„Капітальний ремонт Комунального закладу ,,Великоглибочецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Ярослава Стецька Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області” за адресою: вул. Грушевського, 5 с. Великий Глибочок Тернопільського району Тернопільської області”
(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) "Правила визначення вартості будівництва"
Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897 та вимог чинного законодавства України.
Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником.
Торги відмінено
21 329 102.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 645.51 UAH
Період оскарження:22.04.2021 17:26 - 08.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Зміни до тендерної документації
Номер:0805f860ba9641c89ab8beaf1704363e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-22-012020-a.b1
Назва:Зміни до тендерної документації
Вимога:
Аналізуючи різні закупівлі, які проводить УКБ ТОДА, нами виявлено, що документації конкурсних торгів по різних закупівлях мають різні умови та вимоги до учасників, що може свідчити про можливу корупційну складову та дискримінацію на користь якогось учасника, при тому що склад чи вид робіт в таких закупівлях не відрізняється.
Тому, для запобігання порушення в зв’язку з дискримінаційними умовами прописаними в тендерній документації по об'єкту:"Капітальний ремонт Комунального закладу ,,Великоглибочецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Ярослава Стецька Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області” за адресою: вул. Грушевського, 5 с. Великий Глибочок Тернопільського району Тернопільської області” (ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)", просимо внести зміни в наступні пункти:
1) додаток 1, п.3, пп 3.2.
«Надати не менше 3 оригіналів» та «протягом останніх 5 років» змінити на «не менше 2 оригіналів» та без обмеження строків;
2) додаток 1, п.4
Збільшити річний дохід до «100%» за попередній звітний період.
Також звертаємо Вашу увагу що в ТД п.17 "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.05.2021р.", а в оголошені у системі прозоро подання до "12.05.2021р." Просимо надати роз'яснення щодо кінцевого терміну подання і при потребі теж внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.04.2021 16:30
Вирішення:Доброго дня!
Згідно пункт 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тобто законом не обмежується право замовника щодо вимоги кількості аналогічних договорів оскільки в пункті зазначено в множині ((договорів) та (аналогічних)).
А також зважаючи на принцип статті 5 Закону забезпечення максимальної економії, ефективності які повинні бути пропорційними якості виконання робіт нами як Замовником поставлена вимога підтвердження досвіду виконання робіт за останні 5 років. Саме підтвердження виконання робіт суб’єктами господарювання за останні роки дозволяє побачити їх рівень досвіду в сучасних умовах та можливості виконання поставлених завдань, зобов’язань згідно аналогічних договорів.
Щодо вимоги п.4 додатку 1 до тендерної документації «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Даний кваліфікаційний критерій передбачений пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог частини 3 статті 16 закону тому нами, як замовником прийнято рішення встановлення даного критерію задля забезпечення залучення надійних підрядників для виконання робіт по закупівлі.
Зважаючи на вашу вимогу тендерним комітетом буде розглянуто питання, щодо внесення змін до тендерної документації стосовно вашої вимоги про усунення порушення та частини 17 тендерної документації.
Дякуємо за зауваження.