-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації на об'єкті КНП "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії СМР, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20
Торги відмінено
250 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 12:01 - 29.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
3d6ba1c222d343d38ae04b7ef7d1a17f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-003955-b.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо видалити вимогу: Надання копії кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури в частині технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд - технагляд не займається і не має права займатись розробкою проектно-кошторисної документації, це не його компетенція тому просимо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2021 18:20
Вирішення:
Шановний Учасник! Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. І наявність кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури в частині технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд пов’язано виключно із спеціфикою виконуваних робіт, що відноситься до основних вимог надійності та безпеки, визначених чинним законодавством.
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед – це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
Одночасно, пунктом 4.3 державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації» передбачено забезпечення відповідності проектних рішень:
– архітектурним і містобудівним вимогам, визначеним у містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки та іншим вихідним даним;
– вимогам чинних будівельних норм та нормативних документів;
– основним вимогам до об’єктів щодо забезпечення механічного опору та стійкості; дотримання вимог пожежної безпеки; забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища; забезпечення безпеки експлуатації; забезпечення захисту від шуму; економії енергії;
– вимогам з охорони праці та експлуатаційної надійності.
При цьому слід зауважити, що під безпекою експлуатації мається на увазі здатність об’єкта протягом встановленого терміну експлуатації (терміну використання об’єкта за функціональним призначенням) зберігати необхідні експлуатаційні якості (підп.4.1.3 п. 4.1 ДБН В.1.2-14-2009), а також вимогам експлуатаційної безпеки (п.п.4.1 п. 4 ДБН В.1.2-9-2008), охорони праці та експлуатаційної надійності.
Сертифікований інженер-проектувальник при проведенні робіт з інженерно-будівельного проектування може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів відповідно до видів спеціалізації у рамках обраного ним напряму діяльності, підтверджених кваліфікаційним сертифікатом (сертифікатами).
Разом з тим, у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника всіх відповідних кваліфікаційних сертифікатів є обов’язковою умовою. (Лист Мінрегіону України від 26.06.2012 №7/17-10476 ).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації у відповідність
Номер:
a00cee9232e94a6b960a28d242894058
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-003955-b.b2
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність
Вимога:
Шановний Замовнику! Велике прохання – приведіть Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації на об'єкті КНП «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» СМР, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцьуа, 20 ДО НАЛЕЖНОГО СТАНУ!!!
1. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі п. 3 «Інформація про технічні, якісні, та інші характеристики предмета закупівлі» п.п.3.18 «Строк розроблення проектної документації» - ви ставите березень-квітень 2021 року. Вибачте, будь ласка – березень вже закінчився, у квітні залишилось 7 календарних днів. Як можно розробити ПКД та пройти експертизу в такі строки?????
2. п.5 Оголошення «Срок поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 60 календарних днів, але в лапках Ви зазначаєте «(30)» днів – так який строк поставки???
3. п.7 «Очікувана вартість предмета закупівлі» 250 000,00 грн, а в лапках заявлена сума «(сто дев'яносто п'ять тисяч гривень)»…. Замовнику, якв вартість закупівлі???
4. п. 8 «Розмір мінімального кроку» – 0,5% - 975,00 грн. Виникає запитання: 0,5% від якої суми???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 16:22
Вирішення:
Все виправлено і приведено у відповідність
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
7f5135a0974a47488b3ced47f4c3de74
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-003955-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога про надання акту обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця.
Просимо видалити вимогу щодо відвідування, адже вимога про надання акту обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України, також закупівля може зацікавити учасників з інших країн, і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. Також слід врахувати діючі карантинні обмеження на фоні розповсюдження коронавірусної інфекції, при яких Уряд України обмежує пересування, роботу громадського транспорту тощо. А витрачання учасниками коштів на власний автотранспорт вже є дискримінаційною умовою та ставить їх в нерівні ожливості, суттєво звужує коло потенційних учасників та прямо суперечить прозорості державних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 12:58
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, за попередньою домовленістю. Карантинні обмеження у питаннях ефектифного витрачання коштів ні до чого.
Статус вимоги:
Відхилено