• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги охорони

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 10:14 - 06.05.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Неправомірне визначення Переможця торгів

Номер: 0adddaf7a5e240c6b8fa299a0ea89e40
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-000585-c.b5
Назва: Неправомірне визначення Переможця торгів
Вимога:
Шановний Замовник, опираючись на протоколи розглядів тендерних пропозицій №14/05/1 від 14 травня 2021 р., №18/05/1 від 18 травня 2021 р., №25/05/1 від 25 травня 2021 р., №27/05/1 від 27 травня 2021 р., №31/05/1 від 31 травня 2021 р., №02/06/1 від 02 червня 2021 р., №07/07/1 від 08 липня 2021 р., №08/07/1 від 08 липня 2021 р., №09/07/1 від 09 липня 2021 р. та №06/08/1 від 06 серпня 2021 р., відхилив ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1", ПП Стрілець-К, ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР", ТОВ "САТИШ", ТОВ "ІРБІС 2001", ТОВ "А1 ОХОРОНА", ФОП "НАЦЕВИЧ ВАДИМ ВІКТОРОВИЧ", ПП "КОНСАЛТ СВ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ ГАРАНТІЯ БЕЗПЕКИ". Хочу наголосити, що більшість з цих компаній працюють на ринку охоронних послуг вже багато років, мають великий досвід як в участі в державних публічних закупівлях так і в наданні послуг державним установам. Відхилення більшості із вище визначених учасників, було не правомірне, документально не підтверджене та з надуманих причин, чим порушив Статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників). Замовник, опираючись на протокол розгляду тендерної пропозицій №10/08/ВП від 10 серпня 2021 р. визначив переможця процедури закупівлі – ФОП «Пасічний Володимир Миколайович», чим порушив Законодавство про публічні закупівлі. Дії Замовника підпадають під положення частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, а саме – безпідставне відхилення тендерних пропозицій; невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню з наступних причин: 1) Не надано гарантійні листи відповідно до частини 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, а саме:- При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції». На підтвердження дотримання вимог цього абзацу, Учасник додає до складу своєї тендерної пропозиції гарантійний лист. - Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України про, що в складі пропозиції надається гарантійний лист. 2) Не надано письмове підтвердження, що вимагалась пунктом 1.7. частини 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Учасник несе відповідальність за недостовірність поданої інформації або підроблення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства. У разі надання Учасником недостовірної інформації при складанні довідок у довільній формі, він особисто несе за це відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. За підроблення документів пропозиції згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України Учасник несе кримінальну відповідальність. Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції. Учасник повинен надати письмове підтвердження того, що він ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією». 3) Не надано листа згоди, що вимагався відповідно до примітки Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції , а саме - Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник виконує роботи. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконувати роботи, розраховується виходячи з обсягів послуг, які передбачені Додатком 3 даної документації та повинна бути розрахована з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Не врахована Учасником вартість окремих робіт, послуг (витрат) не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають. На підтвердження згоди щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції, учасник у складі свої пропозиції подає лист-згоду у довільній формі. Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, про що в складі пропозиції має міститися письмове інформаційне повідомлення від учасника. Учасник відповідає за своєчасне одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів на послуги (якщо є така необхідність), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. 4) Не надано довідку про залучення чи незалучення субпідрядника відповідно до частини 8 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, він зобов’язаний надати копії договорів про надання відповідних послуг». 5) Не надано інформацію щодо рівня кваліфікації охоронників, що вимагалось пунктом 11 Технічні вимогу Додаток 3 до тендерної документації - відповідно до технічних вимог предмета закупівлі охоронники учасника повинні відповідати наступним вимогам: на посаду охоронника призначаються особи з освітою не нижче середньої, з досвідом служби в ЗС, МВС, СБУ або стажем роботи в охоронних фірмах не менше 3 років та мати свідоцтво про присвоєння або підвищення робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3-го розряду. В довідці ФОП В. М. Пасічний ДОДАТОК 2 кваліфікаційні критерії 1 довідка про наявність працівників.pdf 08 травня 2021 11:30, відсутня інформація щодо кваліфікації працівників. 6) Не відповідність наявного досвіду роботи охоронників з необхідним, що вимагалось пунктом 11 Технічні вимогу Додаток 3 до тендерної документації - відповідно до технічних вимог предмета закупівлі охоронники учасника повинні відповідати наступним вимогам: на посаду охоронника призначаються особи з освітою не нижче середньої, з досвідом служби в ЗС, МВС, СБУ або стажем роботи в охоронних фірмах не менше 3 років та мати свідоцтво про присвоєння або підвищення робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3-го розряду. В довідці ФОП В. М. Пасічний ДОДАТОК 2 кваліфікаційні критерії 1 довідка про наявність працівників.pdf 08 травня 2021 11:30, вказано, що Охоронник Ступак Сергій Володимирович, має «Освіта (або кваліфікація, або досвід) – 2 роки. 7) Не надано лист про використання чи невикористання печатки відповідно до пункту 1.3 частини 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасник в складі пропозиції надає лист про використання чи невикористання у своїй діяльності печатки. 8) Не надано довідку про підстави ненадання у складі тендерної пропозиції документів відповідно до пункту 1.3 частини 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Якщо Учасник відповідно до чинного законодавства України не подає документ (копію документа), який вимагає Замовник, то Учасник надає довідку у довільній формі про підстави (з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України) ненадання у складі пропозиції документа (копії документа). 9) Не надано підтвердження щодо наявності цілодобового пульта централізованого спостереження, що вимагалось пунктом 1 Технічні вимогу Додаток 3 до тендерної документації - відповідно до технічних вимог предмета закупівлі учасник повинен підтвердити наявність цілодобового пульта централізованого спостереження. 10) Не надано підтвердження щодо наявності цілодобової диспетчерської служби, що вимагалось пунктом 1 Технічні вимогу Додаток 3 до тендерної документації - відповідно до технічних вимог предмета закупівлі учасник повинен підтвердити наявність цілодобової диспетчерської служби, до якої надходять доповіді від охоронників про стан охорони об’єктів Замовника. 11) Не надано підтвердження щодо наявності груп швидкого реагування на автотранспорті обладнаного засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, що засвідчують належність до учасника, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному МВС України, що вимагалось пунктом 1 Технічні вимогу Додаток 3 до тендерної документації - відповідно до технічних вимог предмета закупівлі учасник повинен підтвердити наявність груп швидкого реагування. 12) Останній абзац на Сторінці 22, тендерної документації Замовника, наголошує на наступне: У випадку, якщо всі документи, які вимагаються не будуть додані до Вашої пропозиції до проведення аукціону (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) Учасника буде дискваліфіковано. Всі вищезазначені факти свідчать про невідповідність Пропозиції ФОП «Пасічний Володимир Миколайович» встановленим частиною другою та абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, Учасника якого Замовник незаконно визначив Переможцем. Відтак, керуючись такими принципами закупівель як: «добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», тендерний комітет не мав права приймати рішення про визначення ФОП «Пасічний Володимир Миколайович» - Переможцем вказаної закупівлі. На підставі положень статті 18 Закону, зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-23-000585-c за адресою www.prozorro.gov.ua. Враховуючи вище викладене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Пасічний В.М., в іншому випадку ваше рішення буде оскаржене в АМКУ та надісланий запит до Державної аудитроської служби а також до контролючих та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Незаконне обрання переможцем

Номер: fdc81f987bd346058e2c5abbc6c12b4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-000585-c.a4
Назва: Незаконне обрання переможцем
Вимога:
Вимога документації: «Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, про що в складі пропозиції має міститися письмове інформаційне повідомлення від учасника» Вимога Учасником ФОП Пасічний В.М не виконана (інформаційне повідомлення не надане) Вимога документації: «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником Учасник несе відповідальність за недостовірність поданої інформації або підроблення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства. У разі надання Учасником недостовірної інформації при складанні довідок у довільній формі, він особисто несе за це відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. За підроблення документів пропозиції згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України Учасник несе кримінальну відповідальність. Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції. Учасник повинен надати письмове підтвердження того, що він ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією.» Вимога Учасником ФОП Пасічний В.М не виконана (письмове підтвердження не надане не надане) Вимога документації: «Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (тільки для фізичних осіб)» Вимога Учасником ФОП Пасічний В.М не виконана (документ не наданий) Вимога документації: « Виконавець повинен мати: - цілодобовий пульт централізованого спостереження ; - цілодобову диспетчерську службу, до якої надходять доповіді від охоронників про стан охорони об’єктів Замовника; - групу швидкого реагування на автотранспорті обладнаного засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, що засвідчують належність до учасника, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному МВС України), можливо на субпідряді» Вимога Учасником ФОП Пасічний В.М не виконана (жодні підтверджуючі документи не надані) Вимога документації: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Вимога Учасником ФОП Пасічний В.М не виконана (жодні підтверджуючі документи не надані) Вимога документації: «При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції». На підтвердження дотримання вимог цього абзацу, Учасник додає до складу своєї тендерної пропозиції гарантійний лист» Вимога Учасником ФОП Пасічний В.М не виконана (гарантійний лист не наданий) Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України про, що в складі пропозиції надається гарантійний лист. Вимога Учасником ФОП Пасічний В.М не виконана (гарантійний лист не наданий) Крім цього, у формі в тендерній пропозиції одиниця виміру – 1 послуга, учасник зазначає вартість 56,71. А значить загальна ціна за 1 послугу – 56,71, що є не відповідністю. Документацією визначено «Форма „Тендерна пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми». Учасник заповнив цінову пропозицію невірно Враховуючи вище викладене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Пасічний В.М., в противному випадку ваше рішення буде оскаржене в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА»

Номер: fe2393a1777f4842bf4b911cac11f408
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-000585-c.a3
Назва: Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА»
Вимога:
Шановний Замовник п.9 ч.1 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі» чітко передбачає підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі, коли у ЄДР немає інформації, що передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону про державну реєстрацію. ЄДР має містити відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа. ЯКЩО ЗАСНОВНИК Є ЮРИДИЧНА ОСОБА! ЗАСНОВНИК ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» - ФІЗИЧНІ ОСОБИ Відповідно до технічних вимог предмета закупівлі учасник повинен підтвердити наявність цілодобової диспетчерської служби, до якої надходять доповіді від охоронників про стан охорони об’єктів Замовника. В тендерній пропозиції ТОВ «Кардинал-охорона» не надало підтвердження щодо наявності цілодобової диспетчерської служби ТОВ «Кардинал охорона» а в довідці від 30.04.2021 року № 111 зазначено що не буде залучати субпідрядні організації. Наказ, на який послилається ТОВ «Кардинал-охорона» (№17 від 28 листопада 2019) не є підтвердженням наявності цілодобової диспетчерської служби. ЯКИЙ САМЕ ДОКУМЕНТ ВАС БИ ВЛАШТУВАВ? КОНКРЕТНО НАЗОВІТЬ ЯКИЙ ДОКУМЕНТ В ВАШОМУ РОЗУМІННІ ПІДТВЕРДИВ БИ НАЯВНІСТЬ ЦІЛОДОБОВОЇ ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ? Стаття 164 Закону України «Про публічні закупівлі» Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Учасника тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з частиною третьою статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідь на питання аналогічного змісту було надано при розгляді Вашої вимоги UA-2021-04-23-000585-c.a2 Одночасно зазначаємо, що згідно частини першої статті 24 Закону, будь яка Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Запитань з приводу надання роз’яснень вимог Тендерної документації не надходило.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА»

Номер: 547e88fa2f7b48408dada0178d4b9b45
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-000585-c.a2
Назва: Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА»
Вимога:
Опис вимоги викладений у прикріпленних документах
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: п.9 ч.1 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі» чітко передбачає підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі, коли у ЄДР немає інформації, що передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону про державну реєстрацію. ЄДР має містити відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа. У ТОВ "Кардинал охорона" відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР)передбачена пунктом 9 частини другої статті Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15 травня 2003 року №755-IV (далі – Закон №755-IV) В довідці ТОВ «Кардинал охорона» від 30.04.2021 року № 110 зазначило, що інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15 травня 2003 року №755-IV наявна. ТОВ "Кардинал охорона" надало недостовірну інформацію. Відповідно до ч. 15 ст.29 факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до технічних вимог предмета закупівлі учасник повинен підтвердити наявність цілодобової диспетчерської служби, до якої надходять доповіді від охоронників про стан охорони об’єктів Замовника. В тендерній пропозиції ТОВ «Кардинал-охорона» не надало підтвердження щодо наявності цілодобової диспетчерської служби ТОВ «Кардинал охорона» а в довідці від 30.04.2021 року № 111 зазначено що не буде залучати субпідрядні організації. Наказ, на який послилається ТОВ «Кардинал-охорона» (№17 від 28 листопада 2019) не є підтвердженням наявності цілодобової диспетчерської служби. Довідка про наявність обладнання та МТБ від 30.04.2021р №122 містить загальне поняття, що ТОВ «Кардинал-охорона» має наявне обладнання та МТБ без надання підтвердження. Відповідно до пункту 5.1. розділу ІІІ Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям , а саме: -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником згідно з додатком 3 Документації. Додаток 3 Документації містить технічні вимоги. Відповідно до пункту 1 додатку 3 Документації виконавець повинен мати: - цілодобовий пульт централізованого спостереження ; - цілодобову диспетчерську службу, до якої надходять доповіді від охоронників про стан охорони об’єктів Замовника; - групу швидкого реагування на автотранспорті обладнаного засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, що засвідчують належність до учасника, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному МВС України), можливо на субпідряді. У складі Пропозиції ТОВ «Кардинал-охорона» відсутні інформація та документи, які саме підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником згідно з додатком 3 Документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Безпідставне відхилення

Номер: 4365908be34349a488cd8e3646e1efeb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-000585-c.b1
Назва: Безпідставне відхилення
Скарга:
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "Сатиш"
Дата розгляду скарги: 17.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2021 12:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.07.2021 16:07
Автор: ТОВ "САТИШ", Любов Обломєй +380507221240 tovsatish@ukr.net