-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко
Завершена
92 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 11:17 - 29.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику
Номер:
dcccd275b676418ab60ac4c68a8d08f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-002095-a.b1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас з вимогою внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-23-002095-a, предмет закупівлі молоко.
1. В оголошенні, розміщеному в системі закупівель в розділі список позицій є посилання на конкретну торгову марку/знак для товарі та послуг, що суперечить принципу недискримінації учасників та обмежує їх коло, а саме: «Молоко коров'яче 2,5% жиру, фас. п/ет 500 гр. ТМ «Лукавиця»». Молоко під ТМ «Лукавиця» наскільки нам відомо з відкритих джерел виробляє виключно ПрАТ «Обухівський молочний завод»., що Замовник може перевірити за посиланням http://www.obmol.com.ua. Вимагаємо видалити назву торгової марки зі списку позицій, як таку що містить ознаку дискримінації та обмежує коло учасників.
2. В таблиці додатку 2 вказано також посилання на конкретну торгову марку, що вважає недопустимим, та таким що вимагає внесення змін.
3. В додатку 2 розміщено вимогу щодо документа, які є необов’язковими для операторів рину харчових продуктів, а саме: «Сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015(9001:2015ІДТ) та всіх звітів за результатами аудиту системи управління якістю)». Для операторів ринку обов’язковим є наявність сертифікату ДСТУ ISO22000:2019, а не ДСТУ ISO22000:2007, що також вказано Вами в додатку 2.
Вимагаємо видалити з переліку документів Сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015(9001:2015ІДТ) та всіх звітів за результатами аудиту системи управління якістю); сертифікату ДСТУ ISO22000:2007 та всіх звітів за результатами аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів), чинних на дату розкриття пропозиції
4. Вимагаємо включити в перелік документів Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі сертифікат ДСТУ ISO22000:2019 та всіх звітів за результатами аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів), чинних на дату розкриття пропозиції.
5. Повідомляємо Замовника, що в березні 2020 року Верховна Рада України ухвалила Закон № 530-IX, яким законодавчо установлено загальну заборону на проведення органами державного нагляду (контролю) планових перевірок у сфері господарської діяльності. Серед цих органів, зокрема Держпродспоживслужба. Наразі всі ми живемо і працюємо в умовах карантину. Відповідно, оператори ринку в більшості своїй не зможуть виконати вимогу Додатку 2 оголошення в частині подання:
- Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби Учасника та Виробника, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше шести місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції ;
- Сканкопії оригіналів актів Держпродспоживслужби Учасника та Виробника, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP(згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше шести місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.
Періодичність проведення вказаних перевірок встановлює Держпродспоживслужба, а не оператор ринку. Відповідно вимагаємо виключити зазначені акти перевірки з Додатку 2.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Ірпінська лікарня ТМ Лукавиця.docx 28.04.2021 08:50
Дата подачі:
28.04.2021 08:50
Вирішення:
Стосовно періодичності контролю Держспоживслужбою. Законом України від 18 травня 2017 року № 2042-VIII передбачено ПЛАНОВІ ТА ПОЗАПЛАНОВІ заходи державного контролю. Періодичність проведення ПЛАНОВИХ заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та сфері ветеринарної медицини визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу, регламентованого Порядком, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. №896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». Відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18 травня 2017 року № 2042-VIII, можуть бути проведені ПОЗАПЛАНОВІ заходи державного контролю. Відповідно до Закону України абзацу другого частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 5 квітня 2007 року № 877-V ПОЗАПЛАНОВІ ЗАХОДИ державного контролю (перевірки) можуть бути проведені відповідним органом державного нагляду (контролю) ЗА БАЖАННЯМ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ В РАЗІ ПОДАННЯ НИМ ВІДПОВІДНОЇ ПИСЬМОВОЇ ЗАЯВИ. Стосовно питання відміни контролю в зв'язку з Covid-19. Абзацом 4 пункту 2 статті розділу II "Прикінцеві положення" Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX ЗАБОРОНЕНО ПРОВЕДЕННЯ ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОГО НАГЛЯДУ (КОНТРОЛЮ) ПЛАНОВИХ заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. ПОЗАПЛАНОВІ ЗАХОДИ із здійснення державного контролю вищевказаний Закон України від 17 березня 2020 року № 530-IX НЕ СКАСОВУВАВ. Таким чином, будь-який оператор ринку за власним бажанням мав змогу подати заяву та отримати вказані акти, після проведення позапланового державного контролю.
Відповідно до пп. 2 ч. 1 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року « Обов’язки операторів ринку» Оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. До 20 вересня 2019 року НАССР повинні були ввести в дію ВСІ ОПЕРАТОРИ РИНКУ.
Наша закупівля СПРОЩЕНА та регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно роз’яснення Лист МЕРТУ 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 р щодо проведення спрощених закупівель: ● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у• закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; встановлення замовником строку дії пропозицій учасників. ● Вимоги до предмета закупівлі МОЖУТЬ містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. ● В оголошенні може зазначатися інша інформація.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.05.2021 17:43