• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення документації із землеустрою щодо інвентаризації земель з формуванням земельних ділянок та державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області

Місце надання послуг: а/д Волинської області, відповідно до переліку, встановленому в Додатку № 2 до Тендерної документації.

Завершена

2 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 000.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2021 09:43 - 05.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: f93855b0f1fc43aea06e19db1f9567b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-001263-a.b2
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга щодо зобов’язання ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ» скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРАЗЕМ».
Дата розгляду скарги: 08.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.05.2021 13:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2021 20:03
Дата виконання рішення Замовником: 17.06.2021 10:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12869-р/пк-пз від 08.06.2021 за процедурою закупівлі відкритих торгів по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги «Розроблення документації із землеустрою щодо інвентаризації земель з формуванням земельних ділянок та державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області»
Автор: ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР", Тетяна Романовська +380976740819 galinda0709@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на прийняте рішення Замовника

Номер: 5f3cc92f910649228c0bfcab01b286af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-23-001263-a.b1
Назва: ВИМОГА на прийняте рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРРАТОП» (далі - Учасник) брало участь у тендерній процедурі (ідентифікатор UA-2021-04-23-001263-a), замовником якого є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі – Замовник). За результатами аукціону пропозиція Учасника стала найвигіднішою за ціною. У результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника, «18» травня 2021 року Замовником було опубліковано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРАТОП». Учасник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Відповідно до частини 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник зазначає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний гарантійний лист. Хочемо зазначити, що Учасник при поданні пропозиції апріорі керується Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Законом України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник не мав би змогу прийняти участь в конкурентих закупівлях, не подавши документи тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тому надання гарантійного листа про дії, які і так передбачені процедурою публічних закупівель є недоцільним на неаргументованим та не є підставою для відмови відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, гарантійний лист – це документ, який повинен містити підтвердження і гарантії реалізації взятих на себе обов’язків від однієї сторони, відносно іншої. Такі зобов’язання можуть бути на надання будь-яких послуг, виконання різних робіт, з оплати боргів тощо. Замовник вимагає саме гарантійний лист, а які гарантії має надати Учасник - не зазначає. Враховуючи викладене, так як ТОВ «ТЕРРАТОП» подало всі документи тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів та електронних документів в електронну систему закупівель та виконало свої зобов’язання відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації, потреба надати даний гарантійний лист відсутня. Також, відповідно до частини 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагає лист-згоду з переліком формальних (несуттєвих) помилок. Крім того, відповідно до частини 2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Замовник зазначає інші умови тендерної документації, а саме: п.п. 3. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та п.п. 4. відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Дана норма також закріплена частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Подавши тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРРАТОП», як учасник процедури закупівлі, повністю усвідомлює зміст цієї документації та вимоги, але деякі пункти тендерної документації суперечать одна одній та трактуються Замовником неоднозначно, щоб навмисно заплутати потенційного Виконавця. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В діях Замовника вбачається порушення ряду принципів, визначених в ч.1 ст. 5 Закону, таких як: добросовісна конкуренція, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевказане, дискваліфікація Учасника як переможця, з підстав наведених у рішенні Замовник, є незаконною. Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо - 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення тендерного комітету від 17.05.2021р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРАТОП» 3. Скасувати рішення тендерного комітету від 18.05.2021р., щодо визначення переможцем ТОВ «Терразем». 4. Ухвалити нове рішення, яким визначити переможцем ТОВ «ТЕРРАТОП» У випадку відмови у задоволені вимоги ТОВ «ТЕРРАТОП», ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На Вашу вимогу повідомляємо, що Вашу пропозицію було відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до абзацу 2 (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства ) пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме: - учасником не надано лист-згоду з переліком формальних (несуттєвих) помилок; - учасником не надано гарантійний лист про те, що всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель.
Статус вимоги: Відхилено