомірна вимога
Вимога:
Замовник вимагає: "Поставка товару здійснюється транспортом постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника, а не кур'єрами НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо." Ця вимога протирічить Конституції України, а саме: "посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України". У Замовника немає повноважень забороняти діяльність транспортних та логістичних підприємств, діяльність яких дозволена Державою. Прошу зняти протизаконну вимогу заборони діяльності НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо. Вказані фірми надають транспортні, експедиційні, завантажувальні та розвантажувальні та кур'єрські послуги, можуть бути та неодноразово були представниками вантажоволодільця. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ця вимога буде знята або Вами, або АМКУ. Прошу уважно віднестись до мого прохання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ця вимога є суттєвою для Замовника. У разі пошкодження товару/товарів, експедиторські служби перекладають відповідальність на відправника (Учасника/переможця), Учасник в свою чергу перекладає відповідальність на кур'єрські служби. Замовнику потрібен цілісний товар доставлений вчасно. Згідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілько з кваліфікаційних крітерієв та вимагає від Учасників процедури закупівлі подання ними документального їх підтвердження. Згідно п.п.б) п.1.1. Додатка 2 Замовник вимагає надання інформації про найменування автомобільного транспорту, реєстраційного номеру автомобіля, що буде подаватися не лише, як інформація у складі тендерної пропозиції, а саме той, що буде використовуватись для транспортування предмету закупівлю до місця призначення відповідно до Договору.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні