• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт, укріплення житлового будинку на прс. Миру 76/1 в м. Хмельницькому (перша черга будівництва)»

Завершена

3 222 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 111.67 UAH
Період оскарження: 22.04.2021 17:18 - 05.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 0643961c4dd44834bee6c668340b59fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-22-011917-a.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
ВИМОГА Розглянувши уважно протокол відхилення пропозиції учасника ТОВ «БАСКУРТ» а також тендерні пропозиції Учасників у вказаній закупівлі, варто зазначити наступне: Додатком 2 тендерної документації замовника передбачалось у числі інших робіт (п.п. 56,57,58 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)  Пробивання 60 отворiв глибиною 500 мм, перерiзом250х250 мм в залiзобетонних та бетонних стiнах тапiдлогах  Та Пробивання 6 отворiв глибиною 600 мм, перерiзом250х250 мм в залiзобетонних та бетонних стiнах та пiдлогах В свою чергу учасник ТОВ «БАСКУРТ» при розрахунку урахував вищевказані вимоги і у файлі «4.1 Розрахунки.pdf» на сторінці 9 в локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 вказав правильно такі роботи: Таким чином учасником ТОВ «БАСКУРТ» застосовано: - основна розцінка РН20-25-15, якою передбачено пробивання отворів вказаного перерізу на глибину 100 мм – 66 шт (п. 56 локального кошторису, файл «4.1 Розрахунки.pdf» ) - коригуюча норма РН20-25-31 з коефіцієнтом = 40, якою передбачено поглиблення всієї кількості отворів до глибини 500 мм (100мм+400мм) - коригуюча норма РН20-25-31 з коефіцієнтом = 10, якою передбачено поглиблення 6 отворів до глибини 600 мм (100мм+500мм) ТобтоучасникТОВ «БАСКУРТ» виконав те саме що і замовник указав в протоколі про відхилення його пропозиції від 13.05.2021 року. Отже як бачимо, позиції 56,57,58 у Додатку 2 тендерної документації Замовника ідентичні п.п. 56,57,58 локального кошторису учасника. А тому вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «БАСКУРТ» була неправомірно відхилена у вказаній частині. Також у Замовником зазначено у протоколі від 13.05.2021 що відхилення відбулось з причини не підтвердження фінансової спроможності, яка передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже вказана норма закону є імперативною і не залишає замовнику право вибору розміщувати чи не розміщувати, і не розміщувати якщо є інші недоліки у тендерній пропозиції учасника. Закон стверджує однозначно, що замовник у будь-якому разі повинен розмістити відповідне повідомлення. Частиною 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З урахуванням вищевикладеного, на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «про публічні закупівлі», вимагаємо: - надатироз’ясненнячи п.п. 56,57, 58 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Технічне завдання) додатку 2 до тендерної документації Замовника відповідають п.п. 56, 57, 58 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 у файлі «4.1 Розрахунки.pdf» учасника ТОВ «БАСКУРТ»за видами робіт і обсягами робіт? - відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БАСКУРТ» і провести повторну кваліфікацію учасник ТОВ «БАСКУРТ» з розміщенням у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, з’ясовано що учасник, якого Замовник визнав переможцем порушив вимоги тендерної документації замовника і надав невірно розрахований локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2 (файл «Локальний кошторис на будівельні роботи 2 1 2.pdf») Тобто учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» передбачив у локальному кошторисі № 2-1-2 пробивання 60 отворів на глибину 500 мм і 6 отворів на глибину 1000 мм, що не відповідає предмету закупівлі, зокрема додатку 2 до тендерної документації Замовника. З урахуванням вищевикладеного, на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: - надатироз’яснення чи п.п. 56,57, 58 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) додатку 2 до тендерної документації Замовника, відповідають п.п. 29, 30, 31 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 у файлі «Локальний кошторис на будівельні роботи 2 1 2.pdf»учасникаТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» за видами робіт і обсягами робіт? - відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Наводимо Вам положення ч.2 ст. 164-14 КУпАП: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації – тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку необ’єктивного розгляду вказаної вимоги залишаємо за собою право звертатись до правоохоронних органів, Хмельницької міської ради, Державної аудиторської служби України та суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що розробленим проектом на капітальний ремонт, укріплення житлового будинку по прс.Миру 76/1 в м.Хмельницькому (Перша черга), який пройшов експертизу в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області (експертний звіт №23-0013/01-21 від 22 березня 2021 року), локальним кошторисом №2-1-2 чітко визначено кількість та глибину отворів, які розцінені нормами РН20-25-15 (пробивання отворів глибиною 100 мм. перерізом 250х250 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах) та коригуючих норм, які визначають глибину пробивання отворів РН20-25-31 (на кожні 10 мм. зміни глибини отворів перерізом 250х250 мм. в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати до товщини 500 мм.) до якої застосовується коефіцієнт К=40, та РН20-25-31 (на кожні 10 мм. зміни глибини отворів перерізом 250х250 мм. в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати до товщини 600 мм.) до якої застосовується коефіцієнт К=50. Дані норми чітко визначені кошторисом 2-1-2 затвердженої проектно-кошторисної документації, тому жодних порушень при оцінці пропозицій замовником не допущено. Тим паче що для застосування коефіцієнта К=10 коригуюча норма набула би наступного вигляду (на кожні 10 мм. зміни глибини отворів перерізом 250х250 мм. в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати до товщини 100 мм.) яка би чітко визначала застосування необхідного коефіцієнту К=10. Відповідно замовником визначено всі фактичні обсяги і надані для розрахунку учасникам у вигляді технічного завдання, складеного у відповідності до проектних рішень визначених в проектно-кошторисній документації. Також замовник визначив весь необхідний обсяг робіт у своєму технічному завданні, якого цілком достатньо для складання ціни пропозиції учасника. Окрім цього учасником під час періоду уточнень не задано жодного запитання, щодо неможливості визначення якихось обсягів чи незрозумілих трактувань або вимог, викладених в технічному завданні замовника, натомість в допущених ним помилках намагається звинуватити замовника.
Статус вимоги: Відхилено