-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)
згідно ДСТУ
Завершена
788 843.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 888.43 UAH
мін. крок: 1% або 7 888.43 UAH
Період оскарження:
22.04.2021 19:19 - 04.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
f827764d9aae4aefa1f421f026b7e3ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-012623-a.a4
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
СКАРГА
На дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 24.05.2021 13:27
- Рішення від 26.05.2021 № 11580 + лист Замовнику.pdf 27.05.2021 14:29
- інформація про перенесення розгляду скарги від 04.06.2021 № 10403.pdf 07.06.2021 10:16
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.06.2021 № 11503.pdf 17.06.2021 11:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 № 13981.pdf 23.06.2021 16:33
- Рішення від 22.06.2021 № 13981.pdf 25.06.2021 19:11
- Відповідь на скаргу 01.06.2021 16:16
- Відповідь на скаргу 01.06.2021 16:16
- Повідомлення про виконання рішення 02.07.2021 12:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2021 16:24
Дата розгляду скарги:
04.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2021 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2021 19:11
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2021 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2021 року № 13981-р/пк-пз, рішення про визначення приватного підприємства "ЮРБУД" переможцем процедури закупівлі - "Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-22-012623-a скасоване.
Скарга
Відхилено
Оскарження
Номер:
ad9b30c69cec43fa87df8ba6a68cc658
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-012623-a.a3
Назва:
Оскарження
Скарга:
Скарга
на незаконні дії Замовника закупівлі
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-22-012623-a
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro від 22.04.2021 р. Замовником Таврійська ЗОШ було проведено закупівлю UA-2021-04-22-012623-a (Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1)ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
2)ПП "ЮРБУД"
3)ТОВ Укртехнобез
4)ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"
5)ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Ціна учасника ПП ""ЮРБУД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна і протоколом № 8 від 14.05.2021 р. учасника було визнано Переможцем та оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір.
Розглянувши документи тендерної пропозиції Переможця, нами було виявлено невідповідності документів тендерної пропозиції ПП «ЮРБУД» вимогам тендерної документації Замовника.
1. У Додатку 2 до Тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності необхідних працівників для надання послуг по предмету закупівлі, а саме:
Надати довідку в довільній формі про чисельність постійного та контрактного персоналу, який має необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю та підтверджуючі документи про працевлаштування (копію наказу, або витяг з наказу, або витяг/виписка з трудової.
Учасник ПП «ЮРБУД» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 240 від 29.04.2021 р.
У довідці відсутній виконавець робіт «Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю» та електромонтер ОПС вказаний без наявності розряду. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень кожен ліцензіат у своєму штаті повинен мати: керівника робіт та виконавців робіт, а саме – електромонтера ОПС не нижче 3-го розряду, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 4-го розряду.
Відповідно до наданої Ліцензії, яка отримана 30.07.2020 р., ПП «ЮРБУД» зобов’язаний мати у своєму штаті мінімальну кількість працівників, які необхідні для надання послуг по предмету закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, ліцензіат, який суперечить основному дозвільному документу своєї діяльності взагалі не має права на надання послуг по предмету закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу:
- якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання оригіналу документа, то учасник надає лише сканований оригінал документа.
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі використання).
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання нотаріально завірену копію документа, то учасник надає в складі тендерної пропозиції лише скановану нотаріально завірену копію документа, при цьому такий документ не завіряється та не підписується учасником.
Учасник ПП «ЮРБУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав завірені копії дозвільних документів – Статуту, виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво про реєстрацію платника на додану вартість всупереч вимогам ТД надати оригінали даних документів.
Замовник не відніс дані порушення до формальних помилок та не оформив це
відповідним протоколом тому вважаємо, що тендерна пропозиція не відповідає
кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
3. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен завантажити
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку № 4;
Учасник ПП «ЮРБУД» не надав у складі тендерної пропозиції інформації про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме
технічну специфікацію відповідно додатку 4 (згідно пункту 1 розділу ІІІ).
Вважаємо, що тендерна пропозиція повинна бути відхилена, як така, що не відповідає
умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації.
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна
конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та
прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та
неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та з явними порушеннями прямо суперечать основним принципам здійснення закупівель та порядку їх проведення, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель
ПРОСИМО
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання Переможцем ПП «ЮРБУД»
3. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог чинного
Законодавства України у сфері публічних закупівель.
Директор О.А. Бондаренко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.05.2021 11:07
- рішення від 25.05.2021 №11350+ лист Замовнику.pdf 26.05.2021 14:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 №12518.pdf 04.06.2021 15:53
- рішення від 03.06.2021 №12518.pdf 08.06.2021 19:34
- Відповідь на скаргу 28.05.2021 12:02
- Відповідь на скаргу 28.05.2021 12:15
- протокол.pdf 28.05.2021 12:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 14:03
Дата розгляду скарги:
03.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2021 14:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.06.2021 19:34
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
1885a4a1aeae4e8bbae87f844966b6d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-012623-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.05.2021 11:04
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
21.05.2021 11:05
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
baa2369c5e0448438fd122a028dac604
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-012623-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник ПП «Охоронні Технології - ПЛЮС»
74900, м. Нова Каховка, вул. Фабрична, 3
0554953952
Ел.пошта vib_55@ukr.net
Замовник: Таврійська ЗОШ
75656, Україна, Херсонська область, село Таврійське, вул. Лісова,71
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-22-012623-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Таврійська ЗОШ оголошено закупівлю UA-2021-04-22-012623-a Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)
Замовником торгів у Додатку 4до тендерної документації вимагається надання копії сертифікату ISO 14001:2018 «Системи екологічного менеджменту» щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію. Електромонтажні роботи»
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання копії Сертифікату «Системи екологічного менеджменту» ISO 14001:2018 Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності відповідної ліцензії). Тому вимога щодо наявності Сертифікату ISO 14001:2018 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. В абзаці 7 пункту 02 Національного стандарту України (ISO 14001:2018 ) вказано, що цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації (Юридичної особи). Крім того, Розділ.1."Сфера застосування" цього стандарту каже про те, що цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація МОЖЕ використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного управління ISO 14001:2018 «Системи екологічного менеджменту» не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника.
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
та під час здійснення відкритих торгів діяти виключно у рамках Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
директор ПП «Охоронні технології – ПЛЮС» Н.В. Бєлоусова
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.04.2021 10:17
- рішення від 05.05.2021 № 9666.pdf 06.05.2021 10:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 11:19
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.05.2021 10:35