-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор - навантажувач (43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Завершена
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 13:56 - 07.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Зміна технічних вимог
Номер:
309a36f588b645b98ab249a2c7d98795
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-006000-b.b3
Назва:
Зміна технічних вимог
Вимога:
Незначна зміна технічних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_КП_Кетрисанівське_26042021.doc 26.04.2021 15:15
Дата подачі:
26.04.2021 15:15
Вирішення:
Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон).
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до статі 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник діє в межах Закону та вказаного Порядку щодо визначення предмета закупівлі, встановлює вимоги щодо необхідних Замовнику технічних характеристик предмету закупівлі та здійснює закупівлю без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників відповідно до статі 5 Закону та надає можливість подати тендерну пропозицію з предметом закупівлі, який відповідає технічних вимогам предмета закупівлі необхідних Замовнику.
Окрім того, зміни, які Ви вимагаєте внести суттєво не відрізняються від чинних технічних вимог до предмета закупівлі, але не відповідають потребам замовника, окрім того, не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
541ac2071f9d40b78f83b4596fd9e36c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-006000-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Внесення змін в ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 23.04.2021 17:46
Дата подачі:
23.04.2021 17:46
Вирішення:
Шановний Учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон).
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до статі 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник діє в межах Закону та вказаного Порядку щодо визначення предмета закупівлі, встановлює вимоги щодо необхідних Замовнику технічних характеристик предмету закупівлі та здійснює закупівлю без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників відповідно до статі 5 Закону та надає можливість подати тендерну пропозицію з предметом закупівлі, який відповідає технічних вимогам предмета закупівлі необхідних Замовнику.
Окрім того, зміни, які Ви вимагаєте внести суттєво не відрізняються від чинних технічних вимог до предмета закупівлі, але не відповідають потребам замовника, окрім того, не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внгести зміни в ТЗ
Номер:
ffcc27a3940c486ebecf5f76c49521f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-006000-b.c1
Назва:
внгести зміни в ТЗ
Вимога:
Найменування рішення Замовника, дії або бездіяльність якого оскаржуються вимогою: Комунальне підприємство "Кетрисанівське" Кетрисанівської сільської ради
ЄДРПОУ: 44309812
Місцезнаходження: 27247 Україна Кіровоградська область Бобринецький р-н, село Кетрисанівка вул.Центральна, будинок 13
тел.: +380678568272,
е-mail: kpketrisan@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-006000-b
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)
23.04.2021р. Замовником Комунальне підприємство "Кетрисанівське" Кетрисанівської сільської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-006000-b) «Екскаватор – навантажувач (Код ДК 021:2015 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 3, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний екскаватор-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
ДОДАТОК 3
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка ДК 021:2015 - 43260000-3 (колісний багатофункціональний екскаватор-навантажувач)
Вимоги Замовника Пропозиція Учасника
І. Загальні положення ( вимоги)
Екскаватор-навантажувач повинен бути новий (не бувшим в використанні), стандартного заводського виконання, виробництва не раніше 2021 року випуску. так
Кількість – 1 одиниця. так
ІІ. Технічні положення ( вимоги)
1. Екскаватор-навантажувач на шасі з пневмоколісним ходом, приводом на всі колеса та гідропідсилювачем керма. Екскаватор-навантажувач має бути стандартного заводського виконання. так
2. Дизельний 4-х циліндровий двигун, з турбонаддувом (не нижче ЄВРО 2), потужністю не меншою 100,0 к.с (74,2 кВт.), робочим об’ємом не більше 4400 см куб. так
3. Наявність нагрівача блоку циліндрів двигуна від електромережи або автономний. так
4. Повна експлуатаційна маса 8500 - 9100 кг. 9300
5. Суцільний стандартний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 160 л. 140
6. Поворотні всі чотири колеса. так
7. Ківш навантажувача є багатофункціональний 6-в-1, щелепний. так
8. Висота вивантаження навантажувального ковша по нижній кромці зубів при куті нахилу 45º – не менше 2690 мм. так
9. Номінальна місткість ковша навантажувача – не менше 1,3 куб. метр. так
10. Рукоять екскаватора – телескопічна. так
11. Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5880 мм. 5810
12. Ківш екскаваторного обладнання шириною 750-850 мм, об’ємом не менше 0,23 м.куб. так
13. Ківш екскаваторного обладнання шириною 350-450 мм так
14. Трансмісія
Привід на обидва мости. так
15. Чотирьохшвидкісна (або шестишвидкісна) коробка передач з електричним управлінням та вмонтованим гідротрансформатором. На рульовій колонці встановлений електричний перемикач реверсу і вибору режиму передачі. так
16. Транспортна швидкість пересування не менше 38,0 км/год. так
17. Мости з блокуванням диференціала або диференціалом підвищеного тертя. так
18. Розмір коліс:
- передні та задні не менше 16.9 х 28. так
19. Загальна продуктивність гідравлічної системи не менше 154 літрів за хвилину. 145
20. Тиск в гідравлічній системі не менше 250 Бар. 240
21. Екскаваторне обладнання оснащене системою зміщення осі копання відносно осі машини. так
22. Ківш навантажувача керується здвоєними гідроциліндрами. Гідроциліндри розміщені по одній прямій зі стрілою навантажувача. так
23. Задні гідравлічні опори екскаватора вертикальні, телескопічні. так
24. Кабіна оператора обладнана пристроєм ROPS/FOPS так
25. Кабіна має бути обладнана кондиціонером так
26. Дорожнє освітлення, включно фонарі стопу та повороту так
27. Робоче освітлення (окремо від дорожнього освітлення): не менше 4 фари попереду, не менше 4 фари позаду. так
28. Стріла навантажувача має бути обладнана системою паралельного підйому. так
29. Стріла навантажувача має бути обладнана системою автоматичного повернення ковша навантажувача до положення копання. так
30. Стріла навантажувача має бути обладнана системою автоматичного гідравлічного підрессорювання фронтального робочого обладнання під час руху (система плавного руху). так
31. Встановлено звукову сигналізацію заднього руху. так
32. Гарантія 12 місяців без обмеження відпрацьованих мотогодин. так
33. Має бути встановлена Виробником екскаватора-навантажувача система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.
Система включає в себе такі додаткові опції:
- Час напрацювання машини згідно лічильнику мотогодин екскаватора-навантажувача,
- Повідомлення про технічне обслуговування,
- Історія сервісного обслуговування,
- Попередження щодо технічного стану екскаватора,
- Рівень пального в баку,
- Простоювання техніки
так
№ з/п Організаційні положення Відповідність так/ні
1 Учасник повинен надати повноваження учасника торгів на реалізацію продукції від імені виробника. так
2 Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування та продажу машин. так
3 Учасник повинен забезпечити передпродажну підготовку, введення машини в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (вартість цих робіт враховується в ціну машини) так
4 Учасник повинен здійснити післяпродажне обслуговування машини протягом гарантійного терміну експлуатації (надати опис сервісної служби):
-Учасник повинен забезпечувати виїзд мобільної сервісної бригади для усунення поломок на базі Замовника, не пізніше чим два робочих дня від заявки замовника;
- Учасник повинен мати склад запасних частин для забезпечення їх швидкої заміни, також знаходитись не далі ніж 170 км від замовника так
Інші вимоги
- Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи (брошюру або проспект завода-виробника на українській мові) які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною тендерною документацією.
Усі посилання на конкретну назву, торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
У випадку пропозиції Учасником еквівалентного Товару або його комплектуючих, Учасник обов’язково має надати в складі тендерної пропозиції технічний опис запропонованого еквівалентного Товару, відомості про виробника, порівняльну таблицю відповідності основних технічних параметрів запропонованого Товару з основними технічними параметрами Товару, що зазначений замовником в технічному завданні, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні параметри (характеристики) запропонованого Товару не повинні гіршими, ніж у замовленого Товару.
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
1.Скан-копію Сертифіката відповідності на запропонований товар.
2.Фотографічне зображення запропонованого товару.
3. Копія сертифікату на систему управління якістю виробника ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2015).
4. Детальні технічні характеристики та опис техніки.
Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена.
Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів.
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Наше підприємство є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення оптової торгівлі машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашого підприємства, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Кетрисанівська сільрада_ Екскаватор_навантажувач.docx 23.04.2021 16:05
Дата подачі:
23.04.2021 16:05
Вирішення:
Шановний Учасник! На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон).
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до статі 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник діє в межах Закону та вказаного Порядку щодо визначення предмета закупівлі, встановлює вимоги щодо необхідних Замовнику технічних характеристик предмету закупівлі та здійснює закупівлю без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників відповідно до статі 5 Закону та надає можливість подати тендерну пропозицію з предметом закупівлі, який відповідає технічних вимогам предмета закупівлі необхідних Замовнику.
Окрім того, зміни, які Ви вимагаєте внести суттєво не відрізняються від чинних технічних вимог до предмета закупівлі, але не відповідають потребам замовника, окрім того, не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги:
Відхилено