-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 09310000-5- Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
9 961 560.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 99 615.60 UAH
мін. крок: 1% або 99 615.60 UAH
Період оскарження:
22.04.2021 16:36 - 28.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо надання інформації про переваги пропозиції переможця процедури закупівлі порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Номер:
5404b43169574aa9b266e7c08ecae3a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-011215-a.c3
Назва:
Вимога щодо надання інформації про переваги пропозиції переможця процедури закупівлі порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога:
У Порядку, визначеному п. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Незважаючи на невідповідності пропозиції переможця вимогам документації, її було акцептовано Замовником протокольним рішенням від 13.05.2021 року.
Різниця в цінових пропозиціях переможця та ТОВ "ЧОЕК" становить 1560 грн., або 0,000322 коп. на 1 кВт/год.
Вимагаємо надати інформацію про переваги пропозиції переможця процедури закупівлі порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення - ТОВ "ЧОЕК" враховуючи нікчемність різниці у тарифі на постачання електроенергії у разі дискваліфікації переможця, та той факт, що пропозиція переможця не відповідає вимогам документації закупівлі (з огляду на обставини, викладені у вимозі UA-2021-04-22-011215-a.c2).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 11:33
Вирішення:
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки даної закупівлі виступала ціна, а питома вага даного критерію складає 100%.
Тому, за результатами аукціону пропозиція учасника була визнана найбільш економічно вигідною.
Оскільки учасником виконано вимоги визначені документацією до даної закупівлі, учасник був визнаний переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником при кваліфікації учасника.
Номер:
43b9da2b1df94d2cb882257460318596
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-011215-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником при кваліфікації учасника.
Вимога:
За результатом розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА", яку системою автоматично визнано найбільш економічно вигідною, Замовник КП МТК "Калинівський ринок" акцептував її, як таку, що відповідає потребам підприємства та вимогам до закупівлі. Протокол Замовника ідентичного змісту про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" переможцем закупівлі UA-2021-04-22-011215-a сформовано та розміщено в електронній системі публічних закупівель Prozorro 13.05.2021 року о 16 год 52 хв.
ТОВ "ЧОЕК" категорично не погоджується з рішенням Замовника вбачаючи порушення законодавства у сфері публічних закупівель. В першу чергу основоположних принципів, які закріплені в ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.Також в порушення Закону України "Про публічні закупівлі недотримано вимоги положень 31 однойменного закону.
В якості обставин, якими обґрунтовано вимогу зазначаємо наступне.
1. Згідно п.15 файлу «Перелік документів_1.docx», який містить перелік документів, які Учасник завантажує у складі пропозиції, для підтвердження Учасником можливості забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій та проведення особистого прийому споживача (ів), Учасник повинен надати довідку (в довільній форми) про:
· власний центр обслуговування споживачів (клієнтів),
або
· про наявність власного структурного підрозділу Учасника або посадової особи,
або
· у разі якщо створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим, якщо чинним законодавством та ліцензійними умовами створення колцентру не обов'язкове - документи, які це підтверджують.
Учасником надано у складі своєї пропозиції лист-пояснення №12 від 30.04.2021, тобто довідку в довільній формі, в якій міститься посилання на п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії (Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312), згідно якого для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Замовником було встановлено вимогу надати довідку довільної форми саме про наявність центру обслуговування клієнтів, або власного структурного підрозділу чи посадової особи, уповноважених на розгляду звернень/скарг/претензій та проведення особистого прийому. Що стосується не обов’язковості створення центру обслуговування споживачів та кол-центру – даний факт необхідно підтвердити виключно документально. Частиною 11 ст. 26 З.У. "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Однак, виходячи зі змісту п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасник повинен був надати наказ, положення чи будь-який інший документ підприємства, який підтверджує покладання функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Документів подібного змісту у складі пропозиції учасника немає!
2. Згідно п.16 файлу «Перелік документів_1.docx», який містить перелік документів, які Учасник завантажує у складі пропозиції, учасник повинен надати довідку про наявність банківського рахунку зі спеціальним режимом використання. Не конкретизовано можливість надання саме довідки довільної форми!
Учасником надано у складі своєї пропозиції довідки з АТ «Ощадбанк» від 14.01.2020 (20. Довідка рахунки.pdf) та АТ «Приватбанк» від 15.02.2021 (19. Довідка з банку Приват.pdf). Також надано довідку саме довільної форми «про наявність рахунку зі спеціальним режимом використання» №13 від 30.03.2021 року.
Довідка довільної форми не передбачена вимогами документації Позивача та не є належним підтвердженням наявності банківського рахунку зі спеціальним режимом використання. Крім того сформована ще 30 березня 2021 року, а закупівлю оголошено 22 квітня 2021 року.
Наголошуємо, обов’язок щодо наявність банківського рахунку зі спеціальним режимом використання закріплено у підп. 28 п. 2.2. та підп. 10 п. 2.5. Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», а також Розділом 4 Правил роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312).
3. Згідно п.8 файлу «Перелік документів_1.docx», який містить перелік документів, Учасник надає у складі пропозиції лист-гарантію, про погодження з умовами проекту Договору, разом з підписаним проектом договору (з вказаними реквізитами учасника).
У відповідності до п. 14.1. Проекту договору, додатки №1-4 є невід’ємною частиною договору.
Однак, у завантаженому учасником файлі «15. Проєкт договору.pdf» додатки не містять а ні реквізитів, а ні підписів учасника.
4. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Гарантійний лист учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі №14 від 30.03.2021, як і довідка довільної форми «про наявність рахунку зі спеціальним режимом використання» №13 від 30.03.2021 року теж датовано 30.03.2021.
Оскільки у складі документації Відповідача відсутні перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, дані документи не повинні були братись Замовником до уваги.
Підсумовуючи вищевикладене, наявні всі підстави для застосування ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА".
Ігнорування Замовником КП МТК "Калинівський ринок" наведених вище обставин свідчить про свідоме ігнорування та порушення норм спеціального закону - Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати незаконне рішення Замовника та здійснити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 11:00
Вирішення:
На вимогу за ідентифікаційним номером UA-2021-04-22-011215-a.c2 повідомляємо наступне:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано лист-пояснення щодо власного сервісного центру. Так, відповідно до змісту листа, Учасник повідомляє, що не має власного сервісного центру, оскільки чинними нормативно-правовими актами України створення такого центру для нього не є обов’язковим. Зокрема, відповідно до пункту 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, (далі ПРРЕЕ), для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Дані правила не конкретизують, які документи щодо структурного підрозділу чи посадової особи повинні бути створені на підприємстві. Сама вимога про підтвердження Учасником можливості забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій та проведення особистого прийому споживача (ів), передбачала надання довідки у довільній формі та не містила конкретизації, які саме документи потрібно для підтвердження даного пункту. Учасник довідку в довільній формі надав. Тому вимога про надання документального підтвердження необов’язковості створення кол-центру вважається виконаною.
2. Вимога надання довідки про наявність банківського рахунку зі спеціальним режимом використання не конкретизує, яка саме довідка повинна бути видана – довільної форми чи з обслуговуючого банку. Учасником було завантажено довідку довільної форми про наявність рахунку зі спеціальним режимом використання, окрім того надано довідки з обслуговуючих банків. Додатково на офіційному веб-ресурсі регулятора та Верховної ради України опубліковані Постанова НКРЕКП від 27.06.2019р. за №1247 «Про затвердження Переліку поточних рахунків із спеціальним режимом використання електропостачальників, оператора системи передачі та оператора ринку» тобто, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним міститься інформація про наявність рахунку зі спеціальним режимом використання.Зважаючина це дана вимога виконана.
3. На вимогу надати «лист-гарантію, про погодження з умовами проекту Договору, разом з підписаним проектом договору (з вказаними реквізитами учасника)», Учасником надано заповнений в частині зазначення назви учасника та реквізитів учасника проект договору, а також лист-згоду, щодо погодження з його умовами, включно з його невід’ємними частинами. Документацією не було визначено обов’язку Учасника заповнювати додатки до проекту договору та реквізити у додатках проекту договору. Тому не вбачаємо підстав для відхилення пропозиції Учасника згідно даного пункту.
4. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 і дія цього нормативного акта застосовується до усіх публічних закупівель незалежно чи в тендерній документації вони перелічені. Так, п. 2 даного Переліку встановлено, що формальною помилкою є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Документи: «Довідка про наявність банківського рахунку зі спеціальним режимом використання», «Гарантійний лист, щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі» датовано 30.03.2021 разом з тим у кожному документі, в тому числі у тих, в яких допущено формальні помилки, є посилання на оголошення закупівлі у системі Prozorro та найменування Замовника, тому відсутні підстави не брати ці документи до уваги. Дана формальна помилка ніяким чином не впливає на зміст та ціну пропозиції. Більше того, у документації не встановлено, обмежень щодо датування документів, які надаються у складі пропозиції.
Закупівля проведена з дотриманням встановлених принципів, пропозиція учасника – переможця відповідає вимогам визначеним в документації та за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
e341ecef4c71473fbe234fd067cfea85
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-011215-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В умовах закупівлі не деталізовано вимоги до учасників. Вимагаємо деталізувати вимоги із врахуванням вимог законодавства про енергетику ( Постанови НКРЕКП № 312 від 14.03.2018р., З.У. "Про ринок електричної енергії" і т.д.) з метою уникнення недобросовісної конкуренції. Наприклад додати вимогу щодо наявності у постачальників структурних підрозділів, або центрів обслуговування клієнтів для забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів із обов'язковим наданням підтверджуючих документів. Також вимогу щодо наявності колцентру з наданням підтверджуючих документів, або якщо чинним законодавством та ліцензійними умовами створення колцентру не обов'язкове - документи, які це підтверджують. Довідку про наявність банківського рахунку зі спеціальним режимом використання (для можливості здійснення розрахунків на ринку електроенергії). Крім того, можна витребувати документи згідно постанови НКРЕКП від 29.03.2019 № 450. У добросовісних постачальників перелічена документація повинна бути наявна та належним чином сформована.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2021 16:47
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дана вимога прийнята до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено