-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир к/м 9% ваговий, сир к/м 9% вакуумна уп., сир плавлений копчений ковбасний 45%,сир твердий 50%, сирок плавлений 55% (90г)
Завершена
472 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 723.91 UAH
мін. крок: 1% або 4 723.91 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 10:25 - 06.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
9f0d4f61f26b4e328431e56cb809759e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-001672-b.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вважаємо рішення про намір укласти договір з ФОП Гусєвим В.А. є неправомірним з наступних причин.
1. Відповідно до пункту «Інформація щодо оформлення документів» тендерної документації (далі - ТД) документи, які Учасник подає у складі тендерної пропозиції, повинні бути чіткими та розбірливими, тобто такими, що унеможливлюють подвійне тлумачення документу, чинними на момент подання тендерних пропозицій учасника, та оформлені з додержанням вимог чинного законодавства України та спеціальних нормативно-правових актів. Згідно з п. 5.11 ДСТУ 4163-2003 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів» дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. У складених ФОП Гусєвим В.А. документах відсутня дата (наприклад у документі «Форма «Тендерна пропозиція», «Технічні (якісні) вимоги до товару» тощо).
2. Згідно з Вашою відповіддю від 29.04.21 документи, які вимагаються від учасника мають підтверджувати відповідність його матеріально-технічної бази санітарно-гігієнічним вимогам, зокрема вимогам щодо дотримання умов зберігання, транспортування тощо продуктів харчування, що є предметом закупівлі. Відповідно до додатку 4 до ТД від учасників вимагалось надати скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ISO 22000:2018 виданого на ім'я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону. Всупереч цій вимозі Сертифікат № MQ.80033.СУБХП.84-20 від 23.07.2020, виданий на ім’я ФОП Гусєва В.А. стосується лише надання послуг щодо оптової торгівлі продуктами харчування, у т.ч. транспортування. Сертифікату, що підтверджує відповідність СУБХП цього учасника стосовно зберігання не надане.
3. Згідно з п. 4 табл. 2 додатку 1 до ТД вимагалось надати згоду на обробку персональних даних. У тендерній пропозиції відсутня згода на обробку персональних даних від Головатого Д.М., водія, дані про якого зазначені у документах пропозиції.
Таким чином пропозиція ФОП Гусєва В.А. не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Вимагаємо скасувати рішення про намір укласти договір та відхилити пропозицію ФОП Гусєва В.А. У випадку невиконання цієї вимоги будемо вимушені звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету, що у свою чергу спричинить зупинення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 14:51
Вирішення:
Шановний учасник !
1.Інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та необхідні документи, що вимагаються замовником, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі pdf.
Документи подані Учасником ФОП Гусєв В.А. відповідають вимогам.
2.Постачальник надав скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2018 виданого на ім'я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону, в якому вказано вид діяльності транспортування та реалізація. Відповідно до цього в Постачальника не має зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі - це не суперечить вимогам Замовника.
Постачальник має сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2018, який вимагав Замовник.
3.Замовником вимагалось надати Згоду на обробку персональних даних до додатку 1.5, (даю згоду Баратівському психоневрологічному інтернату на обробку моїх персональних даних з метою укладання договору і в межах цього договору. ) Згода на обробку персональних даних працівників не вимагалась Замовником. Тому підстав для не відповідності тендерних вимог не має.
Статус вимоги:
Відхилено