• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Комунальної установи "Луганського обласного фізкультурного центра "Олімп" Луганська обл., Кремінський р-н, м. Кремінна, вул. Дражевського, 17-в

Завершена

6 384 633.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 11:41 - 12.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставні обмеження

Номер: add251f6bb524800a4e7d84dba8320ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-003492-b.a1
Назва: Безпідставні обмеження
Вимога:
Враховуючи наступне: Ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), встановлено вимоги до змісту тендерної документації, в тому числі пунктом третім частини другої даної статті визначено наявність у складу тендерної документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Пунктом 5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (надалі – ТД) визначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 2. В Додатку 2 до ТД Замовник наводить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт Комунальної установи "Луганського обласного фізкультурного центра "Олімп" Луганська обл., Кремінський р-н, м. Кремінна, вул. Дражевського, 17-в», а саме відомість обсягів робіт, що містить інформацію про найменування та обсяг робіт та перелік обладнання та відомість ресурсів. Основні правила з визначення вартості будівництва будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури установлює ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з п.1.2 зазначеного національного стандарту України він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до п.3.5 стандарту інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, а згідно із п.3.15 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Згідно із п.5.1.1 зазначеного національного стандарту кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі (в частині оголошення очікуваної вартості закупівлі). Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника тендеру (конкурсних торгів) регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно пп.6.2.1 п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них. При розрахунку ціни тендерної пропозиції, учасник не може перевищити загальну вартість закупівлі та вказані статті витрат, а також повинен керуватися ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, діючими ресурсними кошторисними нормами з показниками, визначеними для робіт, що виконуються за рахунок бюджетних коштів, та враховувати витрати, пов’язані зі специфікою виконання робіт, а також обсяги робіт. ТД не було передбачено обмеження окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, за статтями витрат (а саме кошторисного прибутку та середньомісячної тривалості робочого часу) для формування ціни тендерної пропозиції учасника в рамках оголошеної суми закупівлі. На підставі вищезазначеного, з урахуванням положень законодавства у сфері публічних закупівель, умов тендерної документації вважаємо безпідставним обмеження вказаних в протоколі № 220 від 18.05.2021 р. засідання тендерного комітету статей витрат, на етапі розгляду тендерних пропозицій. Вважаємо за необхідне нагадати, що пропозиція ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» є найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами аукціону. Дана пропозиція не дає жодних підстав вважати, що обсяг послуг, який був запропонований замовником не буде виконано, з зазначеною сумою в 5 515 125,66 грн.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У вимозі Вами зазначено, що ТД не було передбачено обмеження окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, за статтями витрат (а саме кошторисного прибутку та середньомісячної тривалості робочого часу) для формування ціни тендерної пропозиції учасника в рамках оголошеної суми закупівлі, однак це не відповідає дійсності з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «…Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону замовником встановлюються наступні вимоги до тендерної пропозиції, зокрема: Тендерна пропозиція учасника повинна включати в себе підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: • Пояснювальна записка; • договірна ціна; • локальні кошториси; • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (у разі наявності); • розрахунок загально-виробничих витрат до кожного локального кошторису; • розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; • Розрахунок коштів на інші витрати (у разі наявності) • розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації (у разі врахування в договірній ціні учасника I та III блоку загально-виробничих витрат та (або) адміністративних витрат. Ціну пропозиції конкурсних торгів слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість пропозиції конкурсних торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1–1:2013, за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно п.6.3.2.3 ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 та відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначених у Додатку5 до цієї тендерної документації…». А отже, Вами в порушення вищезазначених вимог тендерної документації, не дотримано вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (п.6.2.9 - Розмір прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3.) та відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (п.6.3.2), а саме при складанні договірної ціни на капітальний ремонт враховано кошторисний прибуток у розмірі 16,1 грн./люд.год, замість належних 6,8 грн./люд.год. Аналогічно, Вами не дотримано зазначеної вище вимоги щодо застосовано середньомісячної тривалості робочого часу на 2021 рік , замість належних 166,17 годин до розрахунку договірної ціни включено166,83 години. Тобто, Вами не недотримано вимоги пунктів 6.2.5 та 6.2.9 ДСТУ Б Д.1.1–1:2013, обов’язковість дотримання яких передбачена пунктом 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, що і призвело до відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено