• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття)

Торги не відбулися

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 14:00 - 11.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4305078c855944e9b1b593bdadde90a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006071-b.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі
Дата розгляду скарги: 11.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2021 10:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.08.2021 12:30
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2021 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №18446-р/пк-пз від 11.08.2021 року, щодо закупівлі 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-23-006071-b розглянуто на зсіданні тендерного комітету від 18.08.2021 року та було вирішено скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» переможцем процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю товару код ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття)
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709 406534@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 7d3e931b146745b687c1b5d87f9bc364
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006071-b.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга викладена у файлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2021 13:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.07.2021 19:52
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 7613a76eab1a4301bb8588d15883b5ec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006071-b.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга Чернігів миючі.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2021 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 22:34
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2021 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 01.06.2021 року за №12235-р/пк-пз, щодо закупівлі 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-003698-a розглянуто на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 07.06.2021 року та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-23-006071-b з метою усунення порушень.
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога на умови документації

Номер: 659e4a7e3efc45b4b3a191ebc2b1b64d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006071-b.c4
Назва: Вимога на умови документації
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно закону України "Про публічні закупівлі" протоколи випробувань які ви просите надати для підтвердження вимог до предмета закупівлі мають бути видані компетентною лабораторією. Хочемо повідомити, що: 1) Наявність свідоцтва згідно ДСТУ ISO 10012:2005 не підтверджує компетентність лабораторії згідно законодавства. (в законодавстві України немає підтвердження що лабораторія, що отримала свідоцтво згідно ДСТУ ISO 10012:2005 є компетентною згідно законодавства) 2) Також така лабораторія не є також акредитованою 3) Наявність свідоцтва згідно ДСТУ ISO 10012:2005 не дає дозволу видавати протоколи випробувань 4) Вимога надати протоколи випробувань тільки з акредитованих лабораторій ніяким чином не звужує коло можливих учасників, нікому не надає перевагу, а головне відповідає Закону України "Про публічні закупівлі". Тому, якщо ви хочете купити якісний товар пропонуємо прибрати можливість надавати протоколи випробувань лише компетентними лабораторіями в іншому випадку нам прийдеться звернутись до АМКУ. Не виконуючи вимогу привести документацію до норм Закону ви своєю бездіяльністю порушуєте принципи здійснення публічних закупівель надаючи перевагу певним учасникам. Якщо ви хочете розширити коло осіб як ви зазначили у відповіді на попередню вимогу, то приймайте протоколи також від випробувальних лабораторій при підприємствах. Зверніть увагу, що ви не кінцевий споживач продукції що закуповуєте і закуповувати продукцію, якість якої підтверджена не компетентною лабораторією згідно законодавства, ви наражаєте дітей на небезпеку так як миючі засоби закуповуються для дитячих закладів. Купуватимете товар собі купуйте де хочете і в кого хочете, а для наших дітей будь-ласка закуповуйте перевірені товари. У разі не виправлення даної ситуації змушені будемо надати розголосу в засобах масової інформації, звернутися до Батьки SOS, АМКУ, правоохоронних органів та висвітлювати наші кроки по відновленню справедливості у Спільноті реформаторів системи публічних закупівель України у соціальній мережі Facebook. Долучайтеся та читайте що про вас думають.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ваша Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 05.05.2021 року. По суті вищевикладеного повідомляємо наступне: "Дана закупівля здійснюється відповідно до принципів, визначених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Тендерна документація не містить жодних вказівок на торговельні марки або розширених вимог для певних категорій учасників. Вимоги тендерної документації, як і можливість обирати варіанти з пропонованих тендерною документацією, однакові для всіх учасників. Серед варіантів підтвердження показників якості протоколами випробувань в учасників є можливість обирати надання протоколів від лабораторій, акредитованих НААУ, або сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005. Обидва варіанти базуються на законодавчих підставах. Зокрема протоколи лабораторіями, сертифікованими за ДСТУ ISO 10012:2005, видаються на підставі свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, які мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації. Ваша вимога виключити можливість надання протоколів випробувань від лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, призведе до звуження можливостей для учасників, що не сприятиме втіленню принципів публічних закупівель. Ваша пропозиція щодо можливості підтвердження якості засобів лабораторіями при підприємствах вже втілена в тендерній документації. Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником. Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, такі протоколи стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших. Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кримінальне правопорушення

Номер: 38dfce6f9c944d568ace7343e71b74af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006071-b.c3
Назва: Кримінальне правопорушення
Вимога:
становлені умови документації надають перевагу єдиному учаснику виграти цю закупівлю -це ТОВ Гренландія НВП. Дії замовника в частині прописування документації під конкретного учасника мажуть кваліфікуватись за статтєю 364 Кримінального Кодексу зловживання владою або службовим становищем та внесення в свою документацію недостовірної інформації. Оскільки лабораторія ТОВ Гренландія НВП не має акредитацію згідно чинного законодавства України. А те що вони махають у вас перед носом папірцем виданим ДП Тернопільстандартметрологія, то данний орган з сертифікації підтвердив, що не підтверджував компетентність лабораторії ТОВ Гренландія. Радимо Вам всеж таки привести документацію в норми законодавства та встановити рівні вимоги для всих учасників, а саме що всі учасники повинні надати протоколи випробувань що видані акредитованими лабораторіями і при цьому в складі пропозиції надати атнстат про акредитацію лабораторії. Особливо нехай такий атестат про акредитацію лабораторії надасть ТОВ Гренландія НВП, як майбутній переможець торгів. Якщо наша вимога не буде виконана будемо звертатися з відповідними матеріалами та вашою тендерною документацією до правоохоронних органів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ваша Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 05.05.2021 року. По суті вищевикладеного повідомляємо наступне: "Дана закупівля здійснюється відповідно до принципів, визначених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Тендерна документація не містить жодних вказівок на торговельні марки або розширених вимог для певних категорій учасників. Вимоги тендерної документації, як і можливість обирати варіанти з пропонованих тендерною документацією, однакові для всіх учасників. Серед варіантів підтвердження показників якості протоколами випробувань в учасників є можливість обирати надання протоколів від лабораторій, акредитованих НААУ, або сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005. Обидва варіанти базуються на законодавчих підставах. Зокрема протоколи лабораторіями, сертифікованими за ДСТУ ISO 10012:2005, видаються на підставі свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, які мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації. Ваша вимога виключити можливість надання протоколів випробувань від лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, призведе до звуження можливостей для учасників, що не сприятиме втіленню принципів публічних закупівель. Ваша пропозиція щодо можливості підтвердження якості засобів лабораторіями при підприємствах вже втілена в тендерній документації. Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником. Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, такі протоколи стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших. Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога прибрати дискримінаційні вимоги у документації

Номер: ce5fedd6a0e346feb9a441b552205022
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-006071-b.a1
Назва: Вимога прибрати дискримінаційні вимоги у документації
Вимога:
Згідно пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На даний час єдиним способом підтвердження компетентності органів з оцінки відповідності (Згідно п.1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування ) є їх акредитація, нажаль іншого способу підтвердження компетентності визначеного законодавством наразі не існує. Ви як Замовник у своїй тендерній документацій просите надати протоколи випробувань від акредитованої лабораторії або випробувальної лабораторії, сертифікованої за ДСТУ ISO 10012:2005 чим порушуєте закон України «Про публічні закупівлі» так як для підтвердження вимог тендерної документації дозволяєте надавати протоколи випробувань лабораторій які не є компетентними, а також надаєте перевагу учасникам які мають власну випробувальну лабораторію сертифіковану за ДСТУ ISO 10012:2005 (або має свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) та яка не може видавати протоколи випробувань іншим суб’єктам господарювання, які планують взяти участь у закупівлі. Тому вимагаємо змінити вимогу про надання протоколів випробувань та прибрати можливість надання протоколів випробувань від випробувальних лабораторій які не є компетентними згідно законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 28.04.2021 року (протокол засідання додається)
Статус вимоги: Відхилено